abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 februari 2003 @ 20:07:05 #1
30511 Mappy
Piramide van Austerlitz
pi_8442762
Schatje... het is heel makkelijk om een computer iets anders te laten zien dan wat er echt gebeurt hoor...

[edit]
Oh en dit was deel 1
[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Mappy op 12-02-2003 23:01]

pi_8442788
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:07 schreef Mappy het volgende:
Schatje... het is heel makkelijk om een computer iets anders te laten zien dan wat er echt gebeurd hoor...
Vind ik ook !!
pi_8443067
Ik wacht het artikel af wat aankomende zaterdag in de Volkskrant verschijnt, die journalist was er afgelopen zaterdag bij.
pi_8443532
ik zou zeggen: ik sluit me aan bij schatje
pi_8443582
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:20 schreef schatje het volgende:
Ik wacht het artikel af wat aankomende zaterdag in de Volkskrant verschijnt, die journalist was er afgelopen zaterdag bij.
mwah ...
of ze hem ALLES hebben laten zien .....

maar goed ... ik wacht ook af

pi_8443808
sch! dit is een zin die ik gekopieerd heb van je! die je in een eerder topic geschreven hebt! :

Ik hou me op de avond zelf helemaal nergens mee bezig - ben gewoon in de eindregie voor eventuele calamateiten. En er wordt zoveel geld weggegooid bij tv .

Je zit wel in de eindregie van idols maar werkt niet bij idols???? raar verhaal!!!

pi_8444025
Je hoeft niet voor het programma Idols te werken om in de regiekamer te komen. Facilitaire diensten en andere productiemaatschappijen hebben daar ook toegang toe.

Ik moest iets schrijven zodat ik dit topic makkelijker terug kan vinden

pi_8444048
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:04 schreef TripleM het volgende:
Je hoeft niet voor het programma Idols te werken om in de regiekamer te komen. Facilitaire diensten en andere productiemaatschappijen hebben daar ook toegang toe.

Ik moest iets schrijven zodat ik dit topic makkelijker terug kan vinden

natuurlijk ... in de regiekamer moet ook koffie gedronken worden
pi_8444085
Maar had je nou wel of niet een mailtje gestuurd naar HMG??
pi_8444419
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:06 schreef schatje het volgende:
Maar had je nou wel of niet een mailtje gestuurd naar HMG??
ikke niet

was achteraf misschien netjes geweest om dat te doen vóór het plaatsen van de verhalen op m'n weblog. Maar ik kon ook niet weten dat het zo zou uitbreiden

dus vandaag kreeg ik van HMG zelf een meeltje

pi_8444469
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:21 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

ikke niet

was achteraf misschien netjes geweest om dat te doen vóór het plaatsen van de verhalen op m'n weblog. Maar ik kon ook niet weten dat het zo zou uitbreiden

dus vandaag kreeg ik van HMG zelf een meeltje

die hebben gewoon ergens jou e-mail vandaan gevist ofzo?
pi_8444511
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:23 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

die hebben gewoon ergens jou e-mail vandaan gevist ofzo?

nope
ik had een apart berichtje op m'n weblog gezet met de mededeling dat ze naar me konden meelen als iemand van Idols wilde reageren ....
en zo ging het
  woensdag 12 februari 2003 @ 22:40:31 #13
13973 ranja
image means nothing
pi_8446476
Deel 2? Moest dat nou?

Ach zolang er niks bewezen wordt blijf ik het gewoon een zielige vorm van aandachttrekkerij en poging tot het verpesten voor anderen (met als belangrijkste Hind) vinden

pi_8446526
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 22:40 schreef ranja het volgende:
Deel 2? Moest dat nou? Ja

Ach zolang er niks bewezen wordt blijf ik het gewoon een zielige vorm van aandachttrekkerij en poging tot het verpesten voor anderen (met als belangrijkste Hind) vinden

dank je wel voor je verhelderende bijdrage...
pi_8446832
quote:
Deel 2? Moest dat nou?

dankje
pi_8447181
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:20 schreef schatje het volgende:
Ik ben benieuwd - ik weet al precies hoe je reageert. Als het je welgevallig is dan is dat de waarheid en anders is het een leugenaar natuurlijk.
pi_8447220
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd - ik weet al precies hoe je reageert. Als het je welgevallig is dan is dat de waarheid en anders is het een leugenaar natuurlijk.

zoiets als jij dus?
pi_8447269
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:53 schreef mijn23 het volgende:
sch! dit is een zin die ik gekopieerd heb van je! die je in een eerder topic geschreven hebt! :

Ik hou me op de avond zelf helemaal nergens mee bezig - ben gewoon in de eindregie voor eventuele calamateiten. En er wordt zoveel geld weggegooid bij tv .

Je zit wel in de eindregie van idols maar werkt niet bij idols???? raar verhaal!!!

Wat is daar raar aan? Het gaat niet om de eindregie van idols maar van RTL4 - ik heb nu geen puf meer je het hele televisiesysteem uit te leggen. Het komt er kortweg op neer dat er een centrale plek is van waaruit alle uitzendingen van een zender gecoordineerd worden en waar de reclame er ingegooid wordt. Dat heet de eindregie. Daar was ik die avond. En komend weekend ben ik lekker vrij - dus lekker niks van dit alles
pi_8447297
quote:
Ik heb net een mail gestuurd naar HMG, waarin ik uitleg dat beide kanten van het verhaal haast onmogelijk te bewijzen zijn. En dat volgens mij tot nu toe niemand geruchten als feiten presenteert, maar gewoon als zijnde geruchten. En daar is weinig mis mee volgens mij.

Althans, dat was de strekking van het mailtje, hij was 'iets' langer.

pi_8447315
quote:
Deel 2? Moest dat nou?

Het is toch allang bewezen? Jij gelooft nog steeds dat HMG het aan het Nederlandse volk overlaat wie er gaat winnen en wie er nog een tijdje meegaat? Mag best, maar projecteer je naiviteit niet op anderen.
pi_8447321
quote:

[..]

Waanideeën, daar heb jij last van??
pi_8447334
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:10 schreef TripleM het volgende:

[..]

En dat volgens mij tot nu toe niemand geruchten als feiten presenteert, maar gewoon als zijnde geruchten. En daar is weinig mis mee volgens mij.

ik geloof dat ik dat nu op mijn weblog ook voldoende heb benadrukt
pi_8447387
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:11 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

ik geloof dat ik dat nu op mijn weblog ook voldoende heb benadrukt

Ja maar TripleM wil het toch nog even in zijn eigen woorden uitdrukken.... gun die jongen ook zijn pleziertje.....
pi_8447395
Stelletje dwazen zeg. Geloven dat Idols oplichting is. Geloven jullie zeker ook dat de maanlanding nooit heeft plaatsgevonden?!

Ik zou willen dat jullie allemaal een proces aan de broek kregen vanwege smaad ofzo!

pief paf poef
pi_8447458
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:13 schreef Solid_Snake het volgende:
Stelletje dwazen zeg. Geloven dat Idols oplichting is. Geloven jullie zeker ook dat de maanlanding nooit heeft plaatsgevonden?!

Ik zou willen dat jullie allemaal een proces aan de broek kregen vanwege smaad ofzo!

hey hey hey hey hou mij erbuiten!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')