[edit]
Oh en dit was deel 1
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Mappy op 12-02-2003 23:01]
quote:Vind ik ook !!
Op woensdag 12 februari 2003 20:07 schreef Mappy het volgende:
Schatje... het is heel makkelijk om een computer iets anders te laten zien dan wat er echt gebeurd hoor...
quote:mwah ...
Op woensdag 12 februari 2003 20:20 schreef schatje het volgende:
Ik wacht het artikel af wat aankomende zaterdag in de Volkskrant verschijnt, die journalist was er afgelopen zaterdag bij.
maar goed ... ik wacht ook af
Ik hou me op de avond zelf helemaal nergens mee bezig - ben gewoon in de eindregie voor eventuele calamateiten. En er wordt zoveel geld weggegooid bij tv .
Je zit wel in de eindregie van idols maar werkt niet bij idols???? raar verhaal!!!
Ik moest iets schrijven zodat ik dit topic makkelijker terug kan vinden
quote:natuurlijk ... in de regiekamer moet ook koffie gedronken worden
Op woensdag 12 februari 2003 21:04 schreef TripleM het volgende:
Je hoeft niet voor het programma Idols te werken om in de regiekamer te komen. Facilitaire diensten en andere productiemaatschappijen hebben daar ook toegang toe.Ik moest iets schrijven zodat ik dit topic makkelijker terug kan vinden
quote:ikke niet
Op woensdag 12 februari 2003 21:06 schreef schatje het volgende:
Maar had je nou wel of niet een mailtje gestuurd naar HMG??
was achteraf misschien netjes geweest om dat te doen vóór het plaatsen van de verhalen op m'n weblog. Maar ik kon ook niet weten dat het zo zou uitbreiden
dus vandaag kreeg ik van HMG zelf een meeltje
quote:die hebben gewoon ergens jou e-mail vandaan gevist ofzo?
Op woensdag 12 februari 2003 21:21 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
ikke niet
was achteraf misschien netjes geweest om dat te doen vóór het plaatsen van de verhalen op m'n weblog. Maar ik kon ook niet weten dat het zo zou uitbreiden
dus vandaag kreeg ik van HMG zelf een meeltje
quote:nope
Op woensdag 12 februari 2003 21:23 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
die hebben gewoon ergens jou e-mail vandaan gevist ofzo?
Ach zolang er niks bewezen wordt blijf ik het gewoon een zielige vorm van aandachttrekkerij en poging tot het verpesten voor anderen (met als belangrijkste Hind) vinden
quote:dank je wel voor je verhelderende bijdrage...
Op woensdag 12 februari 2003 22:40 schreef ranja het volgende:
Deel 2?Moest dat nou?
Ja
Ach zolang er niks bewezen wordt blijf ik het gewoon een zielige vorm van aandachttrekkerij en poging tot het verpesten voor anderen (met als belangrijkste Hind) vinden
quote:dankje
Deel 2?Moest dat nou?
quote:Ik ben benieuwd - ik weet al precies hoe je reageert. Als het je welgevallig is dan is dat de waarheid en anders is het een leugenaar natuurlijk.
Op woensdag 12 februari 2003 20:20 schreef schatje het volgende:
Ik wacht het artikel af wat aankomende zaterdag in de Volkskrant verschijnt, die journalist was er afgelopen zaterdag bij.
quote:zoiets als jij dus?
Op woensdag 12 februari 2003 23:07 schreef SCH het volgende:[..]
Ik ben benieuwd - ik weet al precies hoe je reageert. Als het je welgevallig is dan is dat de waarheid en anders is het een leugenaar natuurlijk.
quote:Wat is daar raar aan? Het gaat niet om de eindregie van idols maar van RTL4 - ik heb nu geen puf meer je het hele televisiesysteem uit te leggen. Het komt er kortweg op neer dat er een centrale plek is van waaruit alle uitzendingen van een zender gecoordineerd worden en waar de reclame er ingegooid wordt. Dat heet de eindregie. Daar was ik die avond. En komend weekend ben ik lekker vrij - dus lekker niks van dit alles
Op woensdag 12 februari 2003 20:53 schreef mijn23 het volgende:
sch! dit is een zin die ik gekopieerd heb van je! die je in een eerder topic geschreven hebt! :Ik hou me op de avond zelf helemaal nergens mee bezig - ben gewoon in de eindregie voor eventuele calamateiten. En er wordt zoveel geld weggegooid bij tv .
Je zit wel in de eindregie van idols maar werkt niet bij idols???? raar verhaal!!!
quote:Ik heb net een mail gestuurd naar HMG, waarin ik uitleg dat beide kanten van het verhaal haast onmogelijk te bewijzen zijn. En dat volgens mij tot nu toe niemand geruchten als feiten presenteert, maar gewoon als zijnde geruchten. En daar is weinig mis mee volgens mij.
Op woensdag 12 februari 2003 23:07 schreef SCH het volgende:
Ik ben benieuwd - ik weet al precies hoe je reageert. Als het je welgevallig is dan is dat de waarheid en anders is het een leugenaar natuurlijk.
Althans, dat was de strekking van het mailtje, hij was 'iets' langer.
quote:Het is toch allang bewezen? Jij gelooft nog steeds dat HMG het aan het Nederlandse volk overlaat wie er gaat winnen en wie er nog een tijdje meegaat? Mag best, maar projecteer je naiviteit niet op anderen.
Deel 2?Moest dat nou?
quote:Waanideeën, daar heb jij last van??
Op woensdag 12 februari 2003 23:07 schreef SCH het volgende:[..]
quote:ik geloof dat ik dat nu op mijn weblog ook voldoende heb benadrukt
Op woensdag 12 februari 2003 23:10 schreef TripleM het volgende:[..]
En dat volgens mij tot nu toe niemand geruchten als feiten presenteert, maar gewoon als zijnde geruchten. En daar is weinig mis mee volgens mij.
quote:Ja maar TripleM wil het toch nog even in zijn eigen woorden uitdrukken.... gun die jongen ook zijn pleziertje.....
Op woensdag 12 februari 2003 23:11 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
ik geloof dat ik dat nu op mijn weblog ook voldoende heb benadrukt
Ik zou willen dat jullie allemaal een proces aan de broek kregen vanwege smaad ofzo!
quote:hey hey hey hey hou mij erbuiten!!!
Op woensdag 12 februari 2003 23:13 schreef Solid_Snake het volgende:
Stelletje dwazen zeg. Geloven dat Idols oplichting is. Geloven jullie zeker ook dat de maanlanding nooit heeft plaatsgevonden?!Ik zou willen dat jullie allemaal een proces aan de broek kregen vanwege smaad ofzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |