Vuile dierenbeulquote:
Hongerig scharminkelquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb al gegeten maar ik krijg spontaan weer honger.
Straks zink ik als ik in bad ga.quote:
Zou je met me in bad willen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Straks zink ik als ik in bad ga.
Zou je met mij in bad durven?quote:
Zwembroekie an en gaaaan!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zou je met mij in bad durven?
Duitsland moet dood!@!@quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
Zware sneeuw in Dld Vandaag![]()
[ afbeelding ]
https://www.hln.be/weerni(...)rtje-zomer~ae9c4f1f/
Geen last gehad van die debiele hitte?quote:
Viel goed te doen, alleen Athene was ietwat overdrevenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen last gehad van die debiele hitte?
Jaaaa, hij is alweer terug, time flies! Doe je goed!quote:
Mooi zoquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Viel goed te doen, alleen Athene was ietwat overdreven
Kwam precies een week geleden teruggevlogen uit Larnaca Cyprus.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jaaaa, hij is alweer terug, time flies! Doe je goed!
Ik ben al een tijdje niet geweest op des vacances. Werkreis binnenkort, maar Iran staat wel hoog op de vakantielijst. If dan vraag ik je nog wat dingen en tips tzt.
Zal zeker ff inchecken bij je voor eega-info als ik ga. Schijnt nog steeds moeilijk te zijn om je ongehinderd te bewegen daar. En aangezien ik altijd een videocamera mee heb en te weinig angst voor het regime heb, zie ik mezelf nog wel gemarteld worden door de Revolutionaire Garde. Maar ach, als het moet, moet hetquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kwam precies een week geleden teruggevlogen uit Larnaca Cyprus.
Weet niet superveel van Iran maar ik hoor het wel
Corona?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
Laas alleen dat het in Iran ook bepleurd heet was, daar was een lockdown.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |