Vuile dierenbeulquote:
Hongerig scharminkelquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb al gegeten maar ik krijg spontaan weer honger.
Straks zink ik als ik in bad ga.quote:
Zou je met me in bad willen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Straks zink ik als ik in bad ga.
Zou je met mij in bad durven?quote:
Zwembroekie an en gaaaan!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zou je met mij in bad durven?
Duitsland moet dood!@!@quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
Zware sneeuw in Dld Vandaag![]()
[ afbeelding ]
https://www.hln.be/weerni(...)rtje-zomer~ae9c4f1f/
Geen last gehad van die debiele hitte?quote:
Viel goed te doen, alleen Athene was ietwat overdrevenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen last gehad van die debiele hitte?
Jaaaa, hij is alweer terug, time flies! Doe je goed!quote:
Mooi zoquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Viel goed te doen, alleen Athene was ietwat overdreven
Kwam precies een week geleden teruggevlogen uit Larnaca Cyprus.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jaaaa, hij is alweer terug, time flies! Doe je goed!
Ik ben al een tijdje niet geweest op des vacances. Werkreis binnenkort, maar Iran staat wel hoog op de vakantielijst. If dan vraag ik je nog wat dingen en tips tzt.
Zal zeker ff inchecken bij je voor eega-info als ik ga. Schijnt nog steeds moeilijk te zijn om je ongehinderd te bewegen daar. En aangezien ik altijd een videocamera mee heb en te weinig angst voor het regime heb, zie ik mezelf nog wel gemarteld worden door de Revolutionaire Garde. Maar ach, als het moet, moet hetquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kwam precies een week geleden teruggevlogen uit Larnaca Cyprus.
Weet niet superveel van Iran maar ik hoor het wel
Corona?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
Laas alleen dat het in Iran ook bepleurd heet was, daar was een lockdown.
Santorini! Prachtig eiland! Maar veel te toeristisch. En dan heb ik het over 1995 of zo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:55 schreef Koen66 het volgende:
Koelste dag die ik had was 29 graden op Santorini, heerste Athene met 43
Heb er in 1991 2 weken gezeten in mei, toen was het lekker relaxed rustig. Hoofdstad was nu aardig druk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 01:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Santorini! Prachtig eiland! Maar veel te toeristisch. En dan heb ik het over 1995 of zo.
Was het nu te doen met de kotsende Engelse proleten?
Over een jaar of tien is het zestig graden in mei in Qom. Peanuts nu, eigenlijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is er nog steeds natuurlijk, maar
https://www.vrt.be/vrtnws(...)ouwen-door-ongezien/
Santorini, is dat niet die vulkaan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 01:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Santorini! Prachtig eiland! Maar veel te toeristisch. En dan heb ik het over 1995 of zo.
Was het nu te doen met de kotsende Engelse proleten?
Jaaa, topshow!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 01:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Santorini, is dat niet die vulkaan?
Beter kijk je Theo Maassen, die is altijd geweldigquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 05:20 schreef FreshFruit het volgende:
Hans Teeuwen aan het kijken.Die is weleens beter geweest.
Helemaal eens,dit valt echt zwaar tegen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 05:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Beter kijk je Theo Maassen, die is altijd geweldig
Goedemorgen Heer Tong.quote:
quote:
quote:
Morguhquote:
Wat een mooie opname zegquote:
quote:
DIt is ook een mooi pluizenbeestjequote:
Het is overal bar en boos met het weer. Ik las vanmorgen de link van Marcb dat er ergens in Duitsland sneeuw was gevallen, zo uit het nietsquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:24 schreef pullup het volgende:
Even wat roeifinales kijken![]()
Die junioren hebben echt een rot toernooi, eerste dag werd al afgelast wegens het rotweer. het zou tot morgenmiddag duren maar ze proppen nu alle races vandaag tot 1 uur en moeten dan al weer klaar zijn want het gaat wederom stormen daar.
Het is blijkbaar in Frankrijk nog rottiger dan hier
Ja zag ik ook net, een dik pak ook nog.Ik had wat contact met de Olympische atleten die in Oostenrijk nu al 2.5 dag niet van de berg zijn afgedaald naar het meer. Ze moeten dan met een kabelbaan en die loopt niet wegens het weer geloof ik.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is overal bar en boos met het weer. Ik las vanmorgen de link van Marcb dat er ergens in Duitsland sneeuw was gevallen, zo uit het niets
Ja was een best pak.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja zag ik ook net, een dik pak ook nog.Ik had wat contact met de Olympische atleten die in Oostenrijk nu al 2.5 dag niet van de berg zijn afgedaald naar het meer. Ze moeten dan met een kabelbaan en die loopt niet wegens het weer geloof ik.
Vandaag krijgen ze 76 mm regen daar zeiden ze
sneeuw????? wtfquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is overal bar en boos met het weer. Ik las vanmorgen de link van Marcb dat er ergens in Duitsland sneeuw was gevallen, zo uit het niets
Zal zo even zoekenquote:
ah joh, echtquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal zo even zoeken
Dit is er iig bij mario aan de hand
https://nos.nl/artikel/24(...)door-hevige-regenval
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah joh, echtDat van Slovenië had ik ook meegekregen.
Vrienden in Duitsland waren eerder teruggekomen vanwege het regen.
ah hagel. Dat is niet ongewoon. Sneeuw wel.quote:
Hier wel ongeveer hetzelfde.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:53 schreef Prisha het volgende:
Ik heb weer eens geluk gehad met het weer, zoals altijd. De week van de Vierdaagse had niet beter kunnen zijn. Droog, zonnig, aangenaam temperatuur, niet te koud en niet al te heet, en alleen een half uurtje regen op de vrijdag.
En de week erna in Frankrijk was er even een "dipje" in de hitte, van 36 graden naar een heerlijke 26 a 27 graden toen wij er waren, en zonnig. Heerlijk!
Vanaf het moment dat we weer thuis waren en ik moest werken, was het hier regenachtig en kil.
Echt sneu voor de mensen die vakantie hebben en nu wegspoelen
We hebben het goed getimedquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier wel ongeveer hetzelfde.
1 weekje Engeland en 2.5 week in Zwitserland en Frankrijk gehad eerder en alleen maar in korte broek gelopen.
Sinds ik terug ben is het hier wel bergafwaarts gegaan met dat weer. Tot n toe vond ik het best maar nu wil ik weer meer buitensporten
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
We hebben het goed getimedNu zou je het daar niet echt fijn hebben denk ik. In Engeland is het ook regenachtig dacht ik?
Volgens mij las ik ergens dat het vanaf eind volgende week weer beter gaat worden. Dan kunnen we weer de korte broeken aan en naar buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |