Vuile dierenbeulquote:
Hongerig scharminkelquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb al gegeten maar ik krijg spontaan weer honger.
Straks zink ik als ik in bad ga.quote:
Zou je met me in bad willen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Straks zink ik als ik in bad ga.
Zou je met mij in bad durven?quote:
Zwembroekie an en gaaaan!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zou je met mij in bad durven?
Duitsland moet dood!@!@quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
Zware sneeuw in Dld Vandaag![]()
[ afbeelding ]
https://www.hln.be/weerni(...)rtje-zomer~ae9c4f1f/
Geen last gehad van die debiele hitte?quote:
Viel goed te doen, alleen Athene was ietwat overdrevenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen last gehad van die debiele hitte?
Jaaaa, hij is alweer terug, time flies! Doe je goed!quote:
Mooi zoquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Viel goed te doen, alleen Athene was ietwat overdreven
Kwam precies een week geleden teruggevlogen uit Larnaca Cyprus.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jaaaa, hij is alweer terug, time flies! Doe je goed!
Ik ben al een tijdje niet geweest op des vacances. Werkreis binnenkort, maar Iran staat wel hoog op de vakantielijst. If dan vraag ik je nog wat dingen en tips tzt.
Zal zeker ff inchecken bij je voor eega-info als ik ga. Schijnt nog steeds moeilijk te zijn om je ongehinderd te bewegen daar. En aangezien ik altijd een videocamera mee heb en te weinig angst voor het regime heb, zie ik mezelf nog wel gemarteld worden door de Revolutionaire Garde. Maar ach, als het moet, moet hetquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kwam precies een week geleden teruggevlogen uit Larnaca Cyprus.
Weet niet superveel van Iran maar ik hoor het wel
Corona?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
Laas alleen dat het in Iran ook bepleurd heet was, daar was een lockdown.
Santorini! Prachtig eiland! Maar veel te toeristisch. En dan heb ik het over 1995 of zo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:55 schreef Koen66 het volgende:
Koelste dag die ik had was 29 graden op Santorini, heerste Athene met 43
Heb er in 1991 2 weken gezeten in mei, toen was het lekker relaxed rustig. Hoofdstad was nu aardig druk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 01:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Santorini! Prachtig eiland! Maar veel te toeristisch. En dan heb ik het over 1995 of zo.
Was het nu te doen met de kotsende Engelse proleten?
Over een jaar of tien is het zestig graden in mei in Qom. Peanuts nu, eigenlijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is er nog steeds natuurlijk, maar
https://www.vrt.be/vrtnws(...)ouwen-door-ongezien/
Santorini, is dat niet die vulkaan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 01:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Santorini! Prachtig eiland! Maar veel te toeristisch. En dan heb ik het over 1995 of zo.
Was het nu te doen met de kotsende Engelse proleten?
Jaaa, topshow!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 01:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Santorini, is dat niet die vulkaan?
Beter kijk je Theo Maassen, die is altijd geweldigquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 05:20 schreef FreshFruit het volgende:
Hans Teeuwen aan het kijken.Die is weleens beter geweest.
Helemaal eens,dit valt echt zwaar tegen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 05:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Beter kijk je Theo Maassen, die is altijd geweldig
Goedemorgen Heer Tong.quote:
quote:
quote:
Morguhquote:
Wat een mooie opname zegquote:
quote:
DIt is ook een mooi pluizenbeestjequote:
Het is overal bar en boos met het weer. Ik las vanmorgen de link van Marcb dat er ergens in Duitsland sneeuw was gevallen, zo uit het nietsquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:24 schreef pullup het volgende:
Even wat roeifinales kijken![]()
Die junioren hebben echt een rot toernooi, eerste dag werd al afgelast wegens het rotweer. het zou tot morgenmiddag duren maar ze proppen nu alle races vandaag tot 1 uur en moeten dan al weer klaar zijn want het gaat wederom stormen daar.
Het is blijkbaar in Frankrijk nog rottiger dan hier
Ja zag ik ook net, een dik pak ook nog.Ik had wat contact met de Olympische atleten die in Oostenrijk nu al 2.5 dag niet van de berg zijn afgedaald naar het meer. Ze moeten dan met een kabelbaan en die loopt niet wegens het weer geloof ik.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is overal bar en boos met het weer. Ik las vanmorgen de link van Marcb dat er ergens in Duitsland sneeuw was gevallen, zo uit het niets
Ja was een best pak.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja zag ik ook net, een dik pak ook nog.Ik had wat contact met de Olympische atleten die in Oostenrijk nu al 2.5 dag niet van de berg zijn afgedaald naar het meer. Ze moeten dan met een kabelbaan en die loopt niet wegens het weer geloof ik.
Vandaag krijgen ze 76 mm regen daar zeiden ze
sneeuw????? wtfquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is overal bar en boos met het weer. Ik las vanmorgen de link van Marcb dat er ergens in Duitsland sneeuw was gevallen, zo uit het niets
Zal zo even zoekenquote:
ah joh, echtquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal zo even zoeken
Dit is er iig bij mario aan de hand
https://nos.nl/artikel/24(...)door-hevige-regenval
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah joh, echtDat van Sloveni had ik ook meegekregen.
Vrienden in Duitsland waren eerder teruggekomen vanwege het regen.
ah hagel. Dat is niet ongewoon. Sneeuw wel.quote:
Hier wel ongeveer hetzelfde.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:53 schreef Prisha het volgende:
Ik heb weer eens geluk gehad met het weer, zoals altijd. De week van de Vierdaagse had niet beter kunnen zijn. Droog, zonnig, aangenaam temperatuur, niet te koud en niet al te heet, en alleen een half uurtje regen op de vrijdag.
En de week erna in Frankrijk was er even een "dipje" in de hitte, van 36 graden naar een heerlijke 26 a 27 graden toen wij er waren, en zonnig. Heerlijk!
Vanaf het moment dat we weer thuis waren en ik moest werken, was het hier regenachtig en kil.
Echt sneu voor de mensen die vakantie hebben en nu wegspoelen
We hebben het goed getimedquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier wel ongeveer hetzelfde.
1 weekje Engeland en 2.5 week in Zwitserland en Frankrijk gehad eerder en alleen maar in korte broek gelopen.
Sinds ik terug ben is het hier wel bergafwaarts gegaan met dat weer. Tot n toe vond ik het best maar nu wil ik weer meer buitensporten
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
We hebben het goed getimedNu zou je het daar niet echt fijn hebben denk ik. In Engeland is het ook regenachtig dacht ik?
Volgens mij las ik ergens dat het vanaf eind volgende week weer beter gaat worden. Dan kunnen we weer de korte broeken aan en naar buiten.
Ja als je even terug scrolt hier zie je de link van marc.quote:
O dat lees ik nu ook, had niet het hele artikel gelezenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah hagel. Dat is niet ongewoon. Sneeuw wel.
Het is wel bar en boos als ik het zo lees
HOe is het nu daar Mario al iets rustiger?quote:
moet erst kijken, maar op avond worden daarquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HOe is het nu daar Mario al iets rustiger?
Zo dan, dat lijkt mij altijd vreselijk als je van huis weg moetquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
moet erst kijken, maar op avond worden daar
mensen van 70 huisen evakuiert
2004 moesten ook somige weg waarquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, dat lijkt mij altijd vreselijk als je van huis weg moet
Het gebeurd natuurlijk regelmatig, maar evengoed lijkt het mij vreselijk voor de mensen die hun huis uit moeten en als ze dan terug mogen is alles versmeerd van de regen en de modderquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
2004 moesten ook somige weg waar
de fluss lavant overgestromt is
Morguh Koenquote:
Morguh, mooi he, altijd leuk de vogels van Pullupquote:
Ja kom vaak even lurken, alleen voor de vogeltjesquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, mooi he, altijd leuk de vogels van Pullup
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja kom vaak even lurken, alleen voor de vogeltjes
Nee, maar bedoel je deze? "Das Traumhotel" Karibik (TV Episode 2008) - Reference View - IMDbquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:32 schreef mario390 het volgende:
kennt de serie jemand?
nederlandse Karibik?
Die kijk ik wel eens.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:37 schreef mario390 het volgende:
nee serie kustwach ned. karibik
op zender nat geo
Allebei.quote:
De inzet van de Nederlandse kustwacht/marine in het Caribische gebied.quote:
Hier een lijst met de afleveringen: https://www.natgeotv.com/(...)sch-nederland#videosquote:
Ah kijk zoiets vermoede ik alquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De inzet van de Nederlandse kustwacht/marine in het Caribische gebied.
Ik vond ook eerst Das Traumhotel. Ik dacht dat hij dat niet bedoelde.quote:
Toen ie over National Geo begon pasquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond ook eerst Das Traumhotel. Ik dacht dat hij dat niet bedoelde.
Icm kustwacht, toen viel het kwartje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen ie over National Geo begon pas
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Icm kustwacht, toen viel het kwartje.
Het is echt 3x niks, heb meer medelijden met de mensen die drie weken (camping) vakantie hebben zoals kennissen van ons nu.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
MorguhLekker bakkie op de vroege morgen, nou ja heel vroeg is het eigenlijk ook niet
@:Chanel je hebt niet echt veel camping weer gehad he deze zomer, of te heet of te nat
Ja is ook triest voor die mensen. Daar zit je dan met een stel kids in een tentjequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het is echt 3x niks, heb meer medelijden met de mensen die drie weken (camping) vakantie hebben zoals kennissen van ons nu.
We gaan vanaf mandag een week je naar de camping, eindelijk weer eens meerdere dagen redelijk tot behoorlijk lekker weer.
Ik was even op padquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:18 schreef chufi het volgende:
Oh het is weer een dolle boel hier in de grachten ... Hoop dat pullup niet teveel overlast heeft
Zolang je ze maar niet met van die blote benen aantrekt zijn ze mooiquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Zodat jullie ook up to date blijven met mijn kledingkast.
Ik heb deze besteld. Ik hoop dat ze passen
[ afbeelding ]
Ik hoop het ook voor je...quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Zodat jullie ook up to date blijven met mijn kledingkast.
Ik heb deze besteld. Ik hoop dat ze passen
[ afbeelding ]
Gaan onder een rok/jurk bij mijquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Zolang je ze maar niet met van die blote benen aantrekt zijn ze mooi
Diegene die dat verzameld heeft houd wel van stevige kostquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier, mag jij ook trots zijn
https://www.manners.nl/me(...)gerechten-schnitzel/
Is ook maar zo'n 100m bij je vandaan🏳️🌈quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was even op padHoor het geweld nu wel omdat ik het raam open heb
Gaat nu hard regenen net dus dat zal het feest wel wat bekoelenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Is ook maar zo'n 100m bij je vandaan🏳️🌈
Laatste keer dat ik het bezocht eindigde het ook met bakken regen ....quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat nu hard regenen net dus dat zal het feest wel wat bekoelen
Ja en maar hopen dat er geen kortsluiting ontstaat in 1 van die apparaten aan boord..quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:22 schreef pullup het volgende:
Sta je dan op zo'n boot kleddernat te regenen in je dunne mini glitterpakje
Ik sjok zo wel even naar de Prinsengracht als het iets droger isquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en maar hopen dat er geen kortsluiting ontstaat in 1 van die apparaten aan boord..
Mjahquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gaan onder een rok/jurk bij mij
Laten we het erop houden dat smaken verschillenquote:
Ik zit juist te wachten tot het voorbij isquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:50 schreef pullup het volgende:
Op tijd op pad gegaan
[ afbeelding ]
Dat gaat niet meer droog worden
Volgend jaar weer een grachtentocht denk ik zo, deze doen ze maar zonder mij
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit juist te wachten tot het voorbij is
Mwah, verwacht dat dat hier niet al te lang duurt. Al moet het nog beginnen.quote:
De regen? Of de botenparade?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit juist te wachten tot het voorbij is
Ik zit niet eens een beetje in Amsterdam, dus regenquote:
Geef die hont ook een bakkie koffie, zou ik zeggenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:07 schreef pullup het volgende:
Leeuw of niet. Zonder ochtend koffie gaat het niet.
[ twitter ]
Misschien moet je dan geen leeuw in een omheining naast je huis houdenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:07 schreef pullup het volgende:
Leeuw of niet. Zonder ochtend koffie gaat het niet.
[ twitter ]
Ik vind het over een spijkerbroek juist echt superlelijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat smaken verschillen
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het over een spijkerbroek juist echt superlelijk![]()
Kan allebei mooi zijn. Hangt van de broek af, en wat er in zitquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Laarzen langer dan een enkel horen onder een rok of jurk en niet over een broek heen. Echt die trend van laarzen over broeken heb ik altijd al lelijk gevonden.
Niet erg charmantquote:
Zo gaat ie weer welquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Rok met laarzen. Jullie zijn gewoon raar, ziet er helemaal prima uit.
Nou mijn laarzen gaan altijd zo een rok/jurk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo gaat ie weer wel![]()
![]()
Andes is het gewoon alsof je sokken met sandalen aanhebt
Van die Dr. Martens onder een rokje is ook helemaal in. Ik moest er aan wennen, maar vind het toch wel leuk staan bij jonge meiden.quote:
Kan hier geen spoiler om?quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan hier geen spoiler om?![]()
![]()
Tevens TR gezet
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan hier geen spoiler om?![]()
![]()
Tevens TR gezet
Kan je ook fatsoenlijk rellen dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
Niet in deze tpoic, hier wordt nooit fatsoenlijk gereld
Ja echt balenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
Niet in deze tpoic, hier wordt nooit fatsoenlijk gereld
Ik hou er ook wel van, ook cowboy laarzen onder een rok. Best leuk een beetje Deisy van The dukes of hazardquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Van die Dr. Martens onder een rokje is ook helemaal in. Ik moest er aan wennen, maar vind het toch wel leuk staan bij jonge meiden.
Hiquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou er ook wel van, ook cowboy laarzen onder een rok. Best leuk een beetje Deisy van The dukes of hazard
Ik heb wel wat idetjes hoorquote:
Ja nee lama, jij bent altijd al zo gastvrij tegen de nieuwe visitequote:
Een Y te weinigquote:
Dat klonen circus die een user aanbidden. Meh....quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja nee lama, jij bent altijd al zo gastvrij tegen de nieuwe visite
Dat heb ik vaak met sorry. Best wel vaak dusquote:
ja in orf ook en servustvquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:25 schreef chufi het volgende:
@:mario390 jammer van Thiem ..
Je kroeg was op TV
[ afbeelding ]
Ja ach, als mensen daar blij en gelukkig van worden, maar wel een beetje normaal doen, heb ik er geen problemen mee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat klonen circus die een user aanbidden. Meh....
Dat is ook zo. Sorryquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ach, als mensen daar blij en gelukkig van worden, maar wel een beetje normaal doen, heb ik er geen problemen mee.
Ik denk dat sorry wint van Disneyquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak met sorry. Best wel vaak dus
Dat is een goeie vraag. Ik denk iets makkelijks.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is wel een stoere gast
Wat ga je eten?
Makkelijk als in bestellen of een boterham?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is een goeie vraag. Ik denk iets makkelijks.
Ja volgens mij heb ik alles. Netflix HBO Disney Prime Videoland en NPO plus.quote:
Ik heb gisteravond de eerste twee afleveringen van B&B Vol Liefde gekeken, wat een figuren johquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja volgens mij heb ik alles. Netflix HBO Disney Prime Videoland en NPO plus.
Pizza ofzo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Makkelijk als in bestellen of een boterham?
Zelfde hier,quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat het vandaag dramaweer zou worden, maar vanmiddag een uurtje regen gehad en daarna was het klaar. Voor niets zitten bingewatchen dus
Oh nu pas. Jeetjequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond de eerste twee afleveringen van B&B Vol Liefde gekeken, wat een figuren joh
Loempiaquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Pizza ofzo.
Iets bestellen kan ook, dan wordt het een loempia ofzo.
Happy Valley, een Engelse serie van drie seizoenen, ik heb nog nog n aflevering te kijken, dus die ga ik vanavond kijken met borrelnootjes en een glaasje wijn.quote:
Ik heb bami met kipsat en pindasausquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is een goeie vraag. Ik denk iets makkelijks.
Klinkt goed jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb bami met kipsat en pindasaus
Ja laatbloeier ben ik, het is inderdaad heerlijke tv, ik hoop snel bij te zijn zodat ik samen met FOK! kan kijken, maar ik heb er nogal wat te gaanquote:
Blijven kijken hoor die B&B al loop je hopeloos achter want het fok forum is ook elke dag weer onwijs grappigquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Happy Valley, een Engelse serie van drie seizoenen, ik heb nog nog n aflevering te kijken, dus die ga ik vanavond kijken met borrelnootjes en een glaasje wijn.
Wat kijk jij?
OK, ja ik zag het toevallig ... vond het ook wel vroeg voor een finalequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja in orf ook en servustv
thiem spel verpasst om dat erder was
het niet en dann weest ik niet
Klinkt happyquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Happy Valley, een Engelse serie van drie seizoenen, ik heb nog nog n aflevering te kijken, dus die ga ik vanavond kijken met borrelnootjes en een glaasje wijn.
Wat kijk jij?
Ja en 8 topics vol inmiddelsquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja laatbloeier ben ik, het is inderdaad heerlijke tv, ik hoop snel bij te zijn zodat ik samen met FOK! kan kijken, maar ik heb er nogal wat te gaan
Ja maar geen TV-zenders van Ziggo meer ..quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja volgens mij heb ik alles. Netflix HBO Disney Prime Videoland en NPO plus.
Dat klinkt goed.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb bami met kipsat en pindasaus
Ik lig ruim drie weken achter volgens mij en die afleveringen duren best lang, 50 minuten ofzo, dus inlopen gaat zeer traagquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijven kijken hoor die B&B al loop je hopeloos achter want het fok forum is ook elke dag weer onwijs grappig
Ja dat gaat je niet meer lukkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lig ruim drie weken achter volgens mij en die afleveringen duren best lang, 50 minuten ofzo, dus inlopen gaat zeer traag
Het is niet echt heel happy, maar er gebeurt veel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt happy
Ik kijk naar 'The English'
Ik zag dat er een Videoland en een RTL4 topic is, wat is het verschil?quote:
Sinds Ziggo de HBO zenders er af hebben gegooid was ik er wel klaar meequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar geen TV-zenders van Ziggo meer ..
Videoland loopt een aantal afleveringen vooruit. Dus geen spoilers in het B&B tv topic. Videoland begon ook gelijk met 5 afleveringen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag dat er een Videoland en een RTL4 topic is, wat is het verschil?
Ach ja, logisch ook wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Videoland loopt een aantal afleveringen vooruit. Dus geen spoilers in het B&B tv topic. Videoland begon ook gelijk met 5 afleveringen.
Ga jij je luier nou maar verschonenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Stelletje boomers![]()
was dit genoeg voor een rel?![]()
Heb ik niet nodig. Ik ben zindelijk. Kan ik van jou incontinentie niet zeggen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga jij je luier nou maar verschonen
Jouwquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig. Ik ben zindelijk. Kan ik van jou incontinentie niet zeggen.
Das nog niet uit je manier van posten te halenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig. Ik ben zindelijk. Kan ik van jou incontinentie niet zeggen.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Stelletje boomers![]()
was dit genoeg voor een rel?![]()
Ik ben ook eigenlijk maar een babyquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das nog niet uit je manier van posten te halen
Zoals ik eerder zei, hier wordt niet gereldquote:
Wat valt er te happen?quote:
Dat volk uit eindhoven voelt zich daar zeer verbonden mee jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:30 schreef aloa het volgende:
In vbl heb ik weleens het Calimero gifje meerdere keren gepost.
Dat vonden ze niet leuk.
Een kwartier later kreeg ik een uitgebreide vakantie aangebodenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat volk uit eindhoven voelt zich daar zeer verbonden mee ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Een kwartier later kreeg ik een uitgebreide vakantie aangeboden
Ach, ook al niet origineelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Het was marc maarquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik zag een tr en dacht meteen dat chufi weer aan het rellen was
Die Fruiterd is daar zeker heenquote:
Ik kan dat gewoon.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat kun je dus niet zeggen he?
Avond schoonheid.quote:
Hulloquote:
Hee SBEquote:
Niks hier gelukkig..Nja zie wel wat het weer morgen brengtquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Tsjaa
[..]
Had ik hier vandaag al. Flinke dreunen wel.
Vanmiddag ook fikse bui, vlak er voor een ijsje gekochtquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmiddag ook fikse buiLink doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeps wilde quoten klik ik op wijzigen sorry![]()
Maar de link doet het nu wel
[ Bericht 18% gewijzigd door Dotteke op 05-08-2023 18:27:49 ]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Beste hoosbui zegquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmiddag ook fikse bui, vlak er voor een ijsje gekocht
[ afbeelding ]
Ja en toen ik bijna thuis was kreeg ik net zo hoosbuiquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beste hoosbui zegWel lekker ijsje gehaald zo te zien
Ging het net niet de verkeerde kant op.. Valt het hier nog meequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en toen ik bijna thuis was kreeg ik net zo hoosbui
Ik moest even aan mijn jeugd denken, een van de weinige dingen die ik nog weet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ging het net niet de verkeerde kant op.. Valt het hier nog mee
Hier is er geen spatje gevallen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en toen ik bijna thuis was kreeg ik net zo hoosbui
Ah dat zijn wel mooie herinneringenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moest even aan mijn jeugd denken, een van de weinige dingen die ik nog weet.
Iedere zaterdag met mijn vader en moeder naar de stad.
En dan aan het einde van het winkelen een patatje en een snackie
En dat aten we dan altijd in de auto op als het toevallig ging regenen. Ik vond dat altijd heel gezellig.
Wellis waar de hele auto beslagen, met 5 man in een kevertje
IK heb alles opgevangen vandaagquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier is er geen spatje gevallen.
Ja is ook zo, maar het kwam nu zo hard de lucht uit dat de ruitenwissers het niet aan konden. Als je stilstaat is dat niet zo erg maar als je moet rijden is het minder leuk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat zijn wel mooie herinneringenRegen klinkt ook wel fijn in de auto vind ik..
Hier wel, meer dan voorspeld.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij woont toch ook in Den Haag?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is ook niet te doen nee, je ziet haast niksquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook zo, maar het kwam nu zo hard de lucht uit dat de ruitenwissers het niet aan konden. Als je stilstaat is dat niet zo erg maar als je moet rijden is het minder leuk.
Superbadeendje zat binnenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij woont toch ook in Den Haag?
Dat is wel gek dan want het heeft hier toch wel een tijdje aanzienlijk geplenst.
Toen was je een natte haagsjequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:42 schreef Haags het volgende:
[..]
En ik liep er met mijn boodschappen dwars doorheen
In Ossewitquote:
Ligt hier in de ijskast..quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag dat het in Limburg voor het oprapen lag
Hey Haagsquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij woont toch ook in Den Haag?
Dat is wel gek dan want het heeft hier toch wel een tijdje aanzienlijk geplenst.
Klopt ,je zag ook niet veelquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is ook niet te doen nee, je ziet haast niks
Je moet ook proberen om tussen de druppels door te lopenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:42 schreef Haags het volgende:
[..]
En ik liep er met mijn boodschappen dwars doorheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |