Heel geraffineerd anderen bevragen maar zelf niks loslaten, gluiperd 1ste klas.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:15 schreef Chanel5 het volgende:
Al dat vragen van die Marcia maakt hem een onzekere vent maar ondertussen wel anderen dwingen/dreigen..
Die haalt gewoon weer heerlijke magnetron maaltijden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:29 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben benieuwd wat Erik gaat eten als hij thuis komt... dan is het niet even in de koelkast kijken of er nog iets te eten valt, die komt van een koude kermis thuis maar die zou wel een paar dozen snickers inslaan als hij thuis is...
Nou Tjano ... gaan we eindelijk zien hoe ie slaaptquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:54 schreef Chanel5 het volgende:
slaapkamers opnieuw inrichten allemaal lage bedden
Bij Isaac had ik definitief een omslag toen hij de voet van Bep hard weg wilde duwen bij de hangbalk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:32 schreef xsaskiax het volgende:
Isaac en Marciano zijn elkaar aan het opjutten over een volgende eliminatie.
Tja ondanks al zijn gepraat heb ik nooit echt een hekel aan Isaac kunnen hebben, geen idee waarom.
Marciano daarentegen.... pfffff wat een sorry voor de benaming 'kolerelijer' vind ik dat... zijn houding tegenover vrouwen, hoe sneaky hij nu wéér tegen Wendy doet.... die 'nekklem' gaf de doorslag.
enne..... m'neer heeft in die 11 maanden NIETS te klagen gehad over bescherming door Kamer 5!!!!
(of het de bedoeling is dat hij de winnaar wordt..... nou sorry als het aan mij ligt echt niet!)
Hier had zij het afgelopen week al over, zij vind het onzin en zonde van het geld, Bern was het hier ook mee eens zover ik begreep.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sasha haakt al af, geen reden gehoord .....
nog te veel geldquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:54 schreef xsaskiax het volgende:
Rupert zegt dat ze toch gewoon een tabakpot willen halen 140 euro
Gaat niet lukken vermoed ik, hij gaat regelmatig op rood staan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:57 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom Erik nog geen stelling heeft aangevraagt voor 3 dozen snickers
Ja dat slaat echt nergens op.. het is misschien nog twee weken en daar dan nog geld aan uit te geven. Zal ook niet goedkoop zijn waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mirthe weer met een onzin stelling, iedereen 1 dag in dezelfde kleding ....
dan moet er veel verhuisd worden rupi en ima en jasper op k1 , ice en tiano op k2quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:01 schreef Chanel5 het volgende:
ojeee, Roepert en Imi, Isaac en Marcia, die proberen Jap natuurlijk op de kamer te krijgen als 5e
60 0f 80 euro pp las ikquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat slaat echt nergens op.. het is misschien nog twee weken en daar dan nog geld aan uit te geven. Zal ook niet goedkoop zijn waarschijnlijk.
Weer eens een 'vaag idee' van Mirthe, Ze wilde dit vanaf het begin al zegt ze.... dan hadden ze het ook vanaf het begin moeten doen vind ik, met opdrachten e.d. allemaal hetzelfde aan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Idd en nu ook weer. Dat zou ik hem ook niet gunnenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:01 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Gaat niet lukken vermoed ik, hij gaat regelmatig op rood staan.
Veel geld hoor die misschien twee weken nog..quote:
Het klinkt echt als een AchterTip, maar dan Miertje wil ook wel naar Mars, maar alleen als ze daar ook uit kan gaanquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
ja want wie wil er bij Ice en Tiano?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:03 schreef cinsan het volgende:
[..]
dan moet er veel verhuisd worden rupi en ima en jasper op k1 , ice en tiano op k2
Op SM vinden ze heel veel aandenkens...quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:06 schreef Verida het volgende:
Kleding mag meegenomen worden naar buitenIk vind het wel een leuk idee om als aandenken aan je tijd in de loods kleding te hebben met je naam er op
Volgens mij hoeft hij niet eens te tinderen want hij denkt dat hij snel een vrouw zal vinden. In zijn hoofd is hij wereldberoemd geworden door zijn deelneming aan dit programma. Snel een vrouw en ook erg veel klandizie omdat men gezien heeft wat hij allemaal gedaan heeft daar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:53 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Die haalt gewoon weer heerlijke magnetron maaltijden.
Ping....
En dan ff tinderen
Zó duur?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:54 schreef xsaskiax het volgende:
Rupert zegt dat ze toch gewoon een tabakpot willen halen 140 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |