Heel geraffineerd anderen bevragen maar zelf niks loslaten, gluiperd 1ste klas.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:15 schreef Chanel5 het volgende:
Al dat vragen van die Marcia maakt hem een onzekere vent maar ondertussen wel anderen dwingen/dreigen..
Die haalt gewoon weer heerlijke magnetron maaltijden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:29 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben benieuwd wat Erik gaat eten als hij thuis komt... dan is het niet even in de koelkast kijken of er nog iets te eten valt, die komt van een koude kermis thuis maar die zou wel een paar dozen snickers inslaan als hij thuis is...
Nou Tjano ... gaan we eindelijk zien hoe ie slaaptquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:54 schreef Chanel5 het volgende:
slaapkamers opnieuw inrichten allemaal lage bedden
Bij Isaac had ik definitief een omslag toen hij de voet van Bep hard weg wilde duwen bij de hangbalk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:32 schreef xsaskiax het volgende:
Isaac en Marciano zijn elkaar aan het opjutten over een volgende eliminatie.
Tja ondanks al zijn gepraat heb ik nooit echt een hekel aan Isaac kunnen hebben, geen idee waarom.
Marciano daarentegen.... pfffff wat een sorry voor de benaming 'kolerelijer' vind ik dat... zijn houding tegenover vrouwen, hoe sneaky hij nu wéér tegen Wendy doet.... die 'nekklem' gaf de doorslag.
enne..... m'neer heeft in die 11 maanden NIETS te klagen gehad over bescherming door Kamer 5!!!!
(of het de bedoeling is dat hij de winnaar wordt..... nou sorry als het aan mij ligt echt niet!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |