abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210166034
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 00:36 schreef spapaars het volgende:

[..]
Denk dat ze met een hele kleine bezetting zijn tijdens de nacht, die bezig zijn met beelden selecteren die ze voor de uitzending kunnen gebruiken.
Dus lekker gemakkelijk die slaapstreams.
Blijft ook bij mij het idee hangen dat de afgelopen dagen de medewerkers/medebewoners er snachts even bij kwamen een drankje doen met de bewoners. Nergens op gebaseerd.
Maar kan het me voorstellen na een jaar.
Kan geen andere reden bedenken waarom ze 5 a 6 bewoners die nog wakker zijn, feest vieren, kletsen, lol maken, ineens niet meer laten horen en zien.

Maar, wat jij zegt klinkt ook logisch. Dat ze genoeg hebben. Maar dan zou de streams op slapers zetten niet nodig zijn...
pi_210166045
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 00:49 schreef realkijkers het volgende:

[..]
Blijft ook bij mij het idee hangen dat de afgelopen dagen de medewerkers/medebewoners er snachts even bij kwamen een drankje doen met de bewoners. Nergens op gebaseerd.
Maar kan het me voorstellen na een jaar.
Kan geen andere reden bedenken waarom ze 5 a 6 bewoners die nog wakker zijn, feest vieren, kletsen, lol maken, ineens niet meer laten horen en zien.

Maar, wat jij zegt klinkt ook logisch. Dat ze genoeg hebben. Maar dan zou de streams op slapers zetten niet nodig zijn...
ik zou een achterdeschermen-stream zoooooooooooooooooo interessant vinden
Trust nobody
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 01:35:14 #28
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_210166234
Luister en huiver, wat een nare vrouw ...... :r :r
Zo wil ze met je naar bed en zo stemt ze je er uit ..... _O-

Babette wil Wendy eruit - 4 augustus 2023.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 02:29:41 #29
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_210166378

Sasha wint de eliminatie - 4 augustus 2023.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
pi_210166400
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 00:51 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
ik zou een achterdeschermen-stream zoooooooooooooooooo interessant vinden
Dan worden alle geheimen blootgesteld, dat doen ze nooit. Of het moet een knip/plak docu-tje worden.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210166405
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 02:40 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Dan worden alle geheimen blootgesteld, dat doen ze nooit. Of het moet een knip/plak docu-tje worden.
i know
maar ik zou het wel interessant vinden
Trust nobody
  Moderator zaterdag 5 augustus 2023 @ 06:39:34 #32
388664 crew  Dotteke
pi_210166835
Morguh, mooie dag gisteren wie had nu gedacht dat Babette er uit zou vliegen.
Nu Marciano of Isaak er achter aan.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_210166922
Goedemorgen... c_/

Het is wel aangenaam in de loods niet meer 80 keer, beste Babette wil jij je microfoon controleren niet meer dat gebazel de hele dag.... ^O^
Gewoon omdat het kan!
pi_210166926
Ik las hier iets over het regelementenboek maar dat wordt eens in de zoveel tijd herschreven... en een ieder mag dat gewoon inlezen op kantoor.
Gewoon omdat het kan!
pi_210166928
goede morgen c_/

wat een heerlijke streamdag was het gisteren , eindelijk bep eruit , en wat een prestatie van sasha diepe buiging voor haar. en nu is ze nog manager ook
benieuwd hoe tiano zch nu gaat opstellen tov wendy en ook ice

sasha had gisteravond in het regelnementenboek gelezen om de 3 dagen eliminatie ,ze heeft het alleen tegen bern en jasper verteld

stelling voor rookwaar komt vandaag ook nog en denk niet dat die doorgaat, benieuwd he ima en rupi hierop reageren
pi_210166934
Ik ben benieuwd wat Erik gaat eten als hij thuis komt... dan is het niet even in de koelkast kijken of er nog iets te eten valt, die komt van een koude kermis thuis maar die zou wel een paar dozen snickers inslaan als hij thuis is... :D
Gewoon omdat het kan!
pi_210166943
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 07:27 schreef cinsan het volgende:
goede morgen c_/

wat een heerlijke streamdag was het gisteren , eindelijk bep eruit , en wat een prestatie van sasha diepe buiging voor haar. en nu is ze nog manager ook

sasha had gisteravond in het regelnementenboek gelezen om de 3 dagen eliminatie ,ze heeft het alleen tegen bern en jasper verteld

stelling voor rookwaar komt vandaag ook nog en denk niet dat die doorgaat, benieuwd he ima en rupi hierop reageren
Ik hoorde Sasha zeggen dat ze het misschien uit de huishoudpot wil gaan halen als iedereen daar oké mee is...

Ik vond het van beide dames een prachtige prestatie maar die van Sasha was net even mooier, het is haar gegund..

Marciano was zo aant slijmen bij Wendy, ze gaan zelfs samen koken als ik het goed gehoord heb.. het kan verkeren.. :D
Gewoon omdat het kan!
  Moderator zaterdag 5 augustus 2023 @ 07:36:42 #38
388664 crew  Dotteke
pi_210166946
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 07:34 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ik hoorde Sasha zeggen dat ze het misschien uit de huishoudpot wil gaan halen als iedereen daar oké mee is...

Ik vond het van beide dames een prachtige prestatie maar die van Sasha was net even mooier, het is haar gegund..

Marciano was zo aant slijmen bij Wendy, ze gaan zelfs samen koken als ik het goed gehoord heb.. het kan verkeren.. :D
Hoe dan, dat is drie x 85 euro, zo groot is die huishoudpot nu ook weer niet toch?
pi_210166949
Ze hebben toch ook haast geen poen meer, of ben ik abuis?
Gewoon omdat het kan!
pi_210166953
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 07:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hoe dan, dat is drie x 85 euro, zo groot is die huishoudpot nu ook weer niet toch?
De sloffen sigaretten zouden dan niet doorgaan dan zou er een pot shag komen, die ze dan delen.
Gewoon omdat het kan!
pi_210166954
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 07:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
wat ik hoorde gaan sas , bern en jappie , erik op rood staan bij stelling voor rookwaar
pi_210166957
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 07:38 schreef Frummelie het volgende:

[..]
De sloffen sigaretten zouden dan niet doorgaan dan zou er een pot shag komen, die ze dan delen.
die is zo op , rupi en ima roken als een schoorsteen
  Moderator zaterdag 5 augustus 2023 @ 07:41:27 #43
388664 crew  Dotteke
pi_210166961
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 07:38 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Raar dat Sasha dit idee heeft eigenlijk
Er is altijd al zo weinig budget om voor iedere dag eten te kopen, dan ook nog eens zo bus shag er af.
Denk niet dat een Erik of Bern het hier mee eens zal zijn
pi_210166978
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 07:39 schreef cinsan het volgende:

[..]
wat ik hoorde gaan sas , bern en jappie , erik op rood staan bij stelling voor rookwaar
Ja klopt dat hoorde ik ook gisteren..
Gewoon omdat het kan!
  Moderator zaterdag 5 augustus 2023 @ 07:46:42 #45
388664 crew  Dotteke
pi_210166981
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 07:45 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ja klopt dat hoorde ik ook gisteren..
Dat heb ik gisteren ook gehoord, maar lees nu net dat Sasha weer een ander voorstel heeft om het van de huishoud pot te doen.
pi_210166984
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 07:27 schreef cinsan het volgende:
goede morgen c_/

Goedemorgen.De COS liep gister ook als een tierelier. Prima sfeer. ^O^
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_210166989
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Raar dat Sasha dit idee heeft eigenlijk
Er is altijd al zo weinig budget om voor iedere dag eten te kopen, dan ook nog eens zo bus shag er af.
Denk niet dat een Erik of Bern het hier mee eens zal zijn
Ze zei dan hoeft er ook geen stelling plaats te vinden... en ze zei erbij, er zijn wel meer mensen die wel eens iets willen uit de huishoudpot, ik dacht huh wat dan?
Gewoon omdat het kan!
pi_210166999
Ik hoop eigenijk niet dat ik dit gedroomd heb... ik ga nu aan mezelf twijfelen... _O-

Over die sigaretten en shag..
Gewoon omdat het kan!
  Moderator zaterdag 5 augustus 2023 @ 07:50:38 #49
388664 crew  Dotteke
pi_210167000
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 07:48 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ze zei dan hoeft er ook geen stelling plaats te vinden... en ze zei erbij, er zijn wel meer mensen die wel eens iets willen uit de huishoudpot, ik dacht huh wat dan?
IK had dit van Sasha niet verwacht eerlijk gezegd.
  Moderator zaterdag 5 augustus 2023 @ 07:50:57 #50
388664 crew  Dotteke
pi_210167001
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 07:50 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoop eigenijk niet dat ik dit gedroomd heb... ik ga nu aan mezelf twijfelen... _O-
De tijd zal het leren :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')