Blijft ook bij mij het idee hangen dat de afgelopen dagen de medewerkers/medebewoners er snachts even bij kwamen een drankje doen met de bewoners. Nergens op gebaseerd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat ze met een hele kleine bezetting zijn tijdens de nacht, die bezig zijn met beelden selecteren die ze voor de uitzending kunnen gebruiken.
Dus lekker gemakkelijk die slaapstreams.
ik zou een achterdeschermen-stream zoooooooooooooooooo interessant vindenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:49 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Blijft ook bij mij het idee hangen dat de afgelopen dagen de medewerkers/medebewoners er snachts even bij kwamen een drankje doen met de bewoners. Nergens op gebaseerd.
Maar kan het me voorstellen na een jaar.
Kan geen andere reden bedenken waarom ze 5 a 6 bewoners die nog wakker zijn, feest vieren, kletsen, lol maken, ineens niet meer laten horen en zien.
Maar, wat jij zegt klinkt ook logisch. Dat ze genoeg hebben. Maar dan zou de streams op slapers zetten niet nodig zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dan worden alle geheimen blootgesteld, dat doen ze nooit. Of het moet een knip/plak docu-tje worden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik zou een achterdeschermen-stream zoooooooooooooooooo interessant vinden
i knowquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 02:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan worden alle geheimen blootgesteld, dat doen ze nooit. Of het moet een knip/plak docu-tje worden.
Ik hoorde Sasha zeggen dat ze het misschien uit de huishoudpot wil gaan halen als iedereen daar oké mee is...quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:27 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
wat een heerlijke streamdag was het gisteren , eindelijk bep eruit , en wat een prestatie van sasha diepe buiging voor haar. en nu is ze nog manager ook
benieuwd hoe tiano zch nu gaat opstellen tov wendy en ook ice
sasha had gisteravond in het regelnementenboek gelezen om de 3 dagen eliminatie ,ze heeft het alleen tegen bern en jasper verteld
stelling voor rookwaar komt vandaag ook nog en denk niet dat die doorgaat, benieuwd he ima en rupi hierop reageren
Hoe dan, dat is drie x 85 euro, zo groot is die huishoudpot nu ook weer niet toch?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoorde Sasha zeggen dat ze het misschien uit de huishoudpot wil gaan halen als iedereen daar oké mee is...
Ik vond het van beide dames een prachtige prestatie maar die van Sasha was net even mooier, het is haar gegund..
Marciano was zo aant slijmen bij Wendy, ze gaan zelfs samen koken als ik het goed gehoord heb.. het kan verkeren..
De sloffen sigaretten zouden dan niet doorgaan dan zou er een pot shag komen, die ze dan delen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe dan, dat is drie x 85 euro, zo groot is die huishoudpot nu ook weer niet toch?
wat ik hoorde gaan sas , bern en jappie , erik op rood staan bij stelling voor rookwaarquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe dan, dat is drie x 85 euro, zo groot is die huishoudpot nu ook weer niet toch?
die is zo op , rupi en ima roken als een schoorsteenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
De sloffen sigaretten zouden dan niet doorgaan dan zou er een pot shag komen, die ze dan delen.
Raar dat Sasha dit idee heeft eigenlijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
De sloffen sigaretten zouden dan niet doorgaan dan zou er een pot shag komen, die ze dan delen.
Ja klopt dat hoorde ik ook gisteren..quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
wat ik hoorde gaan sas , bern en jappie , erik op rood staan bij stelling voor rookwaar
Dat heb ik gisteren ook gehoord, maar lees nu net dat Sasha weer een ander voorstel heeft om het van de huishoud pot te doen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt dat hoorde ik ook gisteren..
Goedemorgen.De COS liep gister ook als een tierelier. Prima sfeer.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:27 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
wat een heerlijke streamdag was het gisteren , eindelijk bep eruit , en wat een prestatie van sasha diepe buiging voor haar. en nu is ze nog manager ook
benieuwd hoe tiano zch nu gaat opstellen tov wendy en ook ice
sasha had gisteravond in het regelnementenboek gelezen om de 3 dagen eliminatie ,ze heeft het alleen tegen bern en jasper verteld
stelling voor rookwaar komt vandaag ook nog en denk niet dat die doorgaat, benieuwd he ima en rupi hierop reageren
Ze zei dan hoeft er ook geen stelling plaats te vinden... en ze zei erbij, er zijn wel meer mensen die wel eens iets willen uit de huishoudpot, ik dacht huh wat dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar dat Sasha dit idee heeft eigenlijk
Er is altijd al zo weinig budget om voor iedere dag eten te kopen, dan ook nog eens zo bus shag er af.
Denk niet dat een Erik of Bern het hier mee eens zal zijn
IK had dit van Sasha niet verwacht eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze zei dan hoeft er ook geen stelling plaats te vinden... en ze zei erbij, er zijn wel meer mensen die wel eens iets willen uit de huishoudpot, ik dacht huh wat dan?
De tijd zal het lerenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:50 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoop eigenijk niet dat ik dit gedroomd heb... ik ga nu aan mezelf twijfelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |