Dan is maandag de derde dag en komt er maandag met zekerheid een eliminatie? En dan donderdag weer? En de volgende op zondag?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:27 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
wat een heerlijke streamdag was het gisteren , eindelijk bep eruit , en wat een prestatie van sasha diepe buiging voor haar. en nu is ze nog manager ook
benieuwd hoe tiano zch nu gaat opstellen tov wendy en ook ice
sasha had gisteravond in het regelnementenboek gelezen om de 3 dagen eliminatie ,ze heeft het alleen tegen bern en jasper verteld
stelling voor rookwaar komt vandaag ook nog en denk niet dat die doorgaat, benieuwd he ima en rupi hierop reageren
Dan is er voor de deelnemers ook niet veel spanning als ze het van te voren wetenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:51 schreef engine het volgende:
[..]
Dan is maandag de derde dag en komt er maandag met zekerheid een eliminatie? En dan donderdag weer? En de volgende op zondag?
Het lijkt mij heel sterk maar we gaan het meemaken.
Goedemorgen
Juist wel. Erik en Bern willen niks van de prijzenpot halen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar dat Sasha dit idee heeft eigenlijk
Er is altijd al zo weinig budget om voor iedere dag eten te kopen, dan ook nog eens zo bus shag er af.
Denk niet dat een Erik of Bern het hier mee eens zal zijn
Maar ze willen ook fatsoenlijk eten en juist Erik.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:53 schreef engine het volgende:
[..]
Juist wel. Erik en Bern willen niks van de prijzenpot halen.
Het zal, kiezen of delen worden..quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze willen ook fatsoenlijk eten en juist Erik.
dat voorstel heb ik niet gehoordquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren ook gehoord, maar lees nu net dat Sasha weer een ander voorstel heeft om het van de huishoud pot te doen.
Daarom hebben ze haar manager gemaakt. Sasha is rationeel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had dit van Sasha niet verwacht eerlijk gezegd.
k5 zal wel vinger in de pap hebben mss om hun rokers tevreden te houdenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
met zekerheid kan je niet zeggen of er maandag eli komt , wel mss als de 3 dagen aanhouden die sasha had gelezenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:51 schreef engine het volgende:
[..]
Dan is maandag de derde dag en komt er maandag met zekerheid een eliminatie? En dan donderdag weer? En de volgende op zondag?
Het lijkt mij heel sterk maar we gaan het meemaken.
Goedemorgen
Goeiemorgen..quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was al zo toen er bekend werd dat de Jumbo geen rookwaar mag leveren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:03 schreef cinsan het volgende:
[..]
k5 zal wel vinger in de pap hebben mss om hun rokers tevreden te houden
die wilde vandaag in de hotub gaan hoorde ik haar zeggen , myrthe en wendy hebben die schoongemaaktquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:55 schreef Dotteke het volgende:
Ben benieuwd of Sasha opstaat met giga spierpijn na de eliminatie opdracht van gisteren
ALs Het sas haar voorstel is zal zij de beslissende stem hebbenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het zal, kiezen of delen worden..
Ik ook niet, maar ik zit ook niet 24 /p bij de streams.quote:
Ik kan niet zeggen dat rookwaar boven eten een beslissing is op verstandelijk niveau.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Daarom hebben ze haar manager gemaakt. Sasha is rationeel.
Die bedenkt oplossingen en kan beslissingen maken op verstandelijk niveau.
^^ Goedemorgen
Dat ze zich in kan leven is mooi natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:05 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Goeiemorgen..
Ik wel, dit omdat ik haar een paar maanden geleden heb horen zeggen dat ze goed kon begrijpen dat mensen rookwaar wilden hebben omdat zij zelf ook gerookt heeft, en weet hoe zwaar het is.om te stoppen.
Lijkt mij wel lekker als je zere spieren hebt, had ik denk ik gisteren al gedaanquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:06 schreef cinsan het volgende:
[..]
die wilde vandaag in de hotub gaan hoorde ik haar zeggen , myrthe en wendy hebben die schoongemaakt
als er hoe dan ook geen rookwaar komt , breekt de pleuris uit en denk dat k5 dit wil vermijdenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat rookwaar boven eten een beslissing is op verstandelijk niveau.
Dat snap je niet he. En als je Wendy gisteren zag staan als een geslagen vogeltje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:09 schreef cinsan het volgende:
maar wat een haat heeft bep toch tegen wendy , nog zeggen vlak voor dat ze wegging 4 moet eruit
gebruik het woord haat niet makkelijk maar zo komt het wel over bij mij
wilde ze ook maar hot tub moest gevuld worden opwarmen , eten , managerverkiezing en daarna filmquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij wel lekker als je zere spieren hebt, had ik denk ik gisteren al gedaan
Ik krijg best veel mee en doe m'n best alles goed te verstaan maar met een beetje kapot oor, wil het ook wel eens fout gaan..quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik zit ook niet 24 /p bij de streams.
Ik l ees het net hier en Frummie zegt over het algemeen niet zo maar dingen
Dat kan, ik heb het zelf ook wel eens fout hoor, soms val je half in een gesprek en krijg je het niet helemaal goed mee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik krijg best veel mee en doe m'n best alles goed te verstaan maar met een beetje kapot oor, wil het ook wel eens fout gaan..
Hij heeft zijn zomers overhemd al weer aan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:22 schreef Frummelie het volgende:
Erik is snelle Jelle nadat het licht is aangegaan..
Haha jaja...quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft zijn zomers overhemd al weer aan.
Ja inderdaad normaal als ze d'r grote teen buiten de poort hebben is dat bed al uit elkaar...quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:34 schreef Limbus het volgende:
Het bed van Babette is nog niet weggehaald, normaal gesproken moet dat toch nog dezelfde dag ???
Maar Tjano komt dan in een heel ander daglicht te liggen.. dat vindt ie niet leukquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:34 schreef Limbus het volgende:
Het bed van Babette is nog niet weggehaald, normaal gesproken moet dat toch nog dezelfde dag ???
Ja. Ik had de indruk dat achter dat wilde. Dat meteen dat bed achter de poort moest.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:34 schreef Limbus het volgende:
Eigelijk moet er ook gewoon roomboter op brood...quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:59 schreef engine het volgende:
Erik heeft op details gelet. Echte roomboter om te bakken en Zeeuws meisje om te smeren.
Wat een feest zegt Isaac.
Maar als je twee verschillende boters besteld heb je twee keer zoveel boterquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Eigelijk moet er ook gewoon roomboter op brood...
Oooh ja...quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:01 schreef engine het volgende:
[..]
Maar als je twee verschillende boters besteld heb je twee keer zoveel boter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |