SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matig Kut Middenveld.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:40 schreef Wicky15 het volgende:
Achja of je dit nu 1-0 wint of verliest, interesseert me geen reet. Het spel is wel gewoon echt heel slecht.
Dit middenveld werkt nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:40 schreef Wicky15 het volgende:
Achja of je dit nu 1-0 wint of verliest, interesseert me geen reet. Het spel is wel gewoon echt heel slecht.
Het is vooral het spel wat nog niet best is ja. Maar dit is een prijs en die wil je toch winnen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:40 schreef Wicky15 het volgende:
Als je 'm wint is het wel leuk maar het boeit me eigenlijk niks.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het is vooral het spel wat nog niet best is ja. Maar dit is een prijs en die wil je toch winnen.
Je zal of met wiefer moeten spelen of met zerouki maar beidde kan echt nietquote:
Nee, die missen we niet, het probleem zit hem meer in de combinatie Zerrouki-Wieffer die de optie naar voren niet kan vinden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We missen een onzichtbaar iemand zeg maar.
Rot toch op.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, die missen we niet, het probleem zit hem meer in de combinatie Zerrouki-Wieffer die de optie naar voren niet kan vinden.
En uiteraard een gebrek aan creativiteit voorin.
Ik vind het wel een prima speler, alleen hetzelfde type als Wieffer. Had dat geld beter anders kunnen besteden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom Zerrouki perse moest komen heb ik nog niet kunnen ontdekken. Vind het een vrij anonieme speler.
Dat weet niemand. Prima speler, maar niks bijzonders inderdaad. Al helemaal geen vervanger van Kökcü.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom Zerrouki perse moest komen heb ik nog niet kunnen ontdekken. Vind het een vrij anonieme speler.
Dat is wel de minste zorgquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:46 schreef Wicky15 het volgende:
Serieuze vraag wel, wat moeten wij met Minteh?
Nou ik maak me er ook niet druk om, ik zie gewoon de toegevoegde waarde niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is wel de minste zorg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |