abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 4 augustus 2023 @ 14:52:00 #26
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_210158576
Maar er is geen echt accuut probleem aldus sommige politieke partijen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_210158600
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 14:45 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Bron voor deze uitspraak?
:')
pi_210158647
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 14:53 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
:')
Niet? Geen probleem, maak wel een TR omdat je weer een topic loopt te verkloten met je onzin omdat de inhoud je niet aanstaat.
pi_210158648
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 14:32 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
welke partijen zijn dit?
CU en D66 hebben zelfs het kabinet opgeblazen met het ontkennen van een instroomprobleem.

Daarnaast ontkennen PvdD, GL, PvdA, SP en Volt dat er een instroomprobleem is en zij zijn voorstander van meer asielzoekers.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_210158674
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 14:51 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hier loop ik ook tegenaan.
Zou best wel eens kunnen zijn dat de VVD de beste weg is. Rutte had een grote rol in de Tunesië deal en dat is toch wel een stap naar een nieuw Europees beleid. Nederland kan de grenzen niet sluiten zonder Europese partners dus het moet Europees

Of als een Nexit ook mag. Dan zijn partijen die naar hun portemonnee kijken zoals de PVV, Ja21 en een Forum wel een optie.
  vrijdag 4 augustus 2023 @ 14:59:41 #31
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_210158703
zaak van nationaal belang van maken dan is t zo opgelost

https://www.volkskrant.nl(...)ten-bouwen~bf3d8dee/

quote:
Het kabinet wil niet wachten op lokale overheden: het Rijk moet ervoor zorgen dat er in 2030 één miljoen nieuwe woningen zijn.

De laatste keer dat het Rijk de regie naar zich toe trok om de nieuwe woningvoorraad naar een hoger peil te tillen, was begin jaren negentig.
Toen verscheen de Vierde Nota Ruimtelijke Ordening Extra, kortweg Vinex, die voorzag in tientallen nieuwbouwwijken binnen en buiten steden in heel Nederland.

Rijk, provincie en gemeenten bepaalden samen de locaties, het Rijk had het voortouw.
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_210158714
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 14:55 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
CU en D66 hebben zelfs het kabinet opgeblazen met het ontkennen van een instroomprobleem.

Daarnaast ontkennen PvdD, GL, PvdA, SP en Volt dat er een instroomprobleem is en zij zijn voorstander van meer asielzoekers.
Dit is toch mooi hè. De CU en D66 hebben het opgeblazen. Gewoon heel de rol van de VVD ontkennen. Dit kan gewoon niet.

Heb je naast je duim ook een tweede bron dat die partijen méér asielzoekers willen?
pi_210158732
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 14:59 schreef michaelmoore het volgende:
zaak van nationaal belang van maken dan is t zo opgelost

https://www.volkskrant.nl(...)ten-bouwen~bf3d8dee/
Dat zeggen ze al 50 jaar. Waar een wil is is een weg, alleen de wil is er niet.
  vrijdag 4 augustus 2023 @ 15:04:00 #34
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210158748
Vol is vol.

Zo werkt dat bij een club toch ook, zit het vol, dan laat de bouncer geen nieuwe mensen meer toe. Zo logisch en toch blijkbaar zo ingewikkeld voor veel mensen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_210158757
In mijn eentje kom ik niet verder dan een kamer, bedankt Rutte! Misschien heb ik na 20 jaar eindelijk recht opneen woning.
Purr.
pi_210158782
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 14:55 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Niet? Geen probleem, maak wel een TR omdat je weer een topic loopt te verkloten met je onzin omdat de inhoud je niet aanstaat.
Er zouden meer dan 70.000 asielzoekers komen. Er waren zelfs schattingen van 100.000 of meer. Een jaar heeft 52 weken. Die 70.000 van begin dit jaar kan je onmogeljjk gemist hebben en ook niet al vergeten zijn

Excuses dat ik niet mee doe met posts plussen omdat de inhoud me wel bevalt ook al is de inhoud incorrect, vals of zelfs nep. Wil je geen storende factor zoals ik, open je Facebook en laat het algoritme zijn werk doen
pi_210158855
quote:
Eigenlijk is het veel te veel.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 4 augustus 2023 @ 15:11:38 #38
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_210158866
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 14:57 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Zou best wel eens kunnen zijn dat de VVD de beste weg is. Rutte had een grote rol in de Tunesië deal en dat is toch wel een stap naar een nieuw Europees beleid. Nederland kan de grenzen niet sluiten zonder Europese partners dus het moet Europees

Of als een Nexit ook mag. Dan zijn partijen die naar hun portemonnee kijken zoals de PVV, Ja21 en een Forum wel een optie.
Veel te rechts, weinig sociaals aan. En dat vind ik minstens zo niet belangrijker.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_210158903
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 14:24 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Probleem is nu wel dat er waarschijnlijk veel mensen "rechts" gaan stemmen terwijl typisch rechts beleid hun helemaal niet vooruit helpt. Integendeel.

Maar goed, wat zich vandaag de dag als links profileert zie ik hier ook helemaal niets (goeds) mee doen.
Dan maar "extreem" rechts stemmen, grenzen dicht?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_210158927
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 14:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Betekent dit nu dat het eigen volk gewoon maar helemaal van de lijst voor een sociale huurwoning gehaald wordt omdat die toch nooit meer aan de beurt gaan komen?
Sociale huurwoningen zijn helemaal niet van de overheid. Het wordt tijd dat een woningbouwverenigingsbestuur eens een keer zijn eigendom opeist voor zijn oorspronkelijke doelstelling.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 4 augustus 2023 @ 15:15:38 #41
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_210158937
quote:
16s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 15:13 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Dan maar "extreem" rechts stemmen, grenzen dicht?
Dat kan niet zonder een nexit en ik zal nooit van mijn leven op een partij stemmen die voor een nexit is.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 4 augustus 2023 @ 15:15:55 #42
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_210158945
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 14:43 schreef Toine51 het volgende:
Koopt de gemeente straks huizen op, om ze dan te verhuren aan statushouders. Groot huis splitsen, kunnen er zo 2,3 gezinnen in...
:')
Je zult er maar naast wonen dan als dat gebeurt...

Gemeentes moeten van DH er alles aan doen om de aantallen statushouders te huisvesten..
Maak je niet druk, dat gaat toch niet lukken. De statushouders gaan dat gewoon weigeren. Ze hebben nogal wat noten op hun zang als het gaat om huisvesting.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_210158946
quote:
16s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 15:13 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Dan maar "extreem" rechts stemmen, grenzen dicht?
Build that wall!!
pi_210159002
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 15:11 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Veel te rechts, weinig sociaals aan. En dat vind ik minstens zo niet belangrijker.
Dan ben je dus de mede-veroorzaker van het probleem met alle respect. Vrijwel alle problemen en spanningen die spelen in dit land ligt aan de bevolkingsgroei (bevolking groeit alleen door immigratie). Als deze bevolkingsgroei niet aan banden gelegd gaat worden zijn er op termijn niet eens meer middelen om sociaal beleid te voeren omdat de verzorgingsstaat niet meer in stand gehouden kan worden omdat de grote instroom van asielzoekers enorm beslag legt op de sociale voorzieningen. Daarnaast treedt er een te grote discrepantie op tussen de culturele verhoudingen waardoor de normen en waarden verder vervagen en er een grote mate van verhuftering en vervreemding optreedt (zie de Randstad, voorbode van geheel Nederland op termijn). Het ontkennen van dit probleem door immigratie/asielbeleid niet de topprioriteit te maken in de partijkeuze tijdens de verkiezingen staat gelijk aan het ontkennen van het probleem.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_210159009
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 14:59 schreef michaelmoore het volgende:
zaak van nationaal belang van maken dan is t zo opgelost

https://www.volkskrant.nl(...)ten-bouwen~bf3d8dee/
[..]

De zaak van nationaal belang is om die uitvreters buiten te houden en de rest eruit te werken. Hoezo is het belang van buitenlanders om hier een huis te krijgen een zaak van nationaal belang?

Er wordt nou al jaren gedaan alsof het een probleem van verwerkingscapaciteit is, maar dat is niet zo. Er is geen uitstroom, het probleem stapelt zich verder op, elke maand met een stuk of 1000. Zelfs als je elke maand 1000 woningen oplevert schuif je het probleem door naar de infrastructuur, het personeelstekort in de publieke sector en is het land op een gegeven moment op. Stop met de billen spreiden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 4 augustus 2023 @ 15:27:20 #46
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_210159091
Ik lees best wel vaak op Fok dat mensen zeggen 'maar de asielzoeker zijn een heel klein deel van de totale immigratie' .

Dat is gewoon totaal niet waar, we verwachten 60.000 / 70.000 asielzoekers dit jaar, en de totale immigratie dit jaar komt rondom de 120.000 uit als het zo doorgaat.. Dus, asielimmigranten maken wel degelijk een groot aantal uit op de totale groei, en met deze aantallen veranderen alle buurten, dorpen en wijken in Nederland naar een soort Amsterdam West op de langere termijn. :{

Ik begrijp oprecht niet waarom we dit onszelf aandoen. Niks geleerd van alle sociale problemen in het verleden blijkbaar.
pi_210159112
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 14:16 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Bron: https://www.ad.nl/binnenl(...)el-te-veel~aba7b013/

Deze aantallen zijn megalomaan en duizelingwekkend, met een beetje gezond verstand: dit kan toch helemaal niet? Dit zijn geen eenmalige taakstellingen maar dit loopt gewoon ieder jaar door, er zit een oneindige aanwas aan asielzoekers en toekomstige statushouders in de AZC's en in de aanmeldprocedure in Ter Apel. Ieder jaar weer opnieuw. Ieder jaar hebben gemeenten dus opnieuw te maken met taakstellingen die lopen tot in de duizendtallen. Er is geen of nauwelijks doorstroom van mensen die reeds in sociale huurwoningen zitten dus er komt ook nauwelijks iets vrij. Daarnaast zijn er ook genoeg reguliere autochtone woningzoekenden die ook recht hebben op een woning en tot ver in de volwassen leeftijd bij hun ouders moeten wonen.

Hoe kunnen veel (linkse) partijen met droge ogen beweren dat we veel te weinig asielzoekers opvangen, nog meer zouden kunnen opvangen en dat we 75.000 asielzoekers per jaar zouden aankunnen? (https://wnl.tv/2023/07/19(...)00-asielzoekers-aan/) Of dat een spreidingswet een oplossing zou kunnen zijn? Theoretisch zou je het hele land kunnen volproppen met AZC's maar ze moeten ook doorstromen naar woningen die niet beschikbaar zijn en niet of nauwelijks gebouwd worden.
Dat is heel erg naar. De regering moet hier dringend wat aan doen. Deze mensen moeten met voorrang een woning krijgen.
pi_210159113
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 14:43 schreef Toine51 het volgende:
Koopt de gemeente straks huizen op, om ze dan te verhuren aan statushouders. Groot huis splitsen, kunnen er zo 2,3 gezinnen in...
:')
Je zult er maar naast wonen dan als dat gebeurt...

Gemeentes moeten van DH er alles aan doen om de aantallen statushouders te huisvesten..
Gebeurd volgens mij al. Als het niet kopen is dan is het wel huren. Gebeurd echter gespreid zodat het niet opvalt, stel je voor dat de burgers wat door krijgen ......
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 4 augustus 2023 @ 15:30:43 #49
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_210159161
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 15:20 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Dan ben je dus de mede-veroorzaker van het probleem met alle respect. Vrijwel alle problemen en spanningen die spelen in dit land ligt aan de bevolkingsgroei (bevolking groeit alleen door immigratie). Als deze bevolkingsgroei niet aan banden gelegd gaat worden zijn er op termijn niet eens meer middelen om sociaal beleid te voeren omdat de verzorgingsstaat niet meer in stand gehouden kan worden omdat de grote instroom van asielzoekers enorm beslag legt op de sociale voorzieningen. Daarnaast treedt er een te grote discrepantie op tussen de culturele verhoudingen waardoor de normen en waarden verder vervagen en er een grote mate van verhuftering en vervreemding optreedt (zie de Randstad, voorbode van geheel Nederland op termijn). Het ontkennen van dit probleem door immigratie/asielbeleid niet de topprioriteit te maken in de partijkeuze tijdens de verkiezingen staat gelijk aan het ontkennen van het probleem.
Gelul. De afgelopen decennia heeft ''rechts'' aan de touwtjes getrokken en de instroom ging door, tot ongekende hoogtes zelfs onder Rutte. Daarnaast kregen we er een gratis neoliberaal afbraaksausje overheen.

Als het aan mij ligt komt er een totale migratiestop, maar ja. Gek is dat, hoe iemand die overwegend links is toch helemaal tegen (arbeids)migratie kan zijn, van mening kan zijn dat de multiculturele samenleving grotendeels een flop is etc.. het is voor mij een belangrijk item, maar dat is wat doen aan vervuiling ook en dan wordt het ineens heel lastig. Of toch voor europese samenwerking zjin.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_210159226
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 14:51 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hier loop ik ook tegenaan.
Probleem is in NL dat er geen Groen Rechts is. Als hij er was zou ik er ook direct op stemmen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')