geen voornaamquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:13 schreef schommelstoel het volgende:
Is technisch gezien toch gewoon een naam?
Mr Sandman.
Edit hem maar weg dan, moet wel een goede reeks worden natuurlijk.quote:
Ik laat hem gewoon staan omdat ik dat kan!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Edit hem maar weg dan, moet wel een goede reeks worden natuurlijk.
quote:
"op een klein stationnetje" en "op een grote paddestoel" ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:42 schreef Bargehassus het volgende:
Overigens heeft "ik verscheurde je foto" vrijwel dezelfde melodie als "Bloody Mary" (refrein)
Geldt overigens ook voor O denneboom en Vrouw Haverkamp.
In dezelfde categorie:quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:12 schreef Farenji het volgende:
Niet in de titel, wel 50 (nou ja, dat is wat grootspraak) voornamen in de tekst zelf.
Deze ook.quote:
quote:
Ook nog 1 in die categorie. De mooiste in mijn ogenquote:
Tokay is okayquote:
quote:
Klein rijtje, maar "Tyrone" is close.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens we hebben nu al een aantal liedjes gezien waar lijstjes met vrouwennamen gezongen worden zijn die er ook met mannennamen?
Ik kende het refrein (ik zou bijna zeggen uiteraard) maar nooit geweten dat het van Boudewijn de Groot was!quote:
Zou nu gecancelled worden... ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door zakjapannertje op 05-08-2023 02:11:34 ]
Liefquote:
Margootje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:41 schreef Tokay het volgende:
[..]
Lief![]()
Ah, feelgood![]()
(debuutsingle uit 2006)
Daarbij, zo veel landen zijn er helemaal niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:58 schreef herverwijderd het volgende:
Ja, vroeg me ook al af wat dat voor rare toevoeging was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |