Bleef wel een mietje als hij echt moest verdedigen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mazraoui had 1 goed seizoen laten we dat niet vergeten.
Ik blijf een zwak houden voor Rensch, misschien tegen beter weten in maar die jongen kan echt goed voetballen, hij heeft helaas wel een beetje teveel wat Ajax opgeleide spelers hebben en dat zijn die rouwmomentjes bij balverlies, in de jeugd komt dat altijd wel goed vanwege het surplus aan kwaliteit tov de tegenstander.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:48 schreef Mestreech1990 het volgende:
Backs zijn enorm belangrijk bij Ajax. Zodoende vrees ik ook nog voor komend seizoen, aangezien we op beiden kanten echt kwalitatief zwaar tekort komen. Rensch, Wijndal en Sanchez moeten echt vertrekken. Helaas kan je niet alles in een transferperiode oplossen, zoals Mislintat al vaker heeft benoemd.
De tijden met Maxwell - Trabelsi & Nico - Mazra waren echt geweldig. Het was echt een enorm krachtig wapen, waarmee alle clubs het moeilijk hebben.
Rensch kan wel voetballen maar als verdediger moet je vooral toch kunnen verdedigen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik blijf een zwak houden voor Rensch, misschien tegen beter weten in maar die jongen kan echt goed voetballen, hij heeft helaas wel een beetje teveel wat Ajax opgeleide spelers hebben en dat zijn die rouwmomentjes bij balverlies, in de jeugd komt dat altijd wel goed vanwege het surplus aan kwaliteit tov de tegenstander.
Maar ik denk dat hij nog wel de kans krijgt dit seizoen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rensch kan wel voetballen maar als verdediger moet je vooral toch kunnen verdedigen.
En als je dan steeds aan verkeerde kant staat (en dat is knap als back) dan is het gewoon game over.
Aangezien er nog geen aanstalten wordt gemaakt om een nieuwe back te kopen en ik vind Jorge Sanchez ook maar niks zal hij ongetwijfeld de kans krijgen. Maar Ajax moet heel snel op zoek naar een betere, net als voor op links.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar ik denk dat hij nog wel de kans krijgt dit seizoen.
Deed vooral geen gekke dingen en had natuurlijk veel voetballende spelers om zich heen waar hij de bal aan kwijt kon.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:52 schreef skysherrif het volgende:
in 2019 had Veltman ook echt nog wat topwedstrijden als back in de CL waar we toen heel gelukkig mee mochten zijn
Er staan daar 2 spelers. Gemankeerd beide, maar ze zijn er. Op andere posities missen er gewoon spelers. Die eerst graag.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aangezien er nog geen aanstalten wordt gemaakt om een nieuwe back te kopen en ik vind Jorge Sanchez ook maar niks zal hij ongetwijfeld de kans krijgen. Maar Ajax moet heel snel op zoek naar een betere, net als voor op links.
Daar ben ik het niet echt mee eens.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mazraoui had 1 goed seizoen laten we dat niet vergeten.
Veltman is zelf een uitstekende voetballer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:11 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Deed vooral geen gekke dingen en had natuurlijk veel voetballende spelers om zich heen waar hij de bal aan kwijt kon.
Speelt veel onder Zerbiola.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Veltman is zelf een uitstekende voetballer.
Vooralsnog zitten ze er nog. En anders mag je er respectievelijk Tahirović en Berghuis voor invullen. Wel meteen een stuk minder.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:48 schreef Enawh het volgende:
[..]
Alvarez en Kudus gaan wel weg. Forbs is een pure linkersbuiten.
En ja de backs kunnen echt niet meer tegenwoordig..
Ajax verdedigers komen in de PL meestal wel tot hun recht. Over Tete zijn ze blijkbaar ook lovend bij Fulham.quote:
Ik neem jou serieuzer dan Kale en Kokkie.quote:
Nee hoor.quote:
Hoi Klaasquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:28 schreef FatatPrites het volgende:
Zeer on-indrukwekkende aankopen. Deze club wilt geen kampioen worden.
Dat bedrag komt van een Deense verslaggever zonder track record, misschien dat dat het bedrag is dat Ajax gecommuniceerd heeft naar FC Kopenhagen, maar neem aan dat daar dan nog een PL-tax overheen gaat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net dat Burnley 16 miljoen voor Daramy wil neerleggen, wow
Dat zou eindelijk eens een positieve miskoop zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net dat Burnley 16 miljoen voor Daramy wil neerleggen, wow
Dan verdient Mislintat een standbeeldquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:22 schreef Pedroso het volgende:
Voor Bergwijn schijnen er ook meerdere Saudische clubs te komen, die gaat nog met winst weg als het zo doorgaat...
Denkt niet dat Mislintat daar veel voor hoeft te doen mocht de interesse echt serieus zijn, 40 Miljoen is wisselgeld voor die mafkezen in het Midden Oosten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dan verdient Mislintat een standbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |