Nee absoluut niet. Echt de hele straat hier ligt onder puin omdat prullenbakken ondersteboven gehaald worden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is totaal niet over nagedacht.
Ze zijn gehackt vertelde een kassadame me.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Echt de hele straat hier ligt onder puin omdat prullenbakken ondersteboven gehaald worden.
Een paar jaar geleden werd het al gezegd dat het niet verstandig is. De logistiek zou een ramp worden. Er wordt gesproken dat de regel een succes is maar straatvegers zijn soms 6 uur bezig ipv 4 uur. (dit was net op het nieuws)quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Echt de hele straat hier ligt onder puin omdat prullenbakken ondersteboven gehaald worden.
alweer ?! laatst ook alquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zijn gehackt vertelde een kassadame me.
Yep,het is altijd wel gezel bij het inleveren.Ik word er ook steeds beter in.quote:
Gelukkig staan er hier 2 .... heb ook weer een tas vol leeg blikquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep,het is altijd wel gezel bij het inleveren.Ik word er ook steeds beter in.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden werd het al gezegd dat het niet verstandig is. De logistiek zou een ramp worden. Er wordt gesproken dat de regel een succes is maar straatvegers zijn soms 6 uur bezig ipv 4 uur. (dit was net op het nieuws)
Prullenbakken worden zelfs open gebroken met schade als gevolg...
Schijnt een leuk verdienmodel te zijn.quote:
Het is leuk maar dat gaat het niet wordenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schijnt een leuk verdienmodel te zijn.
Ik zag het al.quote:
Zijn dat niet ouwe blikjes, ik had die ook nog.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag het al.
Ik koop blikjes in een 6 pak en dan scan je daar de code van om af te rekenen. Ik wou blikjes in leveren, blijkt dat de streepjescode op de blikjes niet goed afgedrukt is. Ik kon ze mooi niet inleveren.
Nope, waren statiegeld blikjes.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn dat niet ouwe blikjes, ik had die ook nog.
Niet mee naar de servicebalie gegaan?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, waren statiegeld blikjes.
Nee dat denk ik niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:20 schreef Shii het volgende:
Ja logisch wel dat iedereen de prullenbakken overhoop haalt voor blikjes, maar denk dat het vooral opstartproblemen zijn en dat uiteindelijk die blikjes wel ingeleverd worden i.p.v. weggegooid.
Het ging om rommel in het openbaar terug te dringen. Dat effect zie ik niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:20 schreef Shii het volgende:
Ja logisch wel dat iedereen de prullenbakken overhoop haalt voor blikjes, maar denk dat het vooral opstartproblemen zijn en dat uiteindelijk die blikjes wel ingeleverd worden i.p.v. weggegooid.
Ja maar toch blijven mensen kijken of er toch niet nog 1 of 2 blikjes of flesjes inliggenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:20 schreef Shii het volgende:
En dat is ook niet zo erg.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar toch blijven mensen kijken of er toch niet nog 1 of 2 blikjes of flesjes inliggen
Misschien nu nog niet. Hopelijk komt dat nog.quote:
Is nog wat kort dag om dat effect te zien.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het ging om rommel in het openbaar terug te dringen. Dat effect zie ik niet.
Ja dat wel, maar misschien dat het uiteindelijk we verandert.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar toch blijven mensen kijken of er toch niet nog 1 of 2 blikjes of flesjes inliggen
Het is een oorlog in deze straatquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:25 schreef maily het volgende:
[..]
En dat is ook niet zo erg.
Maar ze pleuren de rest van de zooi niet terug in de vuilnisbak
ik was nooit zo van de blikjes en inderdaad met inleveren lijkt het me niks. Een flesje met dop is toch wat schoner inleveren.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:26 schreef pullup het volgende:
Ik dronk vaak blikjes maar ga nu toch weer vaker literflessen kopen. Niet zo lekker maar levert wel wat simpeler in
Ja dat dusquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:27 schreef maily het volgende:
[..]
Lijkt me afschuwelijk ....
En allemaal wespen en meeuwen en ratten natuurlijk ....
Dit dus.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:29 schreef Shii het volgende:
[..]
ik was nooit zo van de blikjes en inderdaad met inleveren lijkt het me niks. Een flesje met dop is toch wat schoner inleveren.
Nee die drink ik ook zeker niet. Ook niet in Spanje waar ze wel overal te krijgen zijn maar is me te veel bier in 1 keerquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:31 schreef chufi het volgende:
Literflessen bier zijn er niet overal ... en daarnaast van glas dus extra zwaar
We hebben de vaart er weer in.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:36 schreef pullup het volgende:
Zie nu dat er rap is door gepost vanmiddag
Netjes
Ja dat dus .. en ik doe altijd lopend boodschappen dus liever wat kilootjes lichterquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee die drink ik ook zeker niet. Ook niet in Spanje waar ze wel overal te krijgen zijn maar is me te veel bier in 1 keer
40+ leeft weer.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:36 schreef pullup het volgende:
Zie nu dat er rap is door gepost vanmiddag
Netjes
Nou doe je zelf geen eer aan he?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
40+ leeft weer.
Sinds ik er ben.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:48 schreef nienbawa het volgende:
Hoi, tijdje terug dat ik hier gepost heb.
Maar ik val er weer in.
Dat doe ik nooit.quote:
Goedenavond dan maar.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:48 schreef nienbawa het volgende:
Hoi, tijdje terug dat ik hier gepost heb.
Maar ik val er weer in.
Het is moeilijk bescheiden te blijven...quote:
Ja dit dus. Gross van de blikjes gaan wel ingeleverd worden maar zolang er nog statiegeld blikjes worden weg gegooid zullen er mensen blijven die ernaar opzoek gaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goedenavond dan maar.
[..]
Het is moeilijk bescheiden te blijven...
Hij wel.quote:
De beste man is nu 84 jaar.quote:
Beetje overdreven dit.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
40+ leeft weer.
Sinds ik er ben.
Kijk wie het post. en neem het met een enorme korrel zout.En ga door in liefde.quote:
Er is een land ik weet niet waar...quote:
Ga je nu echt Maja de Bij er halen?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Er is een land ik weet niet waar...
Peter Blanker heeft de intro gezongen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je nu echt Maja de Bij er halen?
Ik denk dat je dat hier niet hoeft uit te leggen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:08 schreef FreshFruit het volgende:
Hier keken we dus naar.
[ afbeelding ]
Heer GOA.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lastig wel die bijen... ze hebben 1 koningin... maar doen het met meerdere bloemen...
lgbtqia2s+bij
Dat weet iedereen hoor maar het is wel gezelligquote:
Dat snorretjequote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:08 schreef FreshFruit het volgende:
Hier keken we dus naar.
[ afbeelding ]
ook goedenavond dan maar superbadeendquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goedenavond dan maar.
[..]
Het is moeilijk bescheiden te blijven...
oeiquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:56 schreef chufi het volgende:
Misschien ook maar eens op pad gaan met een grote vuilniszak
Hey Piepding!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet iedereen hoor maar het is wel gezellig
Hoe gaat het met u dan?quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Iets minder mager, maar wel gezond
Big op afstand zeg maar.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Iets minder mager, maar wel gezond
Keuzestress!quote:[ afbeelding ] Op donderdag 3 augustus 2023 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lastig wel die bijen... ze hebben 1 koningin... maar doen het met meerdere bloemen...
lgbtqia2s+bij
[/
ja die bijen bekijken het goed he!
*jaloers hiero
1 koningin waar alles omheen draait al hoef ik dat nou ook weer niet
< zit zich af te vragen hoe een inpandige container er uit zietquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Of onze inpandige containers eens overhoop halen
Ik wil jou wat anders?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Keuzestress!
Wat wil je nou??
Blijf van onze GOA af.quote:
Leuke UI.quote:
Waarom kan het bv in DLD wel en hier nooit, altijd gekloot hier.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:57 schreef Soury het volgende:
Plus dat die flessen automaten het niet aan kunnen in blikjes zit wat rest vocht en dan gaan die dingen stuk
Ik snap hem niet...quote:
oke oke dat snap ikquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tja... dat gaat zomaar niet!
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap hem niet...
En die nam klinkt als Kunta kinte , maar dan uit een andere wijk
Maar goed... we staan open
Ze hebben het er te snel doorheen gedrukt zonder er over na te denken.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom kan het bv in DLD wel en hier nooit, altijd gekloot hier.
Ik ageer vooral op goed gedragquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:21 schreef nienbawa het volgende:
[..]
oke oke dat snap ik
waar kan ik de mn cv inleveren/
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan in Duitsland ook niet. Als er een deukje in de barcode zit pakt dat ding het niet. Maar ik ga mijn blikjes niet met liefde ergens bewaren.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah ik heb altijd goed gedrag ik ben miss goed gedragquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ageer vooral op goed gedrag
Heb je haar weer.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
@FreshFruit had net nog een liedje voor jouquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:24 schreef nienbawa het volgende:
[..]
Ah ik heb altijd goed gedrag ik ben miss goed gedrag
mannen lijden altijdquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Na.. ik lijd zo nu en dan, maar zelden lang
Dat heb ik gezienquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Na.. ik lijd zo nu en dan, maar zelden lang
Wacht even, wat kan daar?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kloot altijd maar een eind weg.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zie ook geen gekloot
Beterquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kloot altijd maar een eind weg.
Is DLD Duitsland?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij is daar echt master in.quote:
Gekloot zat daar.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zie ook geen gekloot
Idd, daardoor doet mijn pc het eindelijk zoals die het moet doen.quote:
Dank je meneer Friesland waar ik nu overigens ben.quote:
Je moet ze terugblazen met een perslucht apparaat ...geen idee wat dat kost per keerquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
Kan in Duitsland ook niet. Als er een deukje in de barcode zit pakt dat ding het niet. Maar ik ga mijn blikjes niet met liefde ergens bewaren.
Zonder blikken en blazenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet ze terugblazen met een perslucht apparaat ...geen idee wat dat kost per keer
U bent in Friesland? En wat loopt achter?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:30 schreef nienbawa het volgende:
[..]
Dank je meneer Friesland waar ik nu overigens ben.
Mooie provincie al loopt het op sommige gebieden wat achter
en pijn is fijn dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zonder blikken en blazen
haha heb je even?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
U bent in Friesland? En wat loopt achter?
Zeldzaam?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik las net dat tortelduiven zeldzaam zijn...
Die dingen zitten hier gewoon in de tuin
fap materiaal hequote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben al ff niet geweest en staan die plaatjes onderaan de Fok pagina weer aan.... grr dat lijd af
zo breed mogelijk natuurlijkquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ligt aan de konttext.
Zeg het maar, ik zal je niet tegenspreken.quote:
Die periode heb ik afgeslotenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:33 schreef nienbawa het volgende:
[..]
fap materiaal he
voor de pubers
denk niet dat JIJ nog een puber bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Oh zie ik hier een medestander?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg het maar, ik zal je niet tegenspreken.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die periode heb ik afgeslotenik mag niet klikken op links van vreemden. sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn beste vriend hierquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:35 schreef nienbawa het volgende:
[..]
Oh zie ik hier een medestander?
< Noteert: Gehoorzaamquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:35 schreef nienbawa het volgende:
[..]
ik mag niet klikken op links van vreemden. sorry
Wel oppassen want die Fries is wel mijn broeder.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:35 schreef nienbawa het volgende:
[..]
Oh zie ik hier een medestander?
In Duitsland is het volgens mij zelfs 25 cent per blikje.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet ze terugblazen met een perslucht apparaat ...geen idee wat dat kost per keer
Whaaa.. Ik krijg flashbacks : "Broeder"quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel oppassen want die Fries is wel mijn broeder.
SBE mag alles zeggen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:36 schreef nienbawa het volgende:
[..]
Ja maar heb ik het idee dat die beste vriend ook van de anti fries grapjes is![]()
haha nou..................quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Noteert: Gehoorzaam
Ik ben soms vd grapjes en hij kan er goed tegen maar ik kan ze ook wel weer terug verwachten.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:36 schreef nienbawa het volgende:
[..]
Ja maar heb ik het idee dat die beste vriend ook van de anti fries grapjes is![]()
Zekers ik pas opquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Noteert: Gehoorzaam
Ik weet niet of dat geaccepteerd wordt maar probeer het uitquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:37 schreef engine het volgende:
Ik wil een blikje fijn kunnen stampen en dan inleveren voor statiegeld.
perslucht?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
In Duitsland is het volgens mij zelfs 25 cent per blikje.
Todat hij je laat barstenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
GOA!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer er was een liedje op Youtube met mijn text over de broeders uit Utopia.. kan het niet meer vinden
Zo is Fresh niet.quote:
Wat een zieke reactie zeg.SBE weet beter.quote:
Ik ben D. nietquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
D!! Ik was in de buurt
Vogeltje wat ben je vroegquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat een zieke reactie zeg.SBE weet beter.
Nee zeker niet maar die dm geschiedenis is wat vaagquote:
Nog steeds blauw.. dacht dat zal ondertussen wel grijs geworden zijnquote:
Net als jij.quote:
Je vergat wat letters.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zet je nu een punt waar er geen is?
Huh?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee zeker niet maar die dm geschiedenis is wat vaag
Gezellig dat je er bentquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog steeds blauw.. dacht dat zal ondertussen wel grijs geworden zijn
Skeet jij heb mij als iemand verdacht dat ik je een ban aan smeerde zelfs Mario vond me een kut wijfquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat een zieke reactie zeg.SBE weet beter.
Dat maakte mario ervan en ik heb al tegen hem gezegd dat jij dat niet doet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Skeet jij heb mij als iemand verdacht dat ik je een ban aan smeerde zelfs Mario vond me een kut wijf
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat maakte mario ervan en ik heb al tegen hem gezegd dat jij dat niet doet.
Ja goed wel, per april een nieuwe baan, 2 weken alweer ontslag genomen en per 1 september weer een nieuwe baan. Ik word een jobhopper op mijn oude dagquote:
Oliebollen... die kunnen nu ook welquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Zo raar was het dus niet dat ik gisteren zuurkool heb gemaakt, ik hoorde vandaag dat er opvallend veel snert gemaakt werd voor de tijd van het jaar
Hij zei het vandaag zelf... Hij kan niet alles ..quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat maakte mario ervan en ik heb al tegen hem gezegd dat jij dat niet doet.
Oliebollen... die kunnen nu ook welquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Zo raar was het dus niet dat ik gisteren zuurkool heb gemaakt, ik hoorde vandaag dat er opvallend veel snert gemaakt werd voor de tijd van het jaar
Dan moet ik ze wel zelf bakken.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oliebollen... die kunnen nu ook wel![]()
Doe dat netjesquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Ooh.. je werkte toch bij je ...
FF wat anders?
Lekker manquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Moet echt weer ff uitvinden hoe ik die plaatjes hieronder uit zet... ik zie een flamoes in een nek... dat lijd af
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Nee het was prutswerkquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk best netjes
Quote verklotertquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Ooh.. je werkte toch bij je ...
FF wat anders?
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]GATVERDAMMESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Het groeit wel weer aanquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Inderdaad ja !
Hoe dan ??
Zet uit https://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Inderdaad ja !
Hoe dan ??
Pffff... over keuze stress gesprokenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zet uit https://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Ik heb de CDquote:
Gewoon even lezen en klikkenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pffff... over keuze stress gesproken
Welke heb je?quote:
Wat kleur jij netjes binnen de lijntjesquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat mag niet van de guidelines
Ik niet.. youtube!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat kleur jij netjes binnen de lijntjes
Tja, bij zo’n icoon is het moeilijk bescheiden te blijven..quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Peter Blanker heeft de intro gezongen.
Die ken ik niet, maar ik ken niet alles van Rob.quote:
Die goeie man is 80 en heeft een mooi leven gehad, tot het bijna einde ... Vind het niet zo triest.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar ik ken niet alles van Rob.
Dat concert laatst vond ik geweldig hoor, ook wel heel triest.
Johquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar ik ken niet alles van Rob.
Dat concert laatst vond ik geweldig hoor, ook wel heel triest.
Geschreven door zijn vrouw als ik het goed heb.quote:
Dat is inderdaad wel een mooie leeftijd, maar hij heeft die Parkinson al een paar jaar en het is triest als je op zo'n manier af moet takelen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die goeie man is 80 en heeft een mooi leven gehad, tot het bijna einde ... Vind het niet zo triest.
Oh dat zou zo maar kunnenquote:
Eensquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een mooie leeftijd, maar hij heeft die Parkinson al een paar jaar en het is triest als je op zo'n manier af moet takelen.
Vraag je dat aan jezelf?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe oud was hij daar?
Het trieste zit hem er in hoe hij nu zijn leven moet lijden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die goeie man is 80 en heeft een mooi leven gehad, tot het bijna einde ... Vind het niet zo triest.
54quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, aan de oplettende kijker
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eens
Je kunt beter Parkenheimer hebben.Ik weet niet hoor. Alzheimer is ook verschrikkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is gemeen.quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eens
Je kunt beter Parkenheimer hebben.Wat errug!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Tja.. het ideaal is op je 99ste bij volle gezondheid dood neer te vallen... maar dat is geen realiteit..quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het trieste zit hem er in hoe hij nu zijn leven moet lijden.
Ken jij de nummers van De Regen Voorbij?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar ben soberso al een fan een Rob de Nijs.
Geen colaatje aanemenquote:
Malle babbe was geschreven voor Boudewijn de groot maar die had toen een andere hit en zei dat Rob de Nijs die wel mocht gaan zingen. Wist hij veel dat het een hit zou worden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar ben soberso al een fan een Rob de Nijs.
Nou ja schuddenquote:
Tja, om maar een beroemdheid te citeren: het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tja.. het ideaal is op je 99ste bij volle gezondheid dood neer te vallen... maar dat is geen realiteit..
Sta daar een beetje dubbel in. Je kunt ook weer niet alles verwachten boven de 80...
Heb je weer een wikipedia uitbraak?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Malle babbe was geschreven voor Boudewijn de groot maar die had toen een andere hit en zei dat Rob de Nijs die wel mocht gaan zingen. Wist hij veel dat het een hit zou worden.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tja, om maar een beroemdheid te citeren: het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
Dat terzijde: leuk je weer eens te zien GoA
Malle babbe was een hoerquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Malle babbe was geschreven voor Boudewijn de groot maar die had toen een andere hit en zei dat Rob de Nijs die wel mocht gaan zingen. Wist hij veel dat het een hit zou worden.
Dit klik ik dus niet aanquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je weer een wikipedia uitbraak?
Ja, echt welquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ken jij de nummers van De Regen Voorbij?
Ik vind dat soort weetjes ook wel leukquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik weet dat soort dingen.
Ja ja en je vertelt het ons maar al te graag, het liefst 100 keer, net als het verhaal van Astrid Nijgh en Ik doe wat ik doequote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik weet dat soort dingen.
Ik vind dat zo'n geweldige elpee, had hem laatst weer geluisterdquote:
Is dat zo?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja en je vertelt het ons maar al te graag, het liefst 100 keer, net als het verhaal van Astrid Nijgh en Ik doe wat ik doe
elpeequote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n geweldige elpee, had hem laatst weer geluisterd
Malle Babbe was idd een hoer en Lennard schreef het lied vanwege een oud schilderij wat hij gezien had.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat soort weetjes ook wel leuk
Hij is zo heerlijk om naar te luisteren.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n geweldige elpee, had hem laatst weer geluisterd
Dat bij jou de plaat blijft hangen kan ik niets aan doen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja en je vertelt het ons maar al te graag, het liefst 100 keer, net als het verhaal van Astrid Nijgh en Ik doe wat ik doe
Het hele woord bestaat niet skatjequote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja, ik had de elpee, nu niet meer
Als ik nou kon zingen was het niet zo erg geweestquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat bij jou de plaat blijft hangen kan ik niets aan doen.
Van Wikipedia moppiequote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het hele woord bestaat niet skatje![]()
LP = Long Player
quote:Een langspeelplaat of vinylplaat, vaak afgekort tot lp of elpee,
Bedenk dat tijdens de volgende meet even als de regenboog op wordt gezet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik nou kon zingen was het niet zo erg geweest
Gelukkig had ze meerdere inkomens. Volgens haar liedjes danquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik nou kon zingen was het niet zo erg geweest
En als het weet ik veelquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat bij jou de plaat blijft hangen kan ik niets aan doen.
Of een verjaardagsliedje zingen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bedenk dat tijdens de volgende meet even als de regenboog op wordt gezet.
Een zigeunermeisje lees ik op Wikipedia. Nijgh had zich vergist. Malle Babbe was een ander persoon.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Malle Babbe was idd een hoer en Lennard schreef het lied vanwege een oud schilderij wat hij gezien had.
Wie? Ik of Malle Babbe?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gelukkig had ze meerdere inkomens. Volgens haar liedjes dan
We hebben toch gewoon de text?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Een zigeunermeisje lees ik op Wikipedia. Nijgh had zich vergist. Malle Babbe was een ander persoon.
Malle Babbe was de Neigh van de Nijsquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Een zigeunermeisje lees ik op Wikipedia. Nijgh had zich vergist. Malle Babbe was een ander persoon.
Zo danquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is er verschil ?
Hai![]()
Stuur hem met vakantie.quote:
Jij stelt zomaar vragen over bananenquote:
Malle babbe was een hoer Net zoals kortjakjequote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:31 schreef Shii het volgende:
[..]
kloptquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Malle babbe was een hoer Net zoals kortjakje
Kortjakje ook al?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Kortjurkje?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze had niet voor niets een kort jasjequote:
ja, vandaag voor het eerst zelfs weer op de zaak geweestquote:
Alles gaat voorbijquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, vandaag voor het eerst zelfs weer op de zaak geweest
Had nog 4 dagen vrij na de vakantie dus dat was wel lekker
Fijne communicatie daar bij het Spoorquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kreeg vandaag een memo vanuit Techniek. Vrees dat jij de lul bent, collega.
Zou posten, gewoon omdat het kan.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Staat nog gewoon in de quote hoor.
Zo kwam mario ook eens thuis uit de kroeg ...??quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze had niet voor niets een kort jasje
Leuk weetje.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
https://www.famme.nl/echt(...)d-is-kortjakje-ziek/quote:Armoedig
Zoals – blijkbaar – gebruikelijk bij veel kinderliedjes die wij voor onze kinderen zingen, is ‘Kortjakje’ van origine een schunnig volkslied. De naam Kortjakje komt van ‘jakje’, een kledingstuk (‘bovenkleed’) voor vrouwen dat kortjakje werd, omdat de dame in kwestie waarschijnlijk armoedig gekleed ging. De eerste versie van het lied dat ergens begin 18de eeuw werd opgetekend, begon zo:
Kortjakje seer hups en fijn
Is de meeste tijd beschonken,
Kortjakje mag geen Brandewijn
Maer het moet Jenever zijn
Dat is al 150 jaar een probleem. Praat ik je graag een over bij, maar dan met een biertje.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Fijne communicatie daar bij het Spoor
Ja dat wel, maar zie niet meer waar de reactie op was, omdat de reactie inmiddels aangepast was. Maar ook niet belangrijk verder.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Staat nog gewoon in de quote hoor.
De Siberië express heeft daar geen last vanquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is al 150 jaar een probleem. Praat ik je graag een over bij, maar dan met een biertje.
De hand van Putin reikt ver.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De Siberië express heeft daar geen last van
OKquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is al 150 jaar een probleem. Praat ik je graag een over bij, maar dan met een biertje.
da's wel weer een heel ander Kortjakjequote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leuk weetje.
[..]
https://www.famme.nl/echt(...)d-is-kortjakje-ziek/
Oorlog is alleen leuk als je schietijzers verkoopt. Ik heb er niks mee.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Valt wel mee, het is vooral de Navo die opdringt![]()
< Is voor vrede.
maar ik heb er ook wel vaak afwijkende meningen overquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!!
< Wist
Eens!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oorlog is alleen leuk als je schietijzers verkoopt. Ik heb er niks mee.
is ie dood?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eens!
En door over Rob de Nijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |