Stenny, tering, dat is allemaal lang geleden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:03 schreef engine het volgende:
Ik ben door de podcast de vrienden van Joran over die twee hoofdpersonen van dat verhaal aan het lezen. Kom ik toch weer terug op Fok! en de vrouw die het hele verhaal gevolgd heeft en vertelt aan de journalist heeft dezelfde UI als @:dotteke![]()
[ afbeelding ]
Goed dat je dat laatste er even bij zet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vanmorgen met de fiets naar werkplaats (dagbesteding)
Vanmiddag een zware regenbui en ik was kletsnat (mijn onderbroek niet)
Ik ken Robbert van den Broeke vooral van FOK!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had tot gisteren nog nooit van die man gehoordBijzonder verhaal wel. Die vrouw heeft er dus een soort werk van gemaakt om al zijn gekkigheid te volgen en is zo bij Joran van der Sloot terecht gekomen. Dat topic is van 2006 dus ze is er al even mee bezig
Ik verander mijn UI wel met enige regelmaatquote:
Ik ook,deze heeft SBE gemaakt.En een beetje van Voxs.quote:
Ik heb mijn vorige UI 14 jaar gehad, deze nu sinds een jaar of 3.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik verander mijn UI wel met enige regelmaat![]()
Hij is door ons ontdektquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken Robbert van den Broeke vooral van FOK!
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:31 schreef devzero het volgende:
Ook een UI moet af en toe in de wasmachine hoor
Foei!!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik verander mijn UI wel met enige regelmaat![]()
Voxsquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook,deze heeft SBE gemaakt.En een beetje van Voxs.
Gezellig dat je weer eens hier komt buurten.quote:
Dat weet ik nog welquote:
Gemiddeld doe ik 2 a 3 jaar met een UI, daarna begint die te vervelen. Ik vond het altijd wel leuk om te zien bij @aloa die om de maand een nieuwe UI had.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Foei!!
Ik heb er wel een aantal in mijn user icon manager staan maar al jaren niet meer gewisseld![]()
Deze past perfect bij mij
Kuch !!!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Foei!!
Ik heb er wel een aantal in mijn user icon manager staan maar al jaren niet meer gewisseld![]()
Deze past perfect bij mij
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja he, genverbrander, woord van het jaar
Ooooooooh, jij bent er ook al zolang!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat weet ik nog wel![]()
Was ook wel vermakelijk destijds
Tegenwoordig kan ik dat laten ,maar een aantal jaren geleden vond ik het bloedirritant als mensen telkens een andere UI haddenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Gemiddeld doe ik 2 a 3 jaar met een UI, daarna begint die te vervelen. Ik vond het altijd wel leuk om te zien bij @:aloa die om de maand een nieuwe UI had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |