Stenny, tering, dat is allemaal lang geleden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:03 schreef engine het volgende:
Ik ben door de podcast de vrienden van Joran over die twee hoofdpersonen van dat verhaal aan het lezen. Kom ik toch weer terug op Fok! en de vrouw die het hele verhaal gevolgd heeft en vertelt aan de journalist heeft dezelfde UI als @:dotteke![]()
[ afbeelding ]
Goed dat je dat laatste er even bij zet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vanmorgen met de fiets naar werkplaats (dagbesteding)
Vanmiddag een zware regenbui en ik was kletsnat (mijn onderbroek niet)
Ik ken Robbert van den Broeke vooral van FOK!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had tot gisteren nog nooit van die man gehoordBijzonder verhaal wel. Die vrouw heeft er dus een soort werk van gemaakt om al zijn gekkigheid te volgen en is zo bij Joran van der Sloot terecht gekomen. Dat topic is van 2006 dus ze is er al even mee bezig
Ik verander mijn UI wel met enige regelmaatquote:
Ik ook,deze heeft SBE gemaakt.En een beetje van Voxs.quote:
Ik heb mijn vorige UI 14 jaar gehad, deze nu sinds een jaar of 3.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik verander mijn UI wel met enige regelmaat![]()
Hij is door ons ontdektquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken Robbert van den Broeke vooral van FOK!
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:31 schreef devzero het volgende:
Ook een UI moet af en toe in de wasmachine hoor
Foei!!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik verander mijn UI wel met enige regelmaat![]()
Voxsquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook,deze heeft SBE gemaakt.En een beetje van Voxs.
Gezellig dat je weer eens hier komt buurten.quote:
Dat weet ik nog welquote:
Gemiddeld doe ik 2 a 3 jaar met een UI, daarna begint die te vervelen. Ik vond het altijd wel leuk om te zien bij @aloa die om de maand een nieuwe UI had.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Foei!!
Ik heb er wel een aantal in mijn user icon manager staan maar al jaren niet meer gewisseld![]()
Deze past perfect bij mij
Kuch !!!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Foei!!
Ik heb er wel een aantal in mijn user icon manager staan maar al jaren niet meer gewisseld![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja he, genverbrander, woord van het jaar
Ooooooooh, jij bent er ook al zolang!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat weet ik nog wel![]()
Was ook wel vermakelijk destijds
Tegenwoordig kan ik dat laten ,maar een aantal jaren geleden vond ik het bloedirritant als mensen telkens een andere UI haddenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Gemiddeld doe ik 2 a 3 jaar met een UI, daarna begint die te vervelen. Ik vond het altijd wel leuk om te zien bij @:aloa die om de maand een nieuwe UI had.
Nou moet ik die podcast gaan luisteren zeker, want hoe je nu via de vrienden van Joran weer op FOK! terecht komt is me een raadsel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja he, genverbrander, woord van het jaar
Nou ja vaste ui en jij ookquote:
Ik FOK! tegenwoordig veel meer mobiel en dan staan de UIs uitquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan ik dat laten ,maar een aantal jaren geleden vond ik het bloedirritant als mensen telkens een andere UI hadden![]()
Maar de meeste users ken ik inmiddels wel , scheelt een hoop
Ik heb jou nog nooit met een ander gezien denk ik.quote:
Daar kan @engine je alles over vertellenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou moet ik die podcast gaan luisteren zeker, want hoe je nu via de vrienden van Joran weer op FOK! terecht komt is me een raadsel.
Ben wel benieuwd, TRU kan wel weer een leuke reeks gebruikenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar kan @:engine je alles over vertellen
Dan lekker zo houdenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Foei!!
Soury heeft altijd wel een Kerst UI.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit met een ander gezien denk ik.
Verveeld snel idd...ik heb nog steeds niet de perfecte gevonden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Gemiddeld doe ik 2 a 3 jaar met een UI, daarna begint die te vervelen. Ik vond het altijd wel leuk om te zien bij @:aloa die om de maand een nieuwe UI had.
Goeie quote welquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
dat herken ik wel ja ......quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan lekker zo houden![]()
![]()
Ik ben soms in een bui dat ik van alles nieuw wil
Vast wel maar herkenbaarquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deze heb je toch ook?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan lekker zo houden![]()
![]()
Ik ben soms in een bui dat ik van alles nieuw wil
Dagbesteding vanwege de leeftijdquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vanmorgen met de fiets naar werkplaats (dagbesteding)
Vanmiddag een zware regenbui en ik was kletsnat (mijn onderbroek niet)
Ik heb een hele ritsquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soury heeft altijd wel een Kerst UI.
Ja, van haar heb ik er ook 2 in mijn Uicons staanquote:
Heer aloa.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Dagbesteding vanwege de leeftijd
#dtv
Gezondheid.quote:
Oh dearquote:
Kerstquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soury heeft altijd wel een Kerst UI.
Jij hebt ook altijd wel geniale UI`s.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja krijg je met dit weer![]()
Gelukkig eindigt augustus beter...althans dat hopen we dan maar.
Nee hoor:)quote:
Ik blijf wel altijd Soury. Met welke pet dan ookquote:
Nog 144 dagen.quote:
Dank u.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd wel geniale UI`s.
Ja, die waren op bestelling, ik weet niet meer wie ze maakte.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja die UI's zijn ook leuk. Ik weet nog dat diverse users zo'n soort UI hadden/hebben.
Ian Nick?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, die waren op bestelling, ik weet niet meer wie ze maakte.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Dank u.
Ik probeer altijd een perfecte loop te maken
Daar heb ik ook eentje van.quote:
JA! Goed van jouquote:
Klopt. Dit was meer mijn DTS uiquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Dat is bij sommige wel lastig maar ik vind zo'n "schok" erin ook niet mooi.
Die heeft me half bezopen in de trein geduwd. Aparte gozer.quote:
Wie was bezopen?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft me half bezopen in de trein geduwd. Aparte gozer.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft me half bezopen in de trein geduwd. Aparte gozer.
En hoe interpreteer ik geduwd?quote:
Jaquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En hoe interpreteer ik geduwd?
Ik, en Ian vaker gemeet bij een legendariese BBQ bij Teunquote:
Heel soms duikt hij opquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:51 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Vond hem wel altijd leuk posten op FOK, maar hij post volgens mij de laatste tijd niet meer.
Ik kom Teun nog weleens tegen op X , we kunnen zowaar goed overweg , dat was vroeger wel andersquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik, en Ian vaker gemeet bij een legendariese BBQ bij Teun
Oh echt ? WTFquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kom Teun nog weleens tegen op X , we kunnen zowaar goed overweg , dat was vroeger wel anders
Het topic waar ik bij uit kwam was uit 2006. Stenny is die man blijven volgen. Die podcast gaat over een Stan en dus Robert van den Broekke. Stan is eigenlijk de link tussen Joran en Robert van den Broekke. Stan en Robert zijn bevriend en op die manier is Stenny in contact gekomen met Stan. Er staat op youtube een video waarop Joran skyped vanuit de Peruaanse gevangenis met een jongen die hem schat en lieverd noemt. Joran hem ook. Die jongen is Stan en Stenny, in de podcast wordt ze Constantia Oomen genoemd, is degene die de video online heeft gebracht.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou moet ik die podcast gaan luisteren zeker, want hoe je nu via de vrienden van Joran weer op FOK! terecht komt is me een raadsel.
Soms heeft dat even tijd nodig om nader tot elkaar te komen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kom Teun nog weleens tegen op X , we kunnen zowaar goed overweg , dat was vroeger wel anders
Je weet niet eens wie dat isquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soms heeft dat even tijd nodig om nader tot elkaar te komen.
Je bent belangrijkquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:56 schreef engine het volgende:
Ik had bijna fok! kwartet![]()
[ afbeelding ]
Een lieverdjequote:
Het was een roerige tijd, laten we het daarop houdenquote:
12 jaar ofzo. En een aantal zijn wel gebleven in mijn agenda. Sly uiteraard. Met Teun heb ik nog wel gefietst. Het verwaterdequote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het was een roerige tijd, laten we het daarop houden
Hoelang is dát wel niet geleden joh.
Volgens mij heb jij best al veel Fok!kers persoonlijk leren kennen in al die jaren?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
12 jaar ofzo. En een aantal zijn wel gebleven in mijn agenda. Sly uiteraard. Met Teun heb ik nog wel gefietst. Het verwaterde
Ja best welquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij best al veel Fok!kers persoonlijk leren kennen in al die jaren?
Klopt, en soms kom je elkaar weereens tegen op een of andere social, en dan dnk waar maakte ik me eik druk omquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
12 jaar ofzo. En een aantal zijn wel gebleven in mijn agenda. Sly uiteraard. Met Teun heb ik nog wel gefietst. Het verwaterde
Teun Kuilboer.quote:
Zegt me nietsquote:
Ik ken wel een hond die Teun heetquote:
Zo is dat. En als iemand weer opduikt is het ook prima.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klopt, en soms kom je elkaar weereens tegen op een of andere social, en dan dnk waar maakte ik me eik druk om
Hont.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken wel een hond die Teun heet
Oud Wielrenner.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zegt me niets
Is dit degene die je bedoelt? uitbater van eetcafé de Pomp in Baarle-Nassau
Nog met iemand een speciale band opgebouwd?quote:
Het is een fokker die hier niet meer komt.quote:
quote:
Ja meer dan éénquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog met iemand een speciale band opgebouwd?
Dat is dan wel mooiquote:
Zelfs een relatie van een jaar of 4quote:
HiDi ook nog steeds?quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs een relatie van een jaar of 4
O echt. Jammer dat het geen stand heeft gehouden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Wandelse met de hontquote:
Die heet Teun?quote:
Ja en er zijn users die het kapot willen zien gaan. En zo geschiedequote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Jammer dat het geen stand heeft gehouden.
Er zijn best veel relatie ontstaan hier op Fok! volgens mij.
Je mag mijn Suske en Wiske kwartet wel lenenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:56 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dat wist ik niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
O dat zijn minne streken. Jammer de die persoon waar hij bij was het niet zag.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en er zijn users die het kapot willen zien gaan. En zo geschiede
Héé dat kwartet hadden wij ook thuis. Herkenbaar ik noemde het altijd verkeerd die franse auto's PEUGEJOT.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:10 schreef D. het volgende:
[..]
Je mag mijn Suske en Wiske kwartet wel lenen
Dat rijmt ook nog.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die heet Teun?
Dan is de cirkel rond.
Nou ja soms duikt er iemand op als ik een ban heb.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zijn minne streken. Jammer de die persoon waar hij bij was het niet zag.
Wacht even,het is uit gegaan door users?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en er zijn users die het kapot willen zien gaan. En zo geschiede
Blijft een rot streek.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja soms duikt er iemand op als ik een ban heb.
Joh het is lang geleden maar geloof me er zitten wat nare mensen op fokquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wacht even,het is uit gegaan door users?
WTF.
Is lastig reageren dan.Ik weet er alles van.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja soms duikt er iemand op als ik een ban heb.
Als je een ban hebt is dat wel een dingetje.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is lastig reageren dan.Ik weet er alles van.
Absoluut al weet ik het er het fijne niet van. Wel dat er naar mijn vriend destijds wat dingen zijn gezegd. Best apart want ik hield dat best privéquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:16 schreef Shii het volgende:
Is het kapot gegaan door users dan? Want dat haal ik niet uit je post namelijk. Wel dat ze het kapot willen zien gaan.
Ik vergis me ook regelmatig.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh het is lang geleden maar geloof me er zitten wat nare mensen op fok
Dat geloof ik wel ja.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh het is lang geleden maar geloof me er zitten wat nare mensen op fok
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Als je een ban hebt is dat wel een dingetje.
Echt onvoorstelbaar dit.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Absoluut al weet ik het er het fijne niet van. Wel dat er naar mijn vriend destijds wat dingen zijn gezegd. Best apart want ik hield dat best privé
Dit rijmde weer.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Als je een ban hebt is dat wel een dingetje.
Beter om te focussen op de leukequote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:22 schreef D. het volgende:
[..]
En hele leuke
En van alles daar tussenin
Ik heb de mijne ook nog. Was leuk om te zienquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja die UI's zijn ook leuk. Ik weet nog dat diverse users zo'n soort UI hadden/hebben.
Nou ik bedoel meer dat die gast ineens wel op fok komt in een topic die voor mij was (perm ban) En al jaren niet zijn smoel had laten zienquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is lastig reageren dan.Ik weet er alles van.
Weet ik.Het mooie is dat er dan wel mensen zijn die ik kan vertrouwen en me er even op wijzen.quote:
Heel debiel is dat. Ik zie ook regelmatig van dat soort lui posten. Echt al jaren niet gepost en dan ineens zijn ze er weer.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik bedoel meer dat die gast ineens wel op fok komt in een topic die voor mij was (perm ban) En al jaren niet zijn smoel had laten zien
Je weet het nooit he? Al die jaloerse vrouwen hierquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet ik.Het mooie is dat er dan wel mensen zijn die ik kan vertrouwen en me er even op wijzen.
Hmmm,nu krijg ik een vermoeden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik bedoel meer dat die gast ineens wel op fok komt in een topic die voor mij was (perm ban) En al jaren niet zijn smoel had laten zien
de laatste tijd inderdaad veel "oude" users actief .... en dan denk ik "heej een nieuwe" , maar nee ....quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Heel debiel is dat. Ik zie ook regelmatig van dat soort lui posten. Echt al jaren niet gepost en dan ineens zijn ze er weer.
Niet Harem gaan zeggen hoor.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Je weet het nooit he? Al die jaloerse vrouwen hier
Ik check het ook vaak. Zelfs user van begin 2000.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:26 schreef maily het volgende:
[..]
de laatste tijd inderdaad veel "oude" users actief .... en dan denk ik "heej een nieuwe" , maar nee ....
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:56 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Nee maar gezeik haal je soms ook zelf op je nek.quote:
Aha dan weet ik wel wie je bedoelt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.Zal ik zeker niet ontkennen.Je bent er zelf ook goed in trouwens.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar gezeik haal je soms ook zelf op je nek.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.Zal ik zeker niet ontkennen.Je bent er zelf ook goed in trouwens.
Ja een beetje peper erinquote:
Jji hebt er vast ook al heel wat ontmoet in de loop der jaren?quote:
Ze proeft niks.quote:
Nog steeds geen smaak? Dat is toch raar. Heb je dit nog nooit eerder gehad?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik had spinazie, gebakken aardappeltjes en zalm, geen idee of het lekker was
Goedenavond, keek jij GTST?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zat in GTST toen ik dat nog keek.![]()
Heb je toevallig iets met pijnboompitjes gegeten afgelopen week? Dat kan ook een tijdelijke smaakverandering geven.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik had spinazie, gebakken aardappeltjes en zalm, geen idee of het lekker was
Drie meets meegemaakt en het is zo leuk om de mensen achter de users te zienquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jji hebt er vast ook al heel wat ontmoet in de loop der jaren?
Is dat niet heel vreemd ook?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drie meets meegemaakt en het is zo leuk om de mensen achter de users te zien
En dan met pensioen?quote:
Nee dit is de eerste keer, ik wil die troep niet meerquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog steeds geen smaak? Dat is toch raar. Heb je dit nog nooit eerder gehad?
Meets van 40+?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drie meets meegemaakt en het is zo leuk om de mensen achter de users te zien
Dat snap ik, hadden ze ook wel een mogen zeggenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dit is de eerste keer, ik wil die troep niet meer
Nee ik heb geen pijnboompitjes op, ik denk echt dat het door het goedje komt waarmee ik moest spoelen bij de mondhygieniste. Troep!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb je toevallig iets met pijnboompitjes gegeten afgelopen week? Dat kan ook een tijdelijke smaakverandering geven.
Help me even.Er is een fruitsoort waardoor je ook geen smaak meer ervaart.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb je toevallig iets met pijnboompitjes gegeten afgelopen week? Dat kan ook een tijdelijke smaakverandering geven.
Ja ik las het. Bah! En waar is het goed voor? Ook dat kinderen van die fluorbehandelingen krijgen. Dat heb ik nooit laten doen bij mijn dochter en ze heeft nog steeds een prima gebit.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik heb geen pijnboompitjes op, ik denk echt dat het door het goedje komt waarmee ik moest spoelen bij de mondhygieniste. Troep!
Natuurlijk, de eerste keer was doodeng, dat was in 2011 en 2 jaar geleden de volgende, die was weer doodeng, want andere mensen, ik zat te trillen als een rietje, maar na een kwartiertje was dat over en alleen maar leuk.quote:
Die weet ik even niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Help me even.Er is een fruitsoort waardoor je ook geen smaak meer ervaart.
Lekker!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Vakantie![]()
Pensioen hoeft van mij niet
In Rotterdam toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:37 schreef Soury het volgende:
Ik heb zelfs een CUL meet gehad en dat wat niet echt mijn bedoeling
Kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, de eerste keer was doodeng, dat was in 2011 en 2 jaar geleden de volgende, die was weer doodeng, want andere mensen, ik zat te trillen als een rietje, maar na een kwartiertje was dat over en alleen maar leuk.
Vroeger schooltandarts.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik las het. Bah! En waar is het goed voor? Ook dat kinderen van die fluorbehandelingen krijgen. Dat heb ik nooit laten doen bij mijn dochter en ze heeft nog steeds een prima gebit.
Mijn man kent de eigenaresse van de praktijk en hij heeft haar net gevraagd of het normaal is en wat het voor spulletje is, ik moet het in ieder geval niet meerquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik las het. Bah! En waar is het goed voor? Ook dat kinderen van die fluorbehandelingen krijgen. Dat heb ik nooit laten doen bij mijn dochter en ze heeft nog steeds een prima gebit.
Dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vroeger schooltandarts.
[ afbeelding ]
Ja ik wilde graag naar die Bakker en zijn vrouw en ineens werden het er meer en was het uit eten enzoquote:
Daar mocht ik de huilende klasgenootjes altijd naartoe brengen om ze gerust te stellen ...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vroeger schooltandarts.
[ afbeelding ]
Altijd groot feest.quote:
O een RLS meet ook van welke RLS?quote:
En je bent naar de Markthal geweestquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik wilde graag naar die Bakker en zijn vrouw en ineens werden het er meer en was het uit eten enzoMaar Mascara klodder ontmoet. Verder hoeft het me niet zo
Ik zou van jou niet echt gerust worden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar mocht ik de huilende klasgenootjes altijd naartoe brengen om ze gerust te stellen ...
Dat was ruim na DGK, toen er nog een RLS-SC was, allemaal oud RLS-ers dus, zoals Ian-Nick, Pietje, Car0line, CopyCat, Gert, Noek en nog een paar.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O een RLS meet ook van welke RLS?
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:46 schreef Prisha het volgende:
Meets zijn leuk. Tot nu toe altijd leuk geweest, allemaal leuke mensen.
Ja ik ging met stokken naar huis Schorsenerenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En je bent naar de Markthal geweest
Ben je je vergeten groenten niet vergeten?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ging met stokken naar huis Schorseneren
Oh vergeten.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je je vergeten groenten niet vergeten?
Toen zag ik er al heel lief uitquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou van jou niet echt gerust worden.
Ik een meet met oud.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:37 schreef Soury het volgende:
Ik heb zelfs een CUL meet gehad en dat wat niet echt mijn bedoeling
hoe danquote:
Die was in een keer weg he CopyCat,quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was ruim na DGK, toen er nog een RLS-SC was, allemaal oud RLS-ers dus, zoals Ian-Nick, Pietje, Car0line, CopyCat, Gert, Noek en nog een paar.
ohh vreselijk ik moet er niet aan denkenquote:
Hij is zelf nog een kind.quote:
Ja, jammer wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die was in een keer weg he CopyCat,
Oh echt hahahaha....quote:
Keukenmeidenverdriet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ging met stokken naar huis Schorseneren
Nou het heet niet voor niks zo. Het is een drama om te schillen zelfs met handschoenen aan. Wel lekkerquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Keukenmeidenverdriet.![]()
Heb het ooit weleens klaargemaakt. Maar vond het de moeite niet. Jij?
Ik ook nietquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
ohh vreselijk ik moet er niet aan denken
En toen kwamen de kleinkinderenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Zo was er de afgelopen twee weken Jeugdvakantieland op mijn werk, mijn nichtje ging er naartoe met haar dochter en vroeg of ik even naar beneden kwam om hallo te zeggen. Natuurlijk doet tante dat dan even.
Wat een hels kabaal, krijsende kinderen, harde muziek, lawaaierige attracties, ik was heel snel weer terug achter mijn bureau
ohhh wat een feestquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Zo was er de afgelopen twee weken Jeugdvakantieland op mijn werk, mijn nichtje ging er naartoe met haar dochter en vroeg of ik even naar beneden kwam om hallo te zeggen. Natuurlijk doet tante dat dan even.
Wat een hels kabaal, krijsende kinderen, harde muziek, lawaaierige attracties, ik was heel snel weer terug achter mijn bureau
Dat viel wel mee.quote:
Ik was net verhuisd en OUD had een meet in de buurt. 2 Fokvriendinnen vroegen of ik ook meekwam maar nadat de groep bij de dierentuin binnen was ging ieder zijn eigen kant op.quote:
Kijk zo hoort hetquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat viel wel mee.
[..]
Ik was net verhuisd en OUD had een meet in de buurt. 2 Fokvriendinnen vroegen of ik ook meekwam maar nadat de groep bij de dierentuin binnen was ging ieder zijn eigen kant op.
Ik zou een drone gestuurd hebben voordat ik ging.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Die staan me nog te wachtenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
En toen kwamen de kleinkinderenMijn zus is er klaar mee
Nou ik spreek je nog wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die staan me nog te wachten
Hoop ik toch wel
Kan tegenvallenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoop ik toch wel
Ja dat weet je nooit, of ze wel willen en of het ze gegund is. Ik hoop nog even niet, want dochter is nog druk met studeren.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoop ik toch wel
gooi ze overboord als je ze zat bentquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoop ik toch wel
Hou die snoepzak ook in je broekquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:56 schreef FreshFruit het volgende:
Hier in de buurt best prima kinderen,maar als ze me hee lekker ding toeroepen word ik best verlegen.
Surrogaatomaquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:57 schreef engine het volgende:
[..]
Kan tegenvallenmijn moeder is maar op het zoontje van mijn nicht gaan passen
Ja. ik heb het denk ik een jaar of 10 intensief gekeken. Maar ik kijk het al een jaar of 20 niet meer..quote:
6 ofzoquote:
Kinderen die lekker ding roepen, sure.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:56 schreef FreshFruit het volgende:
Hier in de buurt best prima kinderen,maar als ze me hee lekker ding toeroepen word ik best verlegen.
Ik heb een broer en zus en geen van drieën hebben we kinderen. Mijn moeder was altijd verdrietig, wilde zo graag kleinkinderen. Helaas voor haar.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat weet je nooit, of ze wel willen en of het ze gegund is. Ik hoop nog even niet, want dochter is nog druk met studeren.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Kinderen die lekker ding roepen, sure.
Daarom zei ik ook dat ik het hoopquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat weet je nooit, of ze wel willen en of het ze gegund is. Ik hoop nog even niet, want dochter is nog druk met studeren.
Kielhalenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
gooi ze overboord als je ze zat bent
Busje was volzetquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Dagbesteding vanwege de leeftijd
#dtv
Ik wilde nooit kinderen. Mijn moeder heeft er genoeg. Soms wel eens gevraagd en gepushed. Maar neequote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een broer en zus en geen van drieën hebben we kinderen. Mijn moeder was altijd verdrietig, wilde zo graag kleinkinderen. Helaas voor haar.
Dat is ook best veul, vooral als ze een beetje in dezelfde leeftijdscategorie zitten.quote:
Dat is misschien net iets tequote:
Oh dat is voor je moeder wel even slikken dan, maar ook dat moet ze respecteren natuurlijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een broer en zus en geen van drieën hebben we kinderen. Mijn moeder was altijd verdrietig, wilde zo graag kleinkinderen. Helaas voor haar.
Is wel een dingetje Prish.Kijk hier iemand gelukkig zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het moet nietquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is wel een dingetje Prish.Kijk hier iemand gelukkig zijn.
[ afbeelding ]
Ik ook niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wilde nooit kinderen. Mijn moeder heeft er genoeg. Soms wel eens gevraagd en gepushed. Maar nee
Dat laatste heb ik ook hoor, ik zou het heel leuk vinden om oma te worden, maar als het niet zo zal zijn ook goed, want de wereld is toch wel een beetje rot momenteel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh dat is voor je moeder wel even slikken dan, maar ook dat moet ze respecteren natuurlijk.
Ik ga er zelf niet zomaar vanuit dat ik oma ga worden en ben daar ook nog niet mee bezig. Maar het is natuurlijk wel leuk als er zo'n klein frummeltje bijkomt in de familie. Maar daarnaast heb je ook weer zorgen enz. Ik vind het best een heftige tijd momenteel.
Het was niet zo bedoeld altijd maar soms wilden ze wel dat ik zwanger zou zijn. NOPEquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Pushen is ook dan weer zoiets.
Zeg ik ook niet Soury.Maar het is mooi om te zien hoe trots ze zijn.quote:
Absoluut dat is mooi.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet Soury.Maar het is mooi om te zien hoe trots ze zijn.
deed ze ook wel. Maar ze was er wel verdrietig over als ze om zich heen keek en familie en vriendinnen zag die wel oma werden. Dat ze dan de pech heeft drie kinderen te hebben die alledrie bewust geen kinderen wilden, dat was even slikken.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh dat is voor je moeder wel even slikken dan, maar ook dat moet ze respecteren natuurlijk.
Ik ga er zelf niet zomaar vanuit dat ik oma ga worden en ben daar ook nog niet mee bezig. Maar het is natuurlijk wel leuk als er zo'n klein frummeltje bijkomt in de familie. Maar daarnaast heb je ook weer zorgen enz. Ik vind het best een heftige tijd momenteel.
quote:
Natuurlijk. Een trotse opa en oma, dat is ook mooi.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet Soury.Maar het is mooi om te zien hoe trots ze zijn.
Oh dat ben ik zo met je eens. Ik had dat gevoel al eerder. Ik vind deze wereld niet zo leuk meerquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
deed ze ook wel. Maar ze was er wel verdrietig over als ze om zich heen keek en familie en vriendinnen zag die wel oma werden. Dat ze dan de pech heeft drie kinderen te hebben die alledrie bewust geen kinderen wilden, dat was even slikken.
Ik kan me wel voorstellen dat het voor velen leuk is. En ja, het is best een heftige tijd nu. Het is geen vrolijke boel in de wereld.
Heb het gevoel dat het steeds erger wordt. Of mijn gevoel wordt steeds erger dat kan ook.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat ben ik zo met je eens. Ik had dat gevoel al eerder. Ik vind deze wereld niet zo leuk meer
Je hebt het nog heel goed in deze wereld. Vroeger was nog veel erger dan nu.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat ben ik zo met je eens. Ik had dat gevoel al eerder. Ik vind deze wereld niet zo leuk meer
Nee hoor dat is precies wat ik al jaren voel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat het steeds erger wordt. Of mijn gevoel wordt steeds erger dat kan ook.
Ik probeer het allemaal soms te negeren. Beetje kop in het zand.
Okee,deze is lastig.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
De prijzen zijn wel enorm gestegen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:12 schreef engine het volgende:
De wereld veranderd maar is de kwaliteit van leven dan zo hard achteruit gegaan in Nederland?
Nou ik breng blikjes naar de supermarkt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Je hebt het nog heel goed in deze wereld. Vroeger was nog veel erger dan nu.
Ik ookquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik breng blikjes naar de supermarkt.
Nog beter zelfsquote:
Helemaal mee eens. De wereld is natuurlijk altijd al een rommeltje geweest met oorlogen enz. maar het is nu wel heel dichtbij. Het is nu niet dat ik me zorgen maak over mezelf, maar wel over m'n kind dat ik een tijd geleden op deze wereld heb gezet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Kies je zelf voor.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik breng blikjes naar de supermarkt.
Alsof dat het ergste is. Ik vind de agressie en haat die er heerst heel zorgwekkend, mensen gunnen elkaar niets, hebben overal een mening over, het liefst negatief.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:13 schreef aloa het volgende:
[..]
De prijzen zijn wel enorm gestegen.
crystal methquote:
Het is vooral heel veel dreiging....zoals in de koude oorlog.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. De wereld is natuurlijk altijd al een rommeltje geweest met oorlogen enz. maar het is nu wel heel dichtbij. Het is nu niet dat ik me zorgen maak over mezelf, maar wel over m'n kind dat ik een tijd geleden op deze wereld heb gezet.
Die afweging maakte ik ruim 20 jaar geleden al over de toestand in de wereld, maar je weet het gewoon niet hoe het zal gaan verlopen. Als ik toen had geweten wat er nu aan de hand is zo dichtbij, dan had ik me misschien wel bedacht.
Voor jongeren is het best wel zwaar. Oorlog dichtbij in Europa, huizenprijzen rijzen de pan uit. Ik vind het best een lastige tijd als ik het vergelijk met vroeger toen ik jong was.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:12 schreef engine het volgende:
De wereld veranderd maar is de kwaliteit van leven dan zo hard achteruit gegaan in Nederland?
Er zijn nog heel veel goede mensen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof dat het ergste is. Ik vind de agressie en haat die er heerst heel zorgwekkend, mensen gunnen elkaar niets, hebben overal een mening over, het liefst negatief.
Ik denk dat er de laatste jaren zeker meer mensen onder de armoedegrens leven, dat is best zorgelijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:12 schreef engine het volgende:
Ja maar kilometers verder worden per dag honderd vuilniswagens in een rivier gestort. Zit ik dan met mijn blikjequote:
Maar ik kijk ook terug op een leuke jeugdquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Voor jongeren is het best wel zwaar. Oorlog dichtbij in Europa, huizenprijzen rijzen de pan uit. Ik vind het best een lastige tijd als ik het vergelijk met vroeger toen ik jong was.
Ik had het meer over moorden, messen trekken en kopschoppen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Er zijn nog heel veel goede mensen.
Door het internet komt al die rotzooi veel meer naar boven.
Mjah, was het toen niet een beetje hetzelfde? De tijd klinkt wel anders maar is het ook zo?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Voor jongeren is het best wel zwaar. Oorlog dichtbij in Europa, huizenprijzen rijzen de pan uit. Ik vind het best een lastige tijd als ik het vergelijk met vroeger toen ik jong was.
Snap ik, maar dat is ook van alle tijden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het meer over moorden, messen trekken en kopschoppen.
Dat is fijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:19 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ik kijk ook terug op een leuke jeugd
Wij hebben de nineties meegemaakt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:19 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ik kijk ook terug op een leuke jeugd
We hadden de kouwe oorlog. En de nukes en Doe Maarquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, was het toen niet een beetje hetzelfde? De tijd klinkt wel anders maar is het ook zo?
Dat was ook niet echt om vrolijk van te worden...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
We hadden de kouwe oorlog. En de nukes en Doe Maar
Ja deels wel denk ik. Maar Rusland als agressor vind ik nu toch wel wat beangstigend. Voor de rest hadden we natuurlijk onze eigen uitdagingen. Ik kan me de hoge werkloosheid nog goed herinneren en dat is op dit moment weer heel anders.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, was het toen niet een beetje hetzelfde? De tijd klinkt wel anders maar is het ook zo?
Nee preciesquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat was ook niet echt om vrolijk van te worden...
Het is altijd wel iets geweest. Voor mij zijn de twin towers en de jaren erna heel erg blijven hangen. Dat was ook een onzekere tijd. Er was ook nog een gigantische economische crisis ergens in die jaren. Voor de jeugd van nu zal corona bijvoorbeeld heel erg blijven hangen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is fijn.![]()
Als ik terugdenk aan m'n eigen jeugd heb ik ook een hele fijne jeugd gehad en daarnaast was er altijd dreiging van oorlog, kernraketten enz.
Rusland was toen ook de grote agressor. Of meer het hele Oost-blok. Met smerige oorlogen in Afghanistan en de Russen toen. En zo nog genoeg andere dingen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja deels wel denk ik. Maar Rusland als agressor vind ik nu toch wel wat beangstigend. Voor de rest hadden we natuurlijk onze eigen uitdagingen. Ik kan me de hoge werkloosheid nog goed herinneren en dat is op dit moment weer heel anders.
Idd ja....elke periode heeft zijn schaduwkant.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:26 schreef engine het volgende:
[..]
Het is altijd wel iets geweest. Voor mij zijn de twin towers en de jaren erna heel erg blijven hangen. Dat was ook een onzekere tijd. Er was ook nog een gigantische economische crisis ergens in die jaren. Voor de jeugd van nu zal corona bijvoorbeeld heel erg blijven hangen.
Maar we zijn er nog
Dat is wat anders dan wat we blikjes moeten inleveren terwijl er tonnen per dag in rivieren worden gestort. Besef wel dat de zee ons zuurstof geeft.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:26 schreef engine het volgende:
[..]
Het is altijd wel iets geweest. Voor mij zijn de twin towers en de jaren erna heel erg blijven hangen. Dat was ook een onzekere tijd. Er was ook nog een gigantische economische crisis ergens in die jaren. Voor de jeugd van nu zal corona bijvoorbeeld heel erg blijven hangen.
Maar we zijn er nog
Ach het gat in de ozonlaag is ook weer dicht aan het trekkenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan wat we blikjes moeten inleveren terwijl er tonnen per dag in rivieren worden gestort. Besef wel dat de zee ons zuurstof geeft.
Hoax, ze hebben heel die osama nog nietquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:32 schreef engine het volgende:
Dit heb ik een paar dagen geleden nog gekeken. Wel interessant.
Dat zijn de bossen volgens mij.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan wat we blikjes moeten inleveren terwijl er tonnen per dag in rivieren worden gestort. Besef wel dat de zee ons zuurstof geeft.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ach het gat in de ozonlaag is ook weer dicht aan het trekken
Jullie hebben contact?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoax, ze hebben heel die osama nog niet
Ik probeer niet te zeggen dat problemen zichzelf oplossen maar wel dat problemen of gevaren niet iets nieuws is.quote:
Ook maar ook de zee nog belangrijkerquote:
De enige die dat kan oplossen is trump,quote:
Ja daar is over nagedacht.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:45 schreef FreshFruit het volgende:
En weer de blikjes inleverding defect.Wat een kutwereld.![]()
![]()
![]()
Er is totaal niet over nagedacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |