quote:Op woensdag 9 september 2026 02:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We noteren ook maar een CL-doelpunt.
Nacho Ferriquote:Op zondag 20 september 2026 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jullie raden nooit wie er WEER gescoord heeft vandaag.
Casper Tengstedt gisteren ook twee keer (lol)quote:Op zondag 20 september 2026 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eenmaal een penalty.quote:Op zondag 20 september 2026 19:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Casper Tengstedt gisteren ook twee keer (lol)
Gohquote:Op zondag 20 september 2026 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja ik schrok toen je een andere ui had.quote:Op zondag 20 september 2026 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het komt denk ik door mijn UI
We worstelen allemaal wel eens met onze eigen identiteit.quote:Op zondag 20 september 2026 20:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja ik schrok toen je een andere ui had.
@HMFuckyouallquote:Op zondag 20 september 2026 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@HMFuckyouallquote:Op donderdag 24 september 2026 15:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het stof krijgt in dit topic geen enkele kans om neer te dalen.
Onze Ayase heeft in de interland tegen Uruguay als invaller de boel in de slotfase maar weer eens beslist, met een assist en goal.
Hoera Ayase.
Er is weer eens sprake van een tamelijk intelligente minderheidquote:
In dit topic hoef je niet zo streng te zijn voor jezelf.quote:Op maandag 28 september 2026 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is weer eens sprake van een tamelijk intelligente minderheid
Hij wordt écht gemist bij Feyenoord jaquote:
Herhaling van zetten, waarbij je wederom met je domheid te koop loopt.quote:
Nog elke dag zielsgelukkig dat die fraud verkocht is, MET WINST, terwijl we in alle opzichten beter af zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2026 20:25 schreef de_boswachter het volgende:
Veel boze mensen in dit topic.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |