Het roeimoment vond ik erg mooi.quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:55 schreef beantherio het volgende:
King Gizzard was toch ook wel weer erg lekker.
Buiten sta je niet te wachten. Buiten sta je prima.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:12 schreef RipCity het volgende:
https://instagram.com/sto(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
Wth. Waarom zou je daar heen gaan? Betaal je bak met geld en kan je niet eens het concert zien want staan nog 30.000 wachtende buiten en zelfs uit die wachtrij kom je niet eens om naar de wc te gaan. Lijkt me niet veel aan.
Maar je zit dan naar een scherm te kijken? Lijkt me aan die beelden te zien dat ze veels te veel kaarten verkopen of te kleine concertzalen hebben?quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:52 schreef manny het volgende:
[..]
Buiten sta je niet te wachten. Buiten sta je prima.
Laat maar.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Maar je zit dan naar een scherm te kijken? Lijkt me aan die beelden te zien dat ze veels te veel kaarten verkopen of te kleine concertzalen hebben?
Die pitquote:
Concertzalenquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Maar je zit dan naar een scherm te kijken? Lijkt me aan die beelden te zien dat ze veels te veel kaarten verkopen of te kleine concertzalen hebben?
Dank, op die video zat ik al op te wachten (ik was niet op LL).quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:55 schreef beantherio het volgende:
King Gizzard was toch ook wel weer erg lekker.
Dit dusquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:19 schreef TyVole het volgende:
Ja, top weekend gehad. Beter vermaakt dan vorig jaar.
Jammer dat de tijd vliegt als je het naar je zin hebt.
Viel me dit jaar ook mee idd. Beter dan de laatste jaren. Had er wel bij willen zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:20 schreef beantherio het volgende:
Misschien dat ik volgend jaar toch wel weer ga proberen een kaartje te kopen. Vorig jaar had ik echt het gevoel van "ik ben out of touch" met het programma dat ze toen hadden. Maar wat het dit jaar was klinkt prima.
Kloterige is wel dat het programma (voor een groot deel) nog niet weet als je kaarten koopt. Toch.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:20 schreef beantherio het volgende:
Misschien dat ik volgend jaar toch wel weer ga proberen een kaartje te kopen. Vorig jaar had ik echt het gevoel van "ik ben out of touch" met het programma dat ze toen hadden. Maar wat het dit jaar was klinkt prima.
Je kan wel gokken op tweedehandstickets op zich?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:15 schreef manny het volgende:
[..]
Kloterige is wel dat het programma (voor een groot deel) nog niet weet als je kaarten koopt. Toch.
Klopt. Die gok kun je wagen. Pakte dit jaar zelfs goed uit, maar dat is niet altijd zo. Campertickets enzo is lastiger.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je kan wel gokken op tweedehandstickets op zich?
(Hangt ook wel een beetje van je groep af, bij ons komen er meestal binnen de groep ook wel wat vrij omdat er weer allemaal mensen zwanger zijn oid)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |