Dan hoop ik wel wat serieuzere onweders te zien ipv zo'n laffe 2x een ontlading tijdens een lichtgrijze regenbui.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:47 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Die zullen wel weer komen een dezer weken als het bloody hot wordt
Wat een bijzondere reactie ditquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Ik vind het wel prima zo, ik ben de hoofdpersoon, waarom denkt niet iedereen als ik? Waarom klagen ze zo veel?"
Precies het soort reactie dat past op iemand met het empathisch vermogen van een zak pinda's.quote:
Ik heb gewoon een andere voorkeur maat. Hoef je niet zo extreem fel te doenquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies het soort reactie dat past op iemand met het empathisch vermogen van een zak pinda's.
En met jou zijn er een handvol anderen met "gewoon" een andere voorkeur. Maar die voorkeur wordt bijna standaard vergezeld met een "wat klaagt iedereen", "het valt reuze mee", "gewoon typisch Nederlands". Feitelijk gewoon 'stel je niet zo aan' maar dan wat mooier verwoord. En dan heb je gewoon het empathisch vermogen van een zak pinda's, het is echt niet moeilijk om je in te beelden wat de gemiddelde persoon vindt van dit weer tijdens hun zeldzame vakantieweken.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een andere voorkeur maat. Hoef je niet zo extreem fel te doen
Er wordt dan ook veel geklaagdquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En met jou zijn er een handvol anderen met "gewoon" een andere voorkeur. Maar die voorkeur wordt bijna standaard vergezeld met een "wat klaagt iedereen", "het valt reuze mee", "gewoon typisch Nederlands". Feitelijk gewoon 'stel je niet zo aan' maar dan wat mooier verwoord. En dan heb je gewoon het empathisch vermogen van een zak pinda's, het is echt niet moeilijk om je in te beelden wat de gemiddelde persoon vindt van dit weer tijdens hun zeldzame vakantieweken.
Je kan ook gewoon proberen om er het beste van te maken. Of denk je dat je een leuke vakantie hebt door elke dag te kankeren op iets waar je geen invloed op hebt?quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En met jou zijn er een handvol anderen met "gewoon" een andere voorkeur. Maar die voorkeur wordt bijna standaard vergezeld met een "wat klaagt iedereen", "het valt reuze mee", "gewoon typisch Nederlands". Feitelijk gewoon 'stel je niet zo aan' maar dan wat mooier verwoord. En dan heb je gewoon het empathisch vermogen van een zak pinda's, het is echt niet moeilijk om je in te beelden wat de gemiddelde persoon vindt van dit weer tijdens hun zeldzame vakantieweken.
Je zit op een weerforum. Wat verwacht je dan, dat men het over de invulling van hun vakantie gaat hebben hier?quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon proberen om er het beste van te maken. Of denk je dat je een leuke vakantie hebt door elke dag te kankeren op iets waar je geen invloed op hebt?
Zou handig zijn je daarmee bezig te houden ja als je vakantie hebt. Over paar weken zit je weer op kantoor en loop je te klagen `dat het nu wel warm kan zijn!!' alsof de hele wereld tegen je is. En met je bedoel ik een willekeurige klager, niet jouquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
dat men het over de invulling van hun vakantie gaat hebben hier?
Survivorship bias. Mensen die niets te melden hebben reageren ook niet, en iedereen die je over het weer ziet zeiken kan de volgende dag bij wijze van spreken gewoon in een spa oid zitten de volgende dag. Denk dat de overgrote meerderheid van de Nederlanders het weer deze zomer echt absoluut om te janken vindt, dus dat is een hele grote groep mensen die echt niet positief gaan zijn als ze eens wat over het weer zeggen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou handig zijn je daarmee bezig te houden ja als je vakantie hebt. Over paar weken zit je weer op kantoor en loop je te klagen `dat het nu wel warm kan zijn!!' alsof de hele wereld tegen je is. En met je bedoel ik een willekeurige klager, niet jou
Vannacht aan 1 stuk door geplenst.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:22 schreef Nattekat het volgende:
Code geel en de zon schijnt, tradities
@:Haags
Ik weet van meerdere mensen (5 gezinnen inmiddels) dat ze vroegtijdig hun vakantie op de camping in NL hebben afgebroken. Alles nat, klam, chagrijnig, jammerende kinderen, kleintjes die niet kunnen slapen...en ze waren ook allemaal niet de enigen die weer vertrokken.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:38 schreef Drass het volgende:
Als je na vandaag nog steeds op je Nederlandse camping staat met caravan mag je een speltje krijgen dat je de zondvloed juli en aug hebt overleefd.
Wat een gods geklaag vandaag, bijna 100mm op sommige plekken.
Precies.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:48 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik weet van meerdere mensen (5 gezinnen inmiddels) dat ze vroegtijdig hun vakantie op de camping in NL hebben afgebroken. Alles nat, klam, chagrijnig, jammerende kinderen, kleintjes die niet kunnen slapen...en ze waren ook allemaal niet de enigen die weer vertrokken.
Dit is een heel heel zuur jaar voor de Nederlandse recreatieve sector. Die gaan hier nog jaren last van hebben.
Hier in Twente hebben we daar een mooi universeel woord voor... Huuln!
Die had vorig jaar natuurlijk al pech door het kutweer in 2021. Nu is er nog een schepje bovenop gedaan, en het lijkt me wel heel sterk dat we volgend jaar weer net zo'n zomer als vorig jaar gaan krijgen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:19 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Precies.
Veel mensen kiezen nu sneller voor het buitenland denk ik.
Hoorde laatst op tv camping eigenaar zeggen; "dit is eenmalig, volgend jaar stralend weer".
Die wilde zijn inkomsten redden denk ik
Denk kopie van dit jaar.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die had vorig jaar natuurlijk al pech door het kutweer in 2021. Nu is er nog een schepje bovenop gedaan, en het lijkt me wel heel sterk dat we volgend jaar weer net zo'n zomer als vorig jaar gaan krijgen.
En terecht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |