Zie vanaf vrijdag toch al gauw 6 dagen 25-28 voor deze omgeving. Op zich is dat prima. De nachten koelen genoeg af, maar zoals altijd alles valt of staat met de luchtvochtigheidquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:32 schreef dick_laurent het volgende:
Laatste pluim
[ afbeelding ]
Beetje net niet zomer alsnogmaar goed, wordt wel beter komende week... als in minder regen. Denk ik. No lo sé.
Het regent op veel plaatsen daar nog steeds. Ze moeten Slovenië wel hebben deze zomer. Ook Zuid Oostenrijk en delen van Kroatië hebben veel water gehadquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:01 schreef Jacy-Jacy het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)dweer-slovenie-doden
Eerder al twee doden
Vijf Nederlanders vermist na noodweer Slovenië
Vijf Nederlanders zijn als vermist opgegeven na hevig noodweer in Slovenië. Dat meldt het ministerie van Buitenlandse Zaken. Gisteren werd al bekend dat daar twee Nederlanders zijn omgekomen.
Het ministerie deelt verder geen details over de meldingen. Waarschijnlijk zijn ze gedaan door familieleden die geen contact kunnen krijgen met mensen in Slovenië.
Gisteren werd bekend dat twee Nederlanders uit Gouda zijn omgekomen in Slovenië. Het gaat om twee mannen van 52 en 20 jaar oud. Slovenië is populair bij toeristen uit Nederland.
Aan de mensen die vermisten hebben opgegeven, wordt consulaire bijstand verleend. Dat houdt voornamelijk in dat de ambassade in Slovenië contacten onderhoudt met de lokale autoriteiten.
Volgens de Sloveense autoriteiten is in 24 uur evenveel regen gevallen als normaal in een maand. De meeste regen is gevallen in het noorden. Daar zijn talloze wegen weggevaagd en spoorverbindingen afgesloten:
et is niet bekend hoeveel Nederlanders zich in Slovenië bevinden, zegt een woordvoerder van het ministerie. Zij kunnen namelijk vrij reizen naar het land in de Europese Unie en zijn niet verplicht zich te melden bij de ambassade.
Gisteren heeft het ministerie van Buitenlandse Zaken een waarschuwing toegevoegd aan het reisadvies voor Slovenië, dat wel op groen blijft. Er blijft een hoog risico op meer overstromingen en aardverschuivingen, luidt de waarschuwing. Reizigers wordt aangeraden om aanwijzingen van lokale autoriteiten te volgen en mediaberichten in de gaten te houden.
Oh dat is best wel prima ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:20 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zie vanaf vrijdag toch al gauw 6 dagen 25-28 voor deze omgeving. Op zich is dat prima. De nachten koelen genoeg af, maar zoals altijd alles valt of staat met de luchtvochtigheid
Dag mag. Ben wel klaar met die warmte.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:59 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Ik ga hardop lachen als dit uitkomt @:zipportal
Welke warmtequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dag mag. Ben wel klaar met die warmte.
Oke Tallonquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Ff de halve finale geklaard voor de buien
@:monkyyy @:lenny_leonard
Lekker biosweerquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Correctquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij een Pathé Unlimited pas?
Duimen maarquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:59 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Ik ga hardop lachen als dit uitkomt @:zipportal
Welke warmte?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nogal ja. Zag me alweer vastplakken aan allesquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Flink bijgesteld ja voor volgend weekend, 22 graden betahhhh
Ja liefst heb ik wel 25 tot 27+ graden, maar alles is beter dan 11 graden nu met regenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Flink bijgesteld ja voor volgend weekend, 22 graden betahhhh
Ik word ook blij van minimaal 25, maar op dit moment enkel de wens van droog en zon (en geen wolken meer).quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:24 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ja liefst heb ik wel 25 tot 27+ graden, maar alles is beter dan 11 graden nu met regenBen allang blij als de zon erdoor komt en het droog is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |