De buren halen maar een tegel weg.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Is wel beter voor het water dan mooi in de bodem kan wegzakken als men gras heeft.
En als je al tegels hebt, haal er dan eens eentje tussenuit voor hetzelfde effect.
Tenminste dat hoor je steeds in de media.
nimby gespotquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:04 schreef quirina het volgende:
[..]
De buren halen maar een tegel weg.
In de achtertuinquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:57 schreef BlackLining het volgende:
Dat laffe geklus op je veilige oprit
gewoon een troll. En anders zit ie wel heel goed hier in NL, waar het 10 maanden herfst is.quote:
17.30 uur eten...18.00 uur de gordijnen dicht! Pottenkijkers aan de overkant!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:51 schreef dick_laurent het volgende:
Tja. Nederland binnenzitland 🤷🏻♂️
Geen groen? Zo'n lelijke beton tuin?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eens. Ik heb ook veel betegeld. Is makkelijker bij reparatie auto’s.
Jawel heb twee borders. Laat ik m’n olie in af.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Geen groen? Zo'n lelijke beton tuin?
Creeping Thyme oftewel kruiptijm schijnt een hele goede grasvervanger te zijn. Ook beter voor het aantrekken van insecten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:58 schreef BlackLining het volgende:
Zaai klaver, mensen. Zaai klaver
Engels raaigraszo passé.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:20 schreef Montagui het volgende:
Het heeft al meer dan 5 uur niet geregend.
Ik denk dat ik dan de tuin maar moet gaan sproeien.
Herfstgodenquote:
Dan word je Zeiknattekat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Herfstgoden
* Nattekat gaat nog even heel goed nadenken of ie wel echt dat uur wil fietsen
Ben ik nu al. Twee tellen in beweging en het zweet breekt me aan alle kanten uit. Benauwdheidquote:
dat heb je wel altijd erg snel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 23:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben ik nu al. Twee tellen in beweging en het zweet breekt me aan alle kanten uit. Benauwdheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |