Trusten Saar.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 04:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
Testen of ik nog in slaap geraak.
Slaapwel
Ze moeten je wel hebben.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 04:53 schreef mario390 het volgende:
dienstag vragte me bij deze fit 2 work bureau
en 50+ vrouw zo veel vragen
en luisterte met gerät af
Slaap lekker Pinnenmutskequote:Op donderdag 3 augustus 2023 04:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
Testen of ik nog in slaap geraak.
Slaapwel
Heb je toch al eerder gedaan? En computers slopen ben je goed in dus wat willen ze nu nog meer?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 05:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is vor wat ik belastbar ben
wat ik volgend werken zoll en
wat niet
pc ´s schruiven is nur werktraining dat is 2tequote:Op donderdag 3 augustus 2023 05:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je toch al eerder gedaan? En computers slopen ben je goed in dus wat willen ze nu nog meer?
Je wil weer gewoon gaan werken begrijp ik? Dat is heel top Mario.Ik wens je succes,je kan het.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 05:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
pc ´s schruiven is nur werktraining dat is 2te
werkmarkt daar kreg ik nur ams-geld
ik will terug naar 1ste werk-klasse
Dat zou fijn zijn toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 05:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
pc ´s schruiven is nur werktraining dat is 2te
werkmarkt daar kreg ik nur ams-geld
ik will terug naar 1ste werk-klasse
Wat zou je graag willen doen?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 05:17 schreef mario390 het volgende:
ja ik bekom al genoeg jaren geld
van AMS
Goed bezig hoor.Maar wel een tip,doe het wel met stapjes.Niet te snel gelijk alles willen.Je moet het opbouwen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 05:17 schreef mario390 het volgende:
ja ik bekom al genoeg jaren geld
van AMS
Hier is juist door corona veel werk gekomenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 05:19 schreef mario390 het volgende:
corona heeft alles vervelend moelijk gemakt je kregte
daar weinig werkkansen
Gewoon rustig kijken wat je kan en wil.Het is al een mooie stap.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 05:22 schreef mario390 het volgende:
nee sowiezo niet snell en deze jaar
is wel te laat vor wat nieuwes
Wat zou jij graag willen doen Mario?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 05:26 schreef mario390 het volgende:
hier in oostenrijk werd ook veel
personal gezoekt vor hotel, of kok
en restaurant-personal en
vele willen daar niet henn om dat te
weinig betalt werd
Horeca zou ik ook niet meer willen doen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 05:26 schreef mario390 het volgende:
hier in oostenrijk werd ook veel
personal gezoekt vor hotel, of kok
en restaurant-personal en
vele willen daar niet henn om dat te
weinig betalt werd
Jij ook goedemorgen.quote:
kokpersonal de mensen de uitgebildet zijn vor restaurantquote:Op donderdag 3 augustus 2023 05:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Horeca zou ik ook niet meer willen doen.
Morguh Enginequote:
Snap ik wel.Moeten ze maar beter betalen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 05:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
kokpersonal de mensen de uitgebildet zijn vor restaurant
gaan dat niet werken om dat te weinig betalt
werd
deswegen kregen ze mooelijk uitgebildete
personal nur helpers
Zeg maar in Duits dan doe ik het wel in de vertaler als ik het niet snap. Of je moet het niet willen zeggen is ook goed hequote:Op donderdag 3 augustus 2023 05:29 schreef mario390 het volgende:
dat kann ik niet op nederlands
zeggen
Eli?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 05:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij ook goedemorgen.
[ afbeelding ]
Hi Dotquote:
Je bent er ook weer vroeg bij?quote:
Eliquote:Op donderdag 3 augustus 2023 05:35 schreef engine het volgende:
[..]
Eli?twijfel een beetje over haar naam
![]()
Ben die Joran van der Sloot podcast aan het luisteren. Het valt een beetje tegen.
Pak nog even je rust en succes straks.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 05:38 schreef mario390 het volgende:
gaa nog nar bed moet om 7:45 opstaan
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 augustus 2023 05:38 schreef mario390 het volgende:
gaa nog nar bed moet om 7:45 opstaan
Nee gewoon thuisquote:Op donderdag 3 augustus 2023 05:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er ook weer vroeg bij?
Ben je in het buitenland?
O dat is vervelend. Vooral als je ook nog werken moet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 05:42 schreef engine het volgende:
[..]
Nee gewoon thuisvroeg wakker laatste tijd.
Die sla ik even op.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 05:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eli![]()
Die podcast moet ik ook nog checken.Goed dat je het zegt.
Ik vind deze trouwens wel heel goed.
https://www.radioviainternet.nl/podcasts/de-zaak-ontleed
Valt wel mee. Maar ga ook nog even de ogen dicht doenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 05:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vervelend. Vooral als je ook nog werken moet.
Kruip maar stevig tegen Mario aan.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 05:44 schreef engine het volgende:
[..]
Valt wel mee. Maar ga ook nog even de ogen dicht doen
O dat is lekker als je dat nog even kan, slaap lekker en tot strakkiesquote:Op donderdag 3 augustus 2023 05:44 schreef engine het volgende:
[..]
Valt wel mee. Maar ga ook nog even de ogen dicht doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |