quote:VUGHT - Een gevangene is woensdagmiddag in Vught ontsnapt tijdens het vervoer naar een gevangenis. Volgens een politiewoordvoerder ging de gedetineerde ervandoor toen deze in een cellenbus van de Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) werd getransporteerd.
https://www.bndestem.nl/b(...)ekt-in-bos~ab6846d4/
In het belang van het onderzoek mag en kan ik als TS zijnde hier geen uitspraak over doen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:35 schreef Erasmus het volgende:
Hoe dan? Hadden ze onderweg een rookpauze genomen of zo?
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:36 schreef Nober het volgende:
[..]
In het belang van het onderzoek mag en kan ik als TS zijnde hier geen uitspraak over doen.
Ontvlucht bij Vughtquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:45 schreef Discombobulate het volgende:
Hopelijk blijft ie ontvlucht. Vind het toch wel altijd respect als je zoiets durft en doet, maar moet je wel buiten beeld blijven natuurlijk.
U las het het eetst op FOK!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:31 schreef de_boswachter het volgende:
Falende justitie en politie laat z’n ware gezicht weer eens zien. Man man man man man.
Zou me niet verbazen als ‘een gevange’ ineens R. Taghi blijkt te zijn maar ze dit maar wijselijk stil houden …
Bijna goedquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:35 schreef Erasmus het volgende:
Hoe dan? Hadden ze onderweg een rookpauze genomen of zo?
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:36 schreef Nober het volgende:
[..]
In het belang van het onderzoek mag en kan ik als TS zijnde hier geen uitspraak over doen.
De Rijksrecherche mag mij benaderen als ze nog een openstaande vacature hebben.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:19 schreef agenda het volgende:
[..]
Bijna goed![]()
https://www.omroepbrabant(...)ebruik-van-plaspauze
leuk totdat ie iemand met 50 messteken om het leven brengt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:45 schreef Discombobulate het volgende:
Hopelijk blijft ie ontvlucht. Vind het toch wel altijd respect als je zoiets durft en doet, maar moet je wel buiten beeld blijven natuurlijk.
Of weer zo een meisje van een jaar of 20 ontvoerd en vermoordt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:46 schreef Malavita het volgende:
[..]
leuk totdat ie iemand met 50 messteken om het leven brengt.
Ja het is supermoeilijk zoeken dus we gaan ons nu focussen op andere dingenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:48 schreef Dusthor92 het volgende:
Fijn dat de politie de zoektocht aan het AFschalen is.________!!
Politie heeft er niks mee te maken. Was een busje van DJI.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:15 schreef appeleibanaan het volgende:
Tsja dat krijg je als de gevangene zelf de politiebus moet besturen. Die personeelstekorten zijn echt hardnekkig.
Dat ligt eraan hoe gevaarlijk iemand is.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Doen ze toch nooit? Alleen een wazige foto met zwart balkje.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:29 schreef Harvest89 het volgende:
Zoektocht afgeblazen.![]()
Die zit nu ergens met een leuk wijf en een drankje wat te gokken.
Het is gebeurd in Vught. Het is geen gevangene uit Vught. Als dat zo was, was het nogal onlogisch geweest om een plaspauze te houden bij een tankstation in Vught.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe gevaarlijk iemand is.
Vught is ook een gewone gevangenis, niet alleen een EBI.
Ik ga er vanuit dat als het een van de EBI-bewoners was geweest dat ze dan de identiteit wel vrij hadden gegeven.
Tenzij ze nu nog druk zijn degenen in veiligheid te stellen die door die ontsnapping in gevaar zijn.
True, meer toeval dat het net in de buurt van de EBI is dus.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:31 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het is gebeurd in Vught. Het is geen gevangene uit Vught. Als dat zo was, was het nogal onlogisch geweest om een plaspauze te houden bij een tankstation in Vught.
Tijdens een vughertje?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 00:12 schreef Viezig het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk binnenkort weer bevught.
quote:Operationeel Expert Marcel de Rouw
@WijkAg_Vught_MR
·
Jul 31, 2015
In omgeving centrum #Vught is er een stroopwafelverkoper actief. Gemeente Vught heeft hiervoor geen vergunning verleend.
quote:03 aug 2023 om 07:49
De gevangene die woensdag ontsnapte tijdens een transport bij Vught zit weer vast. De man kon worden aangehouden na een telefoontje van een getuige. Dat laat een politiewoordvoerder aan NU.nl weten.
"Het enige wat ik kan vertellen, is dat hij op aanwijzingen van een getuige ergens is gevonden", zegt de woordvoerder van politie Oost-Brabant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |