SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel knutselplezier allemaal, en vergeet de foto's niet te posten
Aanvullingen op de OP zijn uiteraard welkom
[ Bericht 4% gewijzigd door Dotteke op 01-09-2023 11:34:53 ]
Ja klopt, en dan in September kunnen we weer met een nieuw thema aan de slagquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
De deadline is dus 31 augustus?
Ga je zelf niet mee creëren?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:56 schreef Dotteke het volgende:
Wat een leuk idee, ben benieuwd naar jullie creaties
Dit heb ik ook wel een beetje. Mag je maar een inzending per persoon doen? Of meerdere dingen laten zien waarvan je er een laat meedoen?quote:
Ik neem aan dat de insteek is dat we gewoon gezamenlijk plezier hebben dus wat mij betreft gewoon doen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit heb ik ook wel een beetje. Mag je maar een inzending per persoon doen? Of meerdere dingen laten zien waarvan je er een laat meedoen?
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit heb ik ook wel een beetje. Mag je maar een inzending per persoon doen? Of meerdere dingen laten zien waarvan je er een laat meedoen?
Dit, behalve het thema van de maand zijn er geen regels. Vrijheid blijheid in de knutselhoekquote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de insteek is dat we gewoon gezamenlijk plezier hebben dus wat mij betreft gewoon doen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:26 schreef JeWa100 het volgende:
Je 'plant' een pokebal
[ afbeelding ]
En je 'oogst'
[ afbeelding ]
Pikachu !!![]()
Jeej de eerste creatie! Leuk!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:26 schreef JeWa100 het volgende:
Je 'plant' een pokebal
[ afbeelding ]
En je 'oogst'
[ afbeelding ]
Pikachu !!![]()
Gewoon van iedereen afkijken wat die gaat doen en dan alles makenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Dit, behalve het thema van de maand zijn er geen regels. Vrijheid blijheid in de knutselhoek
Ik ben er nog niet uit wat ik ga maken, maar denk een plantenpot ofzo. Dan heb ik een reden om een nieuwe plant te kopenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon van iedereen afkijken wat die gaat doen en dan alles maken
Nee ik zal waarschijnlijk wel iets gaan haken. Even kijken nog
Wauw!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:51 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben toevallig net begonnen met dit borduurwerk. Past mooi in het thema!
[ afbeelding ]
Gaaf!! Vergeet het borduurtopic ook niet .quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:51 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben toevallig net begonnen met dit borduurwerk. Past mooi in het thema!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |