Ik betaal de hoofdprijs voor helemaal niks.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee hoor, valt erg mee
Al kost het mentaal soms wel heel veel her en der.
Waar?quote:
Laat dat ajb daar dat gezeik om punten. Wat een speeltuin voor mensen met een achterstandquote:
Koffie GVD komt wel elke dag voorbij.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen wordt er daar nooit gevloekt. Potjandorie.
Is dat JAA? Daar posten toch alleen Karen`s?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:17 schreef engine het volgende:
Zelfs in de COS gunnen we elkaar twee minuten de tijd.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Koffie GVD komt wel elke dag voorbij.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat dat ajb daar dat gezeik om punten. Wat een speeltuin voor mensen met een achterstand
Ben jij ook een Karenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dat JAA? Daar posten toch alleen Karen`s?
Hier dus blijkbaar ook anders hoef ik de vergelijking niet te makenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat dat ajb daar dat gezeik om punten. Wat een speeltuin voor mensen met een achterstand
Je weet wie ik ben.quote:
Ik zag 1813 staan bij de lapo en wachtte braaf tot ik 18.15 zag .quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:21 schreef Shii het volgende:
Ja 2 minuten is toch wel gangbaar om te openen?
Verdikkeme.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen wordt er daar nooit gevloekt. Potjandorie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |