Je bent toch niet bang voor ons?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:05 schreef Tjacka het volgende:
ik hoop dat feyenoord allemaal dingen van benfica gaat leren. dan bestaat feyenoord niet meer over 10 jaar met al hun omkooppraktijken en vage koopconstructies uit het verleden
waarom zou ik bang zijn voor een club die je toch niet kan bijbenen?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent toch niet bang voor ons?
slot kijkt toch ook naar guardiola?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:40 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wat kan Feyenoord precies van Benfica leren? Dat is een club van een totaal andere orde.
Guardiola is ook simpelweg een trainer die inspiratie put uit 20.000 voorbeelden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
slot kijkt toch ook naar guardiola?
Hoorde ik eerder voorbij komen maar geloof daar echt geen moer van. Maar wel prachtclub ja, shirt, geschiedenis, status allesquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:46 schreef Caland het volgende:
Ja, dat. Qua fanbase één van de grootste clubs ter wereld ook meen ik.
Dat is inderdaad wel een leuke rubriek, Slot gaat dit doen want Guardiola doet het ook.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Guardiola is ook simpelweg een trainer die inspiratie put uit 20.000 voorbeelden.
"wAt kAn gUaRdIoLA lErEn vAn dE zeRbI?"
Oud nieuws, Arend schijnt tegenwoordig weer De Zerbi na te doen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een leuke rubriek, Slot gaat dit doen want Guardiola doet het ook.
Dat kan niet want die is niet kaal.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Oud nieuws, Arend schijnt tegenwoordig weer De Zerbi na te doen.
Dit is een Nederlandse club, we praten maar gewoon Nederlands.quote:
is dat bij hem echt beleid?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is een Nederlandse club, we praten maar gewoon Nederlands.
Gr. Dick en Maurice.
Ja, bij al zijn clubs.quote:
MexicanoGODquote:„Eze, lower!”, roept Slot. Hij wil dat Bullaude zich iets terug laat zakken, om de centrale verdediger van de tegenstander weg te lokken zodat er ruimte ontstaat om diep te gaan. Slot vindt dat Bullaude dat niet snel genoeg doorheeft en dat hij het vervolgens ook te langzaam uitvoert.
„Wider!”, zegt Slot tegen Bullaude. Hij is van mening dat de aanvaller nog veel kan leren in hoe hij moet vrijlopen om aanspeelbaar te zijn.
„Go Eze!” Slot wil dat Bullaude agressiever druk zet als de tegenstander in balbezit is. Maar tot ergernis van Slot begrijpt Bullaude zijn aanwijzingen regelmatig niet – of hij luistert niet.
Even later slaat hij zijn handen voor zijn ogen als Bullaude niet goed doorpasst in een kansrijke aanval. Wel tevreden is hij met de goal – een intikker.
De bittergarnituur gaat rond in de bestuurskamer van VV Smitshoek, een mini-Mexicano voor Slot
Nog geen drie weken later wordt duidelijk dat Bullaude moet worden verhuurd of verkocht. Hij is „niet competitief voor een basisplek”, vertelt Slot. De taalbarrière is een groot probleem, zegt Slot in een van zijn persconferenties. „Hij kon zich niet goed verstaanbaar maken naar zijn medespelers toe en ook niet naar ons. En wij ook vrij moeizaam naar hem toe.”
ik vind steijn wel iemand die dan ook nog atlijd niet echt goed in engels isquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, bij al zijn clubs.
[..]
MexicanoGOD
slot zei iets als 'dan is hij volgend seizoen allicht er wel klaar voor'quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch hoop ik dat er geen optie tot koop zit bij een verhuur van Bullaude.
Soms is het ook gewoon een gevalletje gewogen en te licht bevonden, denk dat er wel een koopoptie bijzit eigenlijk. Argentijnse media wisten dit ook te melden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
slot zei iets als 'dan is hij volgend seizoen allicht er wel klaar voor'
denk dat het wel het doel is om hem gewoon uit te lenen
truequote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Soms is het ook gewoon een gevalletje gewogen en te licht bevonden, denk dat er wel een koopoptie bijzit eigenlijk. Argentijnse media wisten dit ook te melden.
Als je er echt nog potentie in zag had je hem ook wel binnen Europa verhuurd gok ik zomaar.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
true
biedt weer ruimte op de bingokaart voor een nieuwe argentijn
een zuid-koreaan om de landengekte nog wat aan te wakkerenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je er echt nog potentie in zag had je hem ook wel binnen Europa verhuurd gok ik zomaar.
Wel benieuwd naar de opvolger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |