Dan heb je minder controle, maar volgens mij mag dat welquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:19 schreef xdiashalizx het volgende:
Zouden ze die paal niet iets dichterbij mogen vasthouden, volgens mij zou dit kunnen helpen.
Ze ging veeel te snel. Had heel veel tijd over.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:21 schreef Yver73 het volgende:
Oeoeoeoe zonde Wendy! Ze was ultra gefocust, heel goed 👍
Ik vind het geweldig, een tik op hun luie neuzen mag best. en er staat nog ¤847.000 openquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:21 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Niet leuk om uit te lachen...
Ja? Ik heb niet op de tijd gelet eigenlijkquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze ging veeel te snel. Had heel veel tijd over.
Ik denk dat je dat automatisch gaat doen want je wil er weer snel van af zijn en het is ook nog eens zwaar.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze ging veeel te snel. Had heel veel tijd over.
immi al geweest en failquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:23 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Babs, Bern, Immi en Sas toch.
Ima is al geweest en ook niet gehaaldquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:23 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Imie faalde bij het laatste kopjequote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:23 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |