En meteen zeggen dat ze geen tabak of drank geeftquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:30 schreef xsaskiax het volgende:
Babette had het alweer over het 'clubhuis'... misschien hoopt ze in het kantoor een plek te vinden waar ze ongestoord kan roddelen, plannetjes maken zonder dat anderen haar horen (alleen degene die zij erbij wil hebben mogen drinken en snoepen in het kantoor he...... ala Zoë)
oke, dat is een klein voordeelquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:30 schreef woxxel het volgende:
[..]
Jawel. Bij gelijkspel mag zij beslissen
Oke ik dacht bij eliminatie.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oke, dat is een klein voordeel
maar ze stemmen over vrijwel niks meer
en denk niet dat ze de finale mag bepalen
en denk eigenlijk ook de exit niet.. dat zal febo wel regelen
Nou dan zou dat in de drank moeten zitten kip 6 euro per stuk rijst beetje witte kool rode kool.salade van dagen ervoor. En ijsquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Een groot deel aan het afscheid diner van Ima toch..
ja denk dat je gelijk hebt hoorquote:
Daar had Erik het wel over, met Mirthe, bij het lezen van de finale regels.quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:37 schreef xsaskiax het volgende:
oh de stem zegt nu dat er een envelop klaar ligt in de brievenbus
ff prate over de verkiezingen o[p kantoor, babs en marcianoquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:41 schreef xsaskiax het volgende:
en ja hoor de deur gaat dicht en het geroddel kan beginnen (Babette met Marciano)
Geloof niets van wat die groep zegt. Ik heb zo maar het idee dat ze dit zeggen om de andere groep uit te horenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:41 schreef juul. het volgende:
Haha Rupie laat doorschemeren aan Jappie dat Bep target is in hun groep waarop Jappie bevestigd dat het bij hun ook zo is
En Marciano gelijk Bep aanwijzingen geven terwijl te langs looptquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:37 schreef xsaskiax het volgende:
oh de stem zegt nu dat er een envelop klaar ligt in de brievenbus
babbel heeft geen vrijstellingquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:42 schreef HappyCharly het volgende:
maarrr even voor mijn beeld... babs heeft dus geen vrijstelling lijkt me?
Nee geen vrijstellingquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:42 schreef HappyCharly het volgende:
maarrr even voor mijn beeld... babs heeft dus geen vrijstelling lijkt me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |