Die komt er wel bij ja, zuurkool zonder worst kan natuurlijk niet, en spekjes erdoor.quote:
Ik ook hoor, ik eet het eigenlijk het hele jaar door, het is veel te lekker om een paar maanden niet te eten.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker, is het net weer voor![]()
Alhoewel ik het ook wel zou eten met 23 graden
Als ik iets niet lekker vind is het zuurkool en rode kool. Ik krijg het echt niet weg.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik eet het eigenlijk het hele jaar door, het is veel te lekker om een paar maanden niet te eten.
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die er juist trek van krijgenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:15 schreef pullup het volgende:
Heb nu iets minder honger na die youtube![]()
Werkt altijd
Ik eet het niet zo heel vaak..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik eet het eigenlijk het hele jaar door, het is veel te lekker om een paar maanden niet te eten.
Strafpuntjuhsssssssssssquote:
OMG ananas door de zuurkool, ga je schamenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik iets niet lekker vind is het zuurkool en rode kool. Ik krijg het echt niet weg.
Of ik moet door de zuurkool heeeeeeeeeeeeel veel ananas doen dan lukt het nog een beetje
Lust ook alleen pizza kaas of pizza ananasquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
OMG ananas door de zuurkool, ga je schamen![]()
@:Marcb1974
Lekkerquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dubbele strafpuntjes, vanwege de ananas door de zuurkoolquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lust ook alleen pizza kaas of pizza ananas
Jawel maar niet om het zo vaak te eten. Liever andere stamppotquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom niet? Je vind het toch lekker?
Dit is vloeken in de Hollandse keukenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:19 schreef pullup het volgende:
[..]
LekkerNog beter zijn mandarijntjes
O, dat heb ik nog nooit gedaan. Kan het eens een keer proberen als ik ooit nog zuurkool maakquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:19 schreef pullup het volgende:
[..]
LekkerNog beter zijn mandarijntjes
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dubbele strafpuntjes, vanwege de ananas door de zuurkool
Je doet het erom hčquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lust ook alleen pizza kaas of pizza ananas
Paprika en zure room er nog doorheen. met wat heel pittige paprika poederquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is vloeken in de Hollandse keuken
Ik weet dat vele het not done vinden, maar ik vind het lekkerquote:
Andijviestamp eet ik ook in de zomer, maar boerenkool alleen in de winter.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel maar niet om het zo vaak te eten. Liever andere stamppot
Boerenkool of andijvie
Nou lust ik best heel veel, maar dit vind ik eh...heel bijzonder.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Paprika en zure room er nog doorheen. met wat heel pittige paprika poeder
Jij bent de enige persoon die ik ken die geen pizza lustquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet dat vele het not done vinden, maar ik vind het lekkerof lekker is een groot woord.
Het maakt het product beter eetbaar
Ik vind het prima hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet dat vele het not done vinden, maar ik vind het lekkerof lekker is een groot woord.
Het maakt het product beter eetbaar
Geleerd in Hongarijequote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou lust ik best heel veel, maar dit vind ik eh...heel bijzonder.
Stimpstamp, stamppot rauwe andijviequote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Andijviestamp eet ik ook in de zomer, maar boerenkool alleen in de winter.
Ik ben geen fan van artisjokken, maar ik eet ze op als ze er toch op zitten en ansjovis met zwarte olijfjes op je pizzaquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor
Doe artisjokken of ansjovis op de pizza en dan verdwijnt hij bij mij rechtstreeks de prullenbak in
Ik had al trekquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die er juist trek van krijgen
@:D.
Niet lusten is een groot woord. Ik lust het wel maar ik ben er niet echt een liefhebber van. Trouwens helemaal niet van de italiaanse keuken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent de enige persoon die ik ken die geen pizza lust
Was dat lekker? Ik eet nooit raapsteeltjes, geen idee waar het naar smaakt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stimpstamp, stamppot rauwe andijvie
Had zondag voor het eerst stamppot van raapssteeltjes
En zo heeft iedereen zijn eigensmaakquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor
Doe artisjokken of ansjovis op de pizza en dan verdwijnt hij bij mij rechtstreeks de prullenbak in
Het was gewoontjes eigenlijk niet echt heel bijzonder, maar ook niet vies. Kan ook niet omschrijven waar het naar smaakte.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was dat lekker? Ik eet nooit raapsteeltjes, geen idee waar het naar smaakt.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo heeft iedereen zijn eigensmaak
O ja pizza tonijn (ondanks dat ik niet van vis hou) eet ik ook wel eens,
Ja pizza tonijn is ook weleens lekker.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo heeft iedereen zijn eigensmaak
O ja pizza tonijn (ondanks dat ik niet van vis hou) eet ik ook wel eens,
Ik krijg niet het idee dat ik mijn hele leven al iets gemist hebquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was gewoontjes eigenlijk niet echt heel bijzonder, maar ook niet vies. Kan ook niet omschrijven waar het naar smaakte.
doe er altjid knoflook over ( sssttt niet verder vertellen)quote:
Nee denk ik ook niet. Ik had er al zo vaak overgehoord en vorige week kwam iemand wat brengen vers van eigen land. Maar het was niet wat ik verwachte eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg niet het idee dat ik mijn hele leven al iets gemist heb
Een ervaring rijkerquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee denk ik ook niet. Ik had er al zo vaak overgehoord en vorige week kwam iemand wat brengen vers van eigen land. Maar het was niet wat ik verwachte eerlijk gezegd.
Maar goed het smaakte wel hoor, maar het is niet zo dat ik zeg wil ik volgende week weer eten
Dat doe je je zelf aanquote:
Over het algemeen zijn die dingen niet voor niets vergetenquote:
Nog efkes en je mag weerquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, toen was het genoeg, maar inmiddels zijn we 16 uur verder
Ontbijt, lunch heb je die overgeslagen?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, toen was het genoeg, maar inmiddels zijn we 16 uur verder
Komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:34 schreef D. het volgende:
Dag 1 weer terug in NL heb ik ook zuurkool gegeten
Mwa dat is echte winterkostquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Andijviestamp eet ik ook in de zomer, maar boerenkool alleen in de winter.
Lekker juist, in de oven met wat olijfolie en kruidenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn die dingen niet voor niets vergeten
Dadelijk lunchquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ontbijt, lunch heb je die overgeslagen?
Heer aloa.quote:
Dat wel ja, volgens mij heb je wel boerenkool in de diepvries in de supermarktquote:
Oh ik ga jou iets laten zienquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:40 schreef Domnivoor het volgende:
Ik vind het nog een beetje vroeg voor zuurkool. Maar ieder zijn ding
Wij gaan binnenkort ook even.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Fruit![]()
Ik ga in het weekend ff bij de brug kijken
Is ook voor het avondetenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:40 schreef Domnivoor het volgende:
Ik vind het nog een beetje vroeg voor zuurkool. Maar ieder zijn ding
Die op links is hutspot.quote:
Zitten mandarijntjes doorheen denk ikquote:
Voor mensen die niet verkleed in de trein willen stappenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:45 schreef pullup het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)-op-centraal-station
Jaquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mensen die niet verkleed in de trein willen stappen![]()
Zo flauw
Wel beter om je warme maaltijd tussen de middag te eten.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog een beetje vroeg voor avondeten.
Wat leukquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn eerste, ik vond het zo schattig![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Zitten mandarijntjes doorheen denk ik
Welke brug?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Fruit![]()
Ik ga in het weekend ff bij de brug kijken
Multifunctionele foto.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:46 schreef D. het volgende:
[..]
Da’s correct, kan ik de foto ook gebruiken op ‘post hier uw hutspot’ dag
Van Wouterquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:46 schreef Dotteke het volgende:
Pracht foto
[ afbeelding ]
https://www.gelderlander.(...)r-verderop~a82f3486/
Altijd feest met de comic-con in Utrechtse jaarbeursquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mensen die niet verkleed in de trein willen stappen![]()
Zo flauw
Hij komt niet goed tot zijn recht op een foto, in het echt is ie leukerquote:
Heerlijk om naar te kijken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Altijd feest met de comic-con in Utrechtse jaarbeurs
Prachtige uitdossingen in de tein
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Piet Paulusma brug. Eerbetoon aan de weerman uit Harlingen.
Aha, dat is wel een mooi gebaarquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:48 schreef aloa het volgende:
[..]
En die is in Harlingen gebouwd?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeker leukquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:01 schreef pullup het volgende:
Hebben Friezen eigenlijk nog een speciaal wintergerecht?
Vind dat allemaal zo onzin, omdat je een bekende Nederlander was die herdekkingsplaatsen of beelden.quote:
Het is gewoon een naam van een brug. Doe niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat allemaal zo onzin, omdat je een bekende Nederlander was die herdekkingsplaatsen of beelden.
Minder bekende Nederlanders die voor de mensen er zijn verdienen dat eerder wat mij betreft en niet voor iemand die zijn werk gewoon doet
Niet elke bekende Nederlander krijgt het.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat allemaal zo onzin, omdat je een bekende Nederlander was die herdekkingsplaatsen of beelden.
Minder bekende Nederlanders die voor de mensen er zijn verdienen dat eerder wat mij betreft en niet voor iemand die zijn werk gewoon doet
Alleen omdat ze bekende Nederlander zijn?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet elke bekende Nederlander krijgt het.
Die mogen van mij ook best wel een mooie gedenkplaats of een beeld
Zeg het eens, kreeg je er honger van?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goedemiddag.quote:
Ik ga ook even wat anders doen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Beetje overdreven reactie, vind ik het, maar zal wel weer aan mij liggen
Hey marcbquote:
Ik dacht eerst, die durft. Toen dacht ik shit ik ben voor de gek gehoudenquote:
Verstandige keus.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga ook even wat anders doen.
Ben benieuwd wanneer mijn standbeeld klaar isquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als dierenliefhebber van het jaarquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer mijn standbeeld klaar is
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als dierenliefhebber van het jaar
Nee bedankt, ik heb gegeten en gedronkenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg het eens, kreeg je er honger van?
Als toetje danquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik heb gegeten en gedronken
Dat is leuk,quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:49 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Standbeeld met bosuiltje op m'n schouder dan
Op het spit geroosterd konijn met een vulling van muis, groene salade en bratkartoffeln?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:57 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet me wel nog bedenken wat we vanavond gaan eten voor ik naar de super ga
Teveel moeite, ik ga wel voor iets simpelsquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op het spit geroosterd konijn met een vulling van muis, groene salade en bratkartoffeln?
Iedere dag een halve literquote:
Kip tandooriquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Teveel moeite, ik ga wel voor iets simpels
Heb je popcorn als lunch?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb de lunchpopcorn gemist zie ik .
getsiequote:
Chips op broodquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zie ze hier wel chips als lunch eten
Op brood lijkt mij ook niksquote:
Je gaat een cowboy opensnijden en daar het zaad uithalen?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:20 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga vandaag Cowboy kaviaar maken.![]()
Met chips.
Daar hoef je geen cowboy voor open te snijden hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat een cowboy opensnijden en daar het zaad uithalen?
Jij hebt betere methoden?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar hoef je geen cowboy voor open te snijden hoor
Heer Henk Henk.quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat een cowboy opensnijden en daar het zaad uithalen?
Kom meteen leuke site met recepten tegenquote:
Hey 2xHenkquote:
Die zou je zelf als man ook we moeten wetenquote:
Goedemiddag.Wat een nacht,ik ben om 6 uur in slaap gevallen.quote:
Mogguh is het dan nu voor jou.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemiddag.Wat een nacht,ik ben om 6 uur in slaap gevallen.
Geen dank,dit is echt zo lekker.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kom meteen leuke site met recepten tegen
Thx
Op tostiquote:
Goed,leuke interactie en het mooiste was dat zelfs Soul mee ging luisteren.Dat doet ze anders nooit.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mogguh is het dan nu voor jou.
Ramon is gewoon goed.
Dan maar speculaas op brood.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Op brood lijkt mij ook niks
Met dipsaus of Guacamole
Dan weet je dus wat je elke dinsdag op woensdagnacht aan kan zetten.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goed,leuke interactie en het mooiste was dat zelfs Soul mee ging luisteren.Dat doet ze anders nooit.
Ramon.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan weet je dus wat je elke dinsdag op woensdagnacht aan kan zetten.
Daar is geen lol aan en gaat volledig in tegen de missie ..........quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die zou je zelf als man ook we moeten weten
Das meer om weer in slaap te vallenquote:
Die drumster was echt lelijk.quote:
Dan ben je vast 40-quote:
Met avocado en kaasquote:
Die hebben ze ook mooi even weggelaten hierquote:
Hier nog geen noodweer gehad, wel veel regen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
Zo,. het noodweer is hier ook weer voorbij ...
Regen kwam hier even horizontaal voorbijquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier nog geen noodweer gehad, wel veel regen.
Beetje stom op de bron te doden, terwijl daar met enige regelmaat steeds nieuw uit kan komen. Voordat er een nieuwe geproduceerd is die ook nog wat kan ben je zo 13 a 14 jaar verder...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is geen lol aan en gaat volledig in tegen de missie ..........
Is weer eens wat andersquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Regen kwam hier even horizontaal voorbij
Ik zou best wel eens een keertje met haar willen dansen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:06 schreef FreshFruit het volgende:
Nog steeds een mooie dame.
[ afbeelding ]
Er zijn miljarden mannen op deze planeet. Beetje opruimen kan ook geen kwaad.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beetje stom op de bron te doden, terwijl daar met enige regelmaat steeds nieuw uit kan komen. Voordat er een nieuwe geproduceerd is die ook nog wat kan ben je zo 13 a 14 jaar verder...
moet ik zeker met die lelijke drumster?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zou best wel eens een keertje met haar willen dansen.
Zijn ze elders druk mee bezig...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn miljarden mannen op deze planeet. Beetje opruimen kan ook geen kwaad.
Nee dat doe ik je niet aan.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
moet ik zeker met die lelijke drumster?
Je krijgt van mij de nobelprijs voor deze uitspraak.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn miljarden mannen op deze planeet. Beetje opruimen kan ook geen kwaad.
Dan maakt een meer of minder ook niet meer uitquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus. Ik wil naar een boekenwinkel en boeken kopen. Had nog maar minimaal 85 ongelezen boeken thuis.
Zie geen problemen in deze uitspraakquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus. Ik wil naar een boekenwinkel en boeken kopen. Had nog maar minimaal 85 ongelezen boeken thuis.
Ik heb zelfs plek in de kast!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan maakt een meer of minder ook niet meer uit
Dat is dan wel belangrijkquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb zelfs plek in de kast!
Lekker een mooi cello concert.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
Kom, we gaan rustig naar het concert op zondagmorgen
#WegMetZiggoquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:36 schreef Dotteke het volgende:
En nog steeds niet geregeld met Ziggo, wat een drama zeg
Het is dat mijn email belangrijk is ik moet er niet aan denken zoveel mensen te moeten benaderen voor een nieuw email adresquote:
Maar dat alles omzetten van de mails adressen en iedereen bericht geven is zo dramaquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ziggo is qua internet wel het grootste k** bedrijf![]()
Daarom ook geen mail adres nemen van de provider waar je zit.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat alles omzetten van de mails adressen en iedereen bericht geven is zo drama
Ja zo ben ik jaren geleden begonnen en heb voor mijn vrijwilligers werk heel heel veel e-mail adressen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarom ook geen mail adres nemen van de provider waar je zit.
Geklikt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker een mooi cello concert.
Wat zeg je?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:35 schreef engine het volgende:
Kut ziggo!
Wil geen kans onbenut laten om het gezegd te hebben.
Heb jij bij Ziggo gewerkt ? Ik ben vandaag van 9 tit een uurtje of 14.30 bezig geweest wat een ellendequote:
Ja daar hield ik me niet mee bezig .... 1e keer met het core-network in Nederland (tot het Ziggo ging heten) en 2e keer met management-tools van het Internationale network...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij bij Ziggo gewerkt ? Ik ben vandaag van 9 tit een uurtje of 14.30 bezig geweest wat een ellende
Krankzinnige maatregel weer natuurlijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:50 schreef chufi het volgende:
@:pullup Als je volgend jaar naar de OS in Parijs gaat moet je wel ff een VIP-status regelen!
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:50 schreef chufi het volgende:
@:pullup Als je volgend jaar naar de OS in Parijs gaat moet je wel ff een VIP-status regelen!
Al die grote sportorganisaties zijn foutquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krankzinnige maatregel weer natuurlijk.
Beetje heel erg fout ook wel.
Gaan er veel wel fout tegenwoordig jaquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Al die grote sportorganisaties zijn fout
Heb het net snel gelezen maar het leek me dat dit bij alle sport venues al gold in Frankrijk?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij, maar het zou toch gewoon moeten kunnen..
Actie van Marcello gezien vandaag?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Al die grote sportorganisaties zijn fout
Dat is inderdaad een gedoe. Ik ben daarom blij dat ik al bijna 15 jaar mijn eigen domeinnaam + mail hebquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat alles omzetten van de mails adressen en iedereen bericht geven is zo drama
Hoezo niet heel vreemd?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:58 schreef pullup het volgende:
Apart voor die zuiperds daar maar ook weer niet heel vreemd
Als je wil zuipen ga je maar naar de kroegquote:
Ik heb ze op Lowlands gezien. Wel een apart gezicht als 4 rockers het podium opkomen met cello's. Toen ze begonnen te spelen was het wel genieten met bekende rocknummers gespeeld op cello's.quote:
Ik normaal ook niet, maar vandaag was een ramp Had nieuw contract afgesloten. Toen ik hem in de mail kreeg was het de verkeerde. Bij bellen ging het steeds mis, als ik werd door verbonden werd de verbinding verbroken. Na een paar keer bellen eindelijk de juist e persoon die het kon veranderen. Blijkt weer dat ze een contract gemaakt heeft van 2-8-2023 tot 27-3-2023quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:54 schreef Soury het volgende:
Ik zit al jaren bij ziggo (upc) nooit geen problemen gehad. En zo ja werd ik snel geholpen.
En dat doe je niet op de tribune?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je wil zuipen ga je maar naar de kroeg
Ik keek afgelopen nacht nog, maar gelukkig ben ik gaan slapen ....quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Actie van Marcello gezien vandaag?
Niet op diequote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat doe je niet op de tribune?
Denk niet dat het opzettelijk was.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik keek afgelopen nacht nog, maar gelukkig ben ik gaan slapen ....
Tenzij je een vip bent.quote:
Nee volgens mij ook niet, maar ik hebt het maar kort 1 of 2 keer bekeken... te erg om vaker te zien..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk niet dat het opzettelijk was.
Alleen is zijn slachtoffer voorlopig wel klaar![]()
Ben ook niet vaker dan dat gedaan, is bestquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee volgens mij ook niet, maar ik hebt het maar kort 1 of 2 keer bekeken... te erg om vaker te zien..
Marcelo zelf was er ook niet heel erg happy mee...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben ook niet vaker dan dat gedaan, is best
Terecht natuurlijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Marcelo zelf was er ook niet heel erg happy mee...
En je schrijft dit vanuit je cel?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:51 schreef engine het volgende:
Ik kwam er net achter dat de Jan Linders waar ik vaak kom gaat veranderen in een Albert Heijn Jan Linders. Daar was ik even zo van in de war dat ik bij de kassa wegliep zonder te betalen
Jaquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En je schrijft dit vanuit je cel?
Denk, en hoop, niet dat je voor een bedrag van 12 euro op death row terecht komtquote:
Nee, maar voor dat bedrag krijg jij een jaar of 3.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:08 schreef engine het volgende:
[..]
Denk, en hoop, niet dat je voor een bedrag van 12 euro op death row terecht komt![]()
Oh das nie best niequote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, maar voor dat bedrag krijg jij een jaar of 3.
In de tussentijd kom je in de ebi bij tanghi.
Daar kom je zwaar geradicaliseerd uit.
Je gaat naar Syrie, en daar hap je een kruisraket
Ja natuurlijk welquote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
Zeiden ze eigenlijk niets toen je wegliep zonder te betalen
Hmmm, misschien hoef je dan niet naar de ebiquote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:14 schreef engine het volgende:
[..]
Oh das nie best nie
[..]
Ja natuurlijk welheb dus ook gewoon betaald.
Dat zou erg gunstig zijnquote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, misschien hoef je dan niet naar de ebi
Denk het welquote:
Soort van hetzelfde hier.Lekker ite.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Opgebakken aardappeltjes met gehaktballetjes en sla met komkommer en tomaat
Moet je wel naar de vs nu, hij zit daar.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:34 schreef engine het volgende:
[..]
Denk het wel![]()
Al zou Taghi spreken wel interessant zijn. Al verwacht ik niet dat hij mij veel te vertellen heeft.
Zag ook iets over een podcast over mensen die contact hebben met Joran van der Sloot. Die wil ik nog wel gaan luisteren/kijken.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soort van hetzelfde hier.Lekker ite.
Heerlijk op vakantiequote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet je wel naar de vs nu, hij zit daar.
Voor joran dan.
Denk het niet.quote:
Weet je welke podcast dat is?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:34 schreef engine het volgende:
[..]
Denk het wel![]()
Al zou Taghi spreken wel interessant zijn. Al verwacht ik niet dat hij mij veel te vertellen heeft.
Zag ook iets over een podcast over mensen die contact hebben met Joran van der Sloot. Die wil ik nog wel gaan luisteren/kijken.
Niet in dit leven.quote:
quote:
Ja, nou ja...wat is het nou.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Denk het niet.
USA is er echt op gebrand om hem achter de tralies te houden of hij nou schuldig is of niet.
Alleen gaan die niet ver komen met wat ze hebben.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Denk het niet.
USA is er echt op gebrand om hem achter de tralies te houden of hij nou schuldig is of niet.
Dat gaat dan om Holloway neem ik aan?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen gaan die niet ver komen met wat ze hebben.
Hij krijgt in Amerika een flinke douw en mag daarna weer terug naar waar hij zat.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:39 schreef aloa het volgende:
[..]
[..]
Ja, nou ja...wat is het nou.
Ik denk persoonlijk ook dat hij in ieder geval voorlopig nog wel vast zit.
De vrienden van Joran. Is te bekijken bij Podimo.com maar dat is wel een betaaldienst.quote:
Daar hebben ze niets over tegen heb, want geen lijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat gaat dan om Holloway neem ik aan?
Akelige vent vind ik het.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij krijgt in Amerika een flinke douw en mag daarna weer terug naar waar hij zat.
Afpersing.Hij zou gaan vertellen hoe het zat.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat gaat dan om Holloway neem ik aan?
Ja precies. De afpersing van haar moeder toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar hebben ze niets over tegen heb, want geen lijk.
Hij ging er nu heen voor afpersing geloof ik.
Klote Podimo.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:41 schreef engine het volgende:
[..]
De vrienden van Joran. Is te bekijken bij Podimo.com maar dat is wel een betaaldienst.
Ja dat klopt. Het afpersen van de moeder van Natalee Holloway.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar hebben ze niets over tegen heb, want geen lijk.
Hij ging er nu heen voor afpersing geloof ik.
Kunt een week proberen voor een centquote:
Podimo?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:41 schreef engine het volgende:
[..]
De vrienden van Joran. Is te bekijken bij Podimo.com maar dat is wel een betaaldienst.
Podcast dienst.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Podimo?
Nog nooit van gehoord. Tegenwoordig zoveel van die betaalde dingen.
Ah oke.quote:
Hij kan nu max 2 jaar in de vs zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij krijgt in Amerika een flinke douw en mag daarna weer terug naar waar hij zat.
En alles tikt dan leuk aan.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Ah oke.
Tegenwoordig moet je voor steeds meer dingen betalen.
Ook van die nieuws sites met hun premium artikelen...je kan ook niet overal lid van worden.
FOK! is al duur genoeg.quote:
Van een stille aanbidder?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Ook dat nog ja. Al heb ik deze abo gekregen
Ik heb m gewonnenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Ook dat nog ja. Al heb ik deze abo gekregen
Nee hoor, valt erg meequote:
Is dat zo?quote:
Wel el cheapo dusquote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was na die gift van een anonieme usert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |