Peter Bosz trok zich ook heel veel van de F-side aan, not.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alsof je goedkeuring van F-Side nodig hebtwat een treurig volk daar
Ik had geen problemen met zijn komst, maar nu mag hij wegblijven hoor. Beetje serieus met belegen hooligans in gesprek gaanquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Ons Wes heeft met de F-Side gebabbeld.
[ afbeelding ]
Nog een optie erbij met de F-side moet opflikkeren ofzo zou helpen.quote:
ja achter je computer durf je wel hé!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog een optie erbij met de F-side moet opflikkeren ofzo zou helpen.
Een stukje ervaring las ik hier een paar weken geleden.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:39 schreef Tarado het volgende:
Was wel een goeie voetballer, één van de weinige Nederlanders die wereldtop is geweest de afgelopen 20 jaar al was het kort.
Geen idee wat hij kan toevoegen in de staf.
Of.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alsof je goedkeuring van F-Side nodig hebtwat een treurig volk daar
Ik hoop alleen niet dat hij het paard van de T. is, het bevalt me wel dat Mike en Valentijn continue achter het net vissen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:44 schreef manny het volgende:
[..]
Of.
Als je hoort dat mensen problemen met je hebben stap je er op af en ga je het gesprek aan.
Je kan een boel van die tokkie zeggen en op TV is het een aanfluiting, maar ook destijds toen het echt niet fris was van Utrecht kant tegen Wesley ging hij naar de Galgenwaard om bloemen te leggen. Hij gaat dit soort dingetjes niet uit de weg.
Eigenlijk geeft deze opmerking weer waar het fout gaat.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja achter je computer durf je wel hé!
Yup, je trekt er wel iemand mee aan die nogal geil is op optredens in de media en zaken gaat lekken als het even niet in zijn straatje past.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop alleen niet dat hij het paard van de T. is, het bevalt me wel dat Mike en Valentijn continue achter het net vissen.
zo heb ik er nog niet naar gekeken. bedankt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:44 schreef manny het volgende:
[..]
Of.
Als je hoort dat mensen problemen met je hebben stap je er op af en ga je het gesprek aan.
Je kan een boel van die tokkie zeggen en op TV is het een aanfluiting, maar ook destijds toen het echt niet fris was van Utrecht kant tegen Wesley ging hij naar de Galgenwaard om bloemen te leggen. Hij gaat dit soort dingetjes niet uit de weg.
preciesquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, je trekt er wel iemand mee aan die nogal geil is op optredens in de media en zaken gaat lekken als het even niet in zijn straatje past.
Sympathiek is Wes wel soms, maar ik zou niet gaan bukken voor F-Side. De mannetjes daar eigenen zich veel te veel macht toe.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:44 schreef manny het volgende:
[..]
Of.
Ja als hij RTL? blijft doen dan kan het eigenlijk niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, je trekt er wel iemand mee aan die nogal geil is op optredens in de media en zaken gaat lekken als het even niet in zijn straatje past.
ik heb niet het idee dat wesley 5 eieren per dag eetquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:51 schreef De_Kraam het volgende:
Wes die met de F-saait praat, dat moet een gesprek op hoog niveau geweest zijn. Was raketgeleerde Heitinga er ook als bemiddelaar?
Ja die heeft daarna als uitje voorgesteld om de mini-klassieker te bezoeken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:51 schreef De_Kraam het volgende:
Wes die met de F-saait praat, dat moet een gesprek op hoog niveau geweest zijn. Was raketgeleerde Heitinga er ook als bemiddelaar?
Ik zou ook voor wat meer napalm ipv slijmen zijn in dat soort vakken, helaas heb je ze bij iedere club.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sympathiek is Wes wel soms, maar ik zou niet gaan bukken voor F-Side. De mannetjes daar eigenen zich veel te veel macht toe.
Die was nog best nuttig, alleen overschatte z'n inbreng wel wat.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:55 schreef Caland het volgende:
Ik zou Bogarde ook weer terughalen, dan heb je een soort tokkiedeluxe.
Hier en daar een ongewenste intimiteitquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:55 schreef Caland het volgende:
Ik zou Bogarde ook weer terughalen, dan heb je een soort tokkiedeluxe.
Dan Overmars ook meten maar terugquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hier en daar een ongewenste intimiteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |