lukt dan vrij weinig bij julliequote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me wel het streven van een voetbalclub ja.

Ik zou zeggen plaats een TR bij posts waarvan jij vindt dat die niet door de beugel kunnen!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is het nou echt weer nodig dat Caland een topic komt verneuken.

niet door de beugel kunnen?????quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou zeggen plaats een TR bij posts waarvan jij vindt dat die niet door de beugel kunnen!

Al jouw post kunnen niet door dequote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou zeggen plaats een TR bij posts waarvan jij vindt dat die niet door de beugel kunnen!

https://historiek.net/dat(...)-en-herkomst/145327/quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niet door de beugel kunnen?????

@:onlogisch @:coco @:bezsen @:fok-it @:chevycaprice @:tarado @:knutdeijsbeer

quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]

Beetje raar ditquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]

Wat sta je voor lul.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]

Is goed schatjequote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]

ik vind die gast echt een tering debielquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Levchenko moet weer even janken hoor

Ik snap de oproep wel, maar Levchenko moet wel begrijpen dat het zo niet werkt in de echte wereld en clubs niet roomser dan de paus zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Levchenko moet weer even janken hoor

Sport en politiek hebben niets met elkaar te maken tenzij je echt iets illegaal doet en dat is niet het geval.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik snap de oproep wel, maar Levchenko moet wel begrijpen dat het zo niet werkt in de echte wereld en clubs niet roomser dan de paus zijn.

quote:Ondanks de vele kritiek gaat Ajax toch voor de komst van Eduard Spertsyan. Volgens het Russische Metaratings komt de club met een verbeterd bod voor de Armeense middenvelder. Een eerste bod van 8,5 miljoen euro plus 2 miljoen euro aan bonussen en een doorverkoop van 10 procent is door Krasnodar al afgewezen. De Raad van Commissarissen van Ajax heeft inmiddels ook toestemming gegeven om Spertsyan vast te leggen.

quote:Steven Berghuis vervolgt zijn loopbaan mogelijk bij Antwerp FC. Trainer Mark van Bommel en technisch directeur Marc Overmars zien de Ajacied deze zomer graag naar De Bosuil komen, zo schrijft transferjournalist Talip Can op X. "Van Bommel en Overmars zijn gemobiliseerd om Berghuis naar Antwerp te halen", zo klinkt het.

Sport en politiek hebben bijna per definitie iets met elkaar te maken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sport en politiek hebben niets met elkaar te maken tenzij je echt iets illegaal doet en dat is niet het geval.

Is het ook. Met een wappie vrouw erbijquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind die gast echt een tering debiel

Sport en politiek zijn natuurlijk hartstikke verbonden. Kijk maar naar Saudi-Arabië op dit moment, het WK in Qatar, Olympische Spelen in Rusland en China, etc.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sport en politiek hebben niets met elkaar te maken tenzij je echt iets illegaal doet en dat is niet het geval.

dat is volgens mij al onderzocht.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Los daarvan is de vraag of je daadwerkelijk iets illegaals doet als je nu miljoenen overboekt naar Rusland nog niet beantwoord, dat kan ook best een overtreding zijn van bv de sanctiewet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |