Suggereer je nu dat Feyenoord het volgens jou beter doet dan Ajax? Schokkend.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik kan niet geloven dat deze speler 20 miljoen zou moeten kosten en dat Ivan de kroaat die Feyenoord wil hebben nu de ene goal na de andere maakt op het hoogste niveau 10 miljoen moet kosten.....
Dan geloof je het niet klaasquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat ik er mee zeggen is dat ajax en mistejewat de verkeerde keuzes maakt .......
Ik geloof eigenlijk ook niet dat deze speler gehaald gaat worden....zal wel weer een broodje aap verhaal zijn
Ik zou samen met freakshow40 een voorspeltopic openen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat ik er mee zeggen is dat ajax en mistejewat de verkeerde keuzes maakt .......
Ik geloof eigenlijk ook niet dat deze speler gehaald gaat worden....zal wel weer een broodje aap verhaal zijn
Vergeet Madueke niet voor 30 miljoenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kon ook niet geloven dat Bassey, beter bekend als Bassie voor nagenoeg hetzelfde bedrag de deur uitging als Kokcu de Pirlo van Rotterdam.
'hoogste niveau', ik zou vooral kijken hoe vaak die niet scoort in de CL en EL.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik kan niet geloven dat deze speler 20 miljoen zou moeten kosten en dat Ivan de kroaat die Feyenoord wil hebben nu de ene goal na de andere maakt op het hoogste niveau 10 miljoen moet kosten.....
wat dat betreft blijft feyenoord echt het lachertje van de eredivisiequote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vergeet Madueke niet voor 30 miljoen
30 miljoen en 21 miljoen noem jij dezefde bedragen...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kon ook niet geloven dat Bassey, beter bekend als Bassie voor nagenoeg hetzelfde bedrag de deur uitging als Kokcu de Pirlo van Rotterdam.
Mee eensquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
precies
in verkopen en kopen van spelers is feyenoord tegenwoordig een klasse beter
zuiden?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:55 schreef Sked het volgende:
Doe ff normaal tegen elkaar en hou op met dat zuiden en zetten.
Ja, jij ook, klaas.
als er een mod hier eerder was hadden jullie ook de brand niet moeten blussenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:55 schreef Sked het volgende:
Doe ff normaal tegen elkaar en hou op met dat zuiden en zetten.
Ja, jij ook, klaas.
Nou dit zal wel echt helpen poehee.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:55 schreef Sked het volgende:
Doe ff normaal tegen elkaar en hou op met dat zuigen en zeuren
Ja, jij ook, klaas.
Ik noteer de feedback.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als er een mod hier eerder was hadden jullie ook de brand niet moeten blussen
want het gaat al maanden zo
en je oplossing is dan om posts van Ajacieden te verwijderen en die van Feyenoorders die dit topic vervuilen te laten staan?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:55 schreef Sked het volgende:
Doe ff normaal tegen elkaar en hou op met dat zuigen en zeuren
Ja, jij ook, klaas.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niet door de beugel kunnen?????![]()
![]()
![]()
@:onlogisch @:coco @:bezsen @:fok-it @:chevycaprice @:tarado @:knutdeijsbeer
Ik ga niet het hele topic legen, je doet het maar met een waarschuwing voor nu.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en je oplossing is dan om posts van Ajacieden te verwijderen en die van Feyenoorders die dit topic vervuilen te laten staan?
Interessante keuze.
had je verwacht dat sked juiste keuzes zou makenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en je oplossing is dan om posts van Ajacieden te verwijderen en die van Feyenoorders die dit topic vervuilen te laten staan?
Interessante keuze.
Vrij simpel klaas, bonussen worden niet uitgekeerd als de targets niet gehaald worden, dus gekocht voor 23, verkocht voor 22,5 excl bonussen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb bij beide bedragen het bonus bedrag wel gepakt
Bassie inclusief bonussen verkocht aan ajax voor rond de 27 miljoen euro
verkocht voor 20 21 miljoen. ...dan heb je rond de 6-7 miljoen verlies gemaakt
Maar misschien kan jij mij jou berekening is even tonen, want jij denkt dat natuurlijk dat die bonusregeling die ajax met glasgow had van de kaart is geveegd omdat hij verkocht zou zijn??
-
Fijn. Mag wat vaker gebeuren, dus kom vooral over een halfuurtje weer terug.quote:
Je kan ook het gezwel dat klaas heet gewoon verbannen hè, dat is wel de oppertrol, de rest heeft aan een paar posts wel genoeg.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga niet het hele topic legen, je doet het maar met een waarschuwing voor nu.
En weer ontopic.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Ons Wes heeft met de F-Side gebabbeld.
[ afbeelding ]
Eindelijk een gesprek met mensen van zijn niveau.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[ afbeelding ]
Oh god hij komt echt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje grintaquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:11 schreef Ludachrist het volgende:
Sneijder erbij, dit wordt lachen hoor jongens.
Ja helaas worden de tokkies weer belangrijk gemaakt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:12 schreef GGMM het volgende:
Nu meneertje wat nodig heeft biedt hij z'n excuses aan
En de F-Side is zo trots dat meneertje Sneijder met ze praat dat ze er met open ogen intrappen.
Ik heb bewust een verkleinwoord gebruikt omdat Sneijder niet zo groot is
Wat intens triest dit.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben tegen sneijderquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:12 schreef GGMM het volgende:
Nu meneertje wat nodig heeft biedt hij z'n excuses aan
En de F-Side is zo trots dat meneertje Sneijder met ze praat dat ze er met open ogen intrappen.
Ik heb bewust een verkleinwoord gebruikt omdat Sneijder niet zo groot is
Wat is ditquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt zojuist Maurice Steijn eindverantwoordelijk gemaakt, dan kan Sneijder er ook wel bij qua intelligentieniveau.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ach ja je kan zo'n Sneijder best hebben rondlopen op de Toekomst om de pionnen uit te zetten en wat te babbelen met jeugdspelers, maar je moet hem verre houden van functies waar enige mate van intelligentie voor nodig is.
Ik heb niks met de F-side maar ben tegen.quote:
ach dickpick marc schat ik ook niet in als raketgeleerdequote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt zojuist Maurice Steijn eindverantwoordelijk gemaakt, dan kan Sneijder er ook wel bij qua intelligentieniveau.
Uiteindelijk gaat het om een niet-Rus van een club met als eigenaar een Russische miljardair die niet op enige (niet-Oekraïense) sanctielijst staat (wat echt heel knap is) en zijn geld heeft verdiend met supermarkten. Dan kan je daar prima zaken mee doen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Sport en politiek hebben bijna per definitie iets met elkaar te maken.
Ook weer waar. IQ is niet waarop gescout is, zoveel is wel duidelijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt zojuist Maurice Steijn eindverantwoordelijk gemaakt, dan kan Sneijder er ook wel bij qua intelligentieniveau.
Niet mee eens, Steijn komt over als gemiddeld intelligent binnen het trainersgilde, Sneijder zou ik een standaarddeviatie of 1 à 2 onder dat gemiddelde plaatsen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |