lukt dan vrij weinig bij julliequote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me wel het streven van een voetbalclub ja.
Ik zou zeggen plaats een TR bij posts waarvan jij vindt dat die niet door de beugel kunnen!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is het nou echt weer nodig dat Caland een topic komt verneuken.
niet door de beugel kunnen?????quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou zeggen plaats een TR bij posts waarvan jij vindt dat die niet door de beugel kunnen!
Al jouw post kunnen niet door dequote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou zeggen plaats een TR bij posts waarvan jij vindt dat die niet door de beugel kunnen!
https://historiek.net/dat(...)-en-herkomst/145327/quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niet door de beugel kunnen?????![]()
![]()
![]()
@:onlogisch @:coco @:bezsen @:fok-it @:chevycaprice @:tarado @:knutdeijsbeer
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
![]()
![]()
Beetje raar ditquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat sta je voor lul.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is goed schatjequote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
ik vind die gast echt een tering debielquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Levchenko moet weer even janken hoor
Ik snap de oproep wel, maar Levchenko moet wel begrijpen dat het zo niet werkt in de echte wereld en clubs niet roomser dan de paus zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Levchenko moet weer even janken hoor
Sport en politiek hebben niets met elkaar te maken tenzij je echt iets illegaal doet en dat is niet het geval.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik snap de oproep wel, maar Levchenko moet wel begrijpen dat het zo niet werkt in de echte wereld en clubs niet roomser dan de paus zijn.
quote:Ondanks de vele kritiek gaat Ajax toch voor de komst van Eduard Spertsyan. Volgens het Russische Metaratings komt de club met een verbeterd bod voor de Armeense middenvelder. Een eerste bod van 8,5 miljoen euro plus 2 miljoen euro aan bonussen en een doorverkoop van 10 procent is door Krasnodar al afgewezen. De Raad van Commissarissen van Ajax heeft inmiddels ook toestemming gegeven om Spertsyan vast te leggen.
quote:Steven Berghuis vervolgt zijn loopbaan mogelijk bij Antwerp FC. Trainer Mark van Bommel en technisch directeur Marc Overmars zien de Ajacied deze zomer graag naar De Bosuil komen, zo schrijft transferjournalist Talip Can op X. "Van Bommel en Overmars zijn gemobiliseerd om Berghuis naar Antwerp te halen", zo klinkt het.
Sport en politiek hebben bijna per definitie iets met elkaar te maken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sport en politiek hebben niets met elkaar te maken tenzij je echt iets illegaal doet en dat is niet het geval.
Is het ook. Met een wappie vrouw erbijquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind die gast echt een tering debiel
Sport en politiek zijn natuurlijk hartstikke verbonden. Kijk maar naar Saudi-Arabië op dit moment, het WK in Qatar, Olympische Spelen in Rusland en China, etc.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sport en politiek hebben niets met elkaar te maken tenzij je echt iets illegaal doet en dat is niet het geval.
dat is volgens mij al onderzocht.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Los daarvan is de vraag of je daadwerkelijk iets illegaals doet als je nu miljoenen overboekt naar Rusland nog niet beantwoord, dat kan ook best een overtreding zijn van bv de sanctiewet.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
mmm.quote:
Ik kan mensen niet verbieden om geen verstand van zaken te hebbenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:07 schreef manny het volgende:
[..]
mmm.
1) als dat niet de bedoeling is, en
2) je bent in de positie daar wat aan te doen
Ja, ik zou ook niet weten hoe je die twee kan combineren.
Dat mag ik toch hopen van wel ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:05 schreef Malavita het volgende:
[..]
dat is volgens mij al onderzocht.
Klopt maar dat hoort niet het geval te zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Sport en politiek zijn natuurlijk hartstikke verbonden. Kijk maar naar Saudi-Arabië op dit moment, het WK in Qatar, Olympische Spelen in Rusland en China, etc.
Los daarvan is de vraag of je daadwerkelijk iets illegaals doet als je nu miljoenen overboekt naar Rusland nog niet beantwoord, dat kan ook best een overtreding zijn van bv de sanctiewet.
zou haar wel doenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:03 schreef Malavita het volgende:
[..]
Is het ook. Met een wappie vrouw erbij
Natuurlijk wel, in elke sector waar heel veel geld in omgaat is er politieke inmenging.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt maar dat hoort niet het geval te zijn natuurlijk.
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, in elke sector waar heel veel geld in omgaat is er politieke inmenging.
Internationalsquote:
Nog los van het geld hebben clubs ook een belangrijke symbolische en culturele waarde voor een stad, dus dat maakt clubs op zichzelf al een politieke factor.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, in elke sector waar heel veel geld in omgaat is er politieke inmenging.
Kan je nagaan als dit soort spelers al mislukken bij ajax...die hadden aardig prestaties neergezet voordat je ze kocht.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Owja zoals Sanchez, Grillitsch,Ocampos,Wijndal .. eh moet ik doorgaan?
Nooit meer iemand kopen, we snappen je klaas.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Kan je nagaan als dit soort spelers al mislukken bij ajax...die hadden aardig prestaties neergezet voordat je ze kocht.
Deze speler kost 20 miljoen en heeft nog niets laten zien. Hij zal wel op hoog niveau getraind hebben maar hij heeft totaal geen ervaring op het hoogste niveau. Vraag me af wat zijn wedstrijd ritme is op dit moment
Ik denk dat deze speler niet beter zal zijn dan Minteh die door Newcastle voor 10 miljoen is gekocht en verhuurd aan Feyenoord. Deze gast heeft de afgelopen jaren wel wat laten zien. Waarom zou die gast van mancity 20 miljoen moeten kosten
klaas is een cruijff adeptquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nooit meer iemand kopen, we snappen je klaas.
ik begin nu toch wel zin te krijgen in het nieuwe seizoenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:32 schreef Tarado het volgende:
De trolletjes zijn dezelfde alleen de toon is wat anders.
Las ook ergens iets over een rol als aanvallende linksachter... maar geen idee of dat een geschikte rol is.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:34 schreef klaasweetalles het volgende:
filmoje gevonden
jeugdteams
dit lijkt op een linkbenige linksbuiten
Bergwijn dan?
Waar gaat deze gast spelen? Rehtsbuiten?
volgens mij is tadic weg gegaanquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:34 schreef klaasweetalles het volgende:
filmoje gevonden
jeugdteams
dit lijkt op een linksbenige linksbuiten
Bergwijn dan?
Waar gaat deze gast spelen? Rehtsbuiten?
Ik kan niet geloven dat deze speler 20 miljoen zou moeten kosten en dat Ivan de kroaat die Feyenoord wil hebben nu de ene goal na de andere maakt op het hoogste niveau 10 miljoen moet kosten.....quote:
Dan geloof je het niet klaasquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik kan niet geloven dat deze speler 20 miljoen zou moeten kosten en dat Ivan de kroaat die Feyenoord wil hebben nu de ene goal na de andere maakt op het hoogste niveau 10 miljoen moet kosten.....
preciesquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik kan niet geloven dat deze speler 20 miljoen zou moeten kosten en dat Ivan de kroaat die Feyenoord wil hebben nu de ene goal na de andere maakt op het hoogste niveau 10 miljoen moet kosten.....
Wat ik er mee zeggen is dat ajax en mistejewat de verkeerde keuzes maakt .......quote:
Ik kon ook niet geloven dat Bassey, beter bekend als Bassie voor nagenoeg hetzelfde bedrag de deur uitging als Kokcu de Pirlo van Rotterdam.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |