quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:45 schreef GGMM het volgende:
oei, voetbalflitsen.nl
PSV heeft het flink moeten ontgelden.
Dat valt dus wel mee, PSV genereert gewoon wat minder (media)aandacht maar relatief is het exact hetzelfde.quote:Andere clubs halen spelers uit Rusland, geen haan die ernaar kraait
Precies z'n punt, dank jequote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:47 schreef Caland het volgende:
PSV genereert gewoon wat veel minder (media)aandacht
Een directeurtje die zich moet verantwoorden in VI en AD, Faalentijntje die er iets van vindt. Ongeveer hetzelfde welquote:
Dat haal jij er uit, maar bij Ajax is alles gewoon groter, ook de heibel.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Een directeurtje die zich moet verantwoorden in VI en AD, Faalentijntje die er iets van vindt. Ongeveer hetzelfde wel
Maar natuurlijk mag men ook denken dat het allemaal een mediacomplot is tegen het grote boze Ajax hoor. Geen enkel probleem verder
ik vond dat ook verschrikkelijkquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:03 schreef Simmertje het volgende:
Over Tadic gesproken, wat ben ik blij dat we niet meer dat "Tadic on fire" toneelstukje hebben voor het begin van de wedstrijd. Was de eerste twee jaar leuk, maar daarna werd het wel echt cringe, met als dieptepunt vorig seizoen.
Zag dat ze het in Turkije gewoon 1 op 1 hebben overgenomen, inclusief het kussen van het logoquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:03 schreef Simmertje het volgende:
Over Tadic gesproken, wat ben ik blij dat we niet meer dat "Tadic on fire" toneelstukje hebben voor het begin van de wedstrijd. Was de eerste twee jaar leuk, maar daarna werd het wel echt cringe, met als dieptepunt vorig seizoen.
Absoluut, heb echt wel van hem genoten.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vond dat ook verschrikkelijk
maar het was wel een goede speler
Beste aankoop in lange tijd.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Absoluut, heb echt wel van hem genoten.
Wie kunnen we nog meer loten? Spelen we eigelijk eerst uit of thuis? Uitwedstrijdje direct meepakken zou leuk zijn als het werk het toelaatquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:12 schreef Tjacka het volgende:
Ik liep even te kijken wie we kunnen loten voor EL playoffs.
daar zit dus ook fc lugano tussen
wat is dat een fantastische plek zeg
ik bid op mijn blote knieën dat zou voor mij het al een onvergetelijk seizoen maken denk ik
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:34 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Volgens idioten op Twitter ja. Ik wacht op Fabrizio.
pireues en slavia onder andere, maar het is pas definitief op 17-08 omdat die wedstrijden nog gespeeld moeten wordenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:16 schreef Malavita het volgende:
[..]
Wie kunnen we nog meer loten? Spelen we eigelijk eerst uit of thuis? Uitwedstrijdje direct meepakken zou leuk zijn als het werk het toelaat
Eens ja, en dat was alleen maar pijnlijker geworden.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:03 schreef Simmertje het volgende:
Mostarquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Lugano is de enige zekere mogelijke tegenstander. Andere tegenstanders zijn de winnaars van:
Slavia Praag - Dnipro
Olympiacos - verliezer Servette FC/RC Genk
verliezer Zalgris/Galatsaray - verliezer KI/BK Häcken
verliezer Raków Częstochowa/Qarabağ - verliezer HJK/Molde
Zirnjski Mostar - verliezer Breidablik/FC Kopenhagen
verliezer Sheriff Tiraspol/Maccabi Haifa - BATE Borisov
verliezer Dinamo Zagreb/FC Astana - Ludogorets Razgrad
First team drawn speelt eerst thuis maar geen idee of ze eerst het balletje uit pot 3/4 trekken of uit pot 1.
Boven de groep plaatste? Hoe kom je daarbijquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens ja, en dat was alleen maar pijnlijker geworden.
Vond het psychologisch wel interessant dat Tadic zich zo boven de groep plaatst(e).
Zo komt dat overquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boven de groep plaatste? Hoe kom je daarbij
Omdat hij de standaard zet voor wat een profvoetballer is? Heb liever iemand die zo is dan die washandjes zoals Bergwijn.quote:
Enige positieve aan de transfer idd. Europees was dat nog wel leuk, maar thuis tegen Excelsior oid was het gewoon schaamtelijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:03 schreef Simmertje het volgende:
Nee hij had een geweldige topsportmentaliteit. Maar in je eentje op het veld blijven, muziekje draaien en de bal in een leeg doel schieten, elke wedstrijd weer, dat vond ik psychologisch interessant. Maar alsnog liever zo'n combinatie dan een washand-mentaliteitquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat hij de standaard zet voor wat een profvoetballer is? Heb liever iemand die zo is dan die washandjes zoals Bergwijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |