Sterkte! Vreselijk dat wachtenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:23 schreef golfer het volgende:
Dat was niet fijn. Met name de verdovingsprikken waren vrij pijnlijk.
Maar goed, ze hebben 18(!!) stukjes weefsel geoogst en die gaan op kweek. 30-8 pas de uitslag.
Sterkte!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:23 schreef golfer het volgende:
Dat was niet fijn. Met name de verdovingsprikken waren vrij pijnlijk.
Maar goed, ze hebben 18(!!) stukjes weefsel geoogst en die gaan op kweek. 30-8 pas de uitslag.
Wel over de IJsseldijk lopen hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:33 schreef borisz het volgende:
Eerste 15km in de benen. Nog ruim tien te gaan naar Ouderkerk aan de IJssel.
Haha.quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Haha.Oei... Ik neem een volgende keer het pontje tussen IJsseldijk West en Noord en dat stukje heet de Dorpsstraat en de overkant is de Groenendijk.
En al vanaf je 15e op Fok!quote:
Al die dijken ookquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Haha.Oei... Ik neem een volgende keer het pontje tussen IJsseldijk West en Noord en dat stukje heet de Dorpsstraat en de overkant is de Groenendijk.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:25 schreef borisz het volgende:
35 alweer.![]()
Vanavond eten bij Dakkas. Ben er al vaak geweest, maar nooit voor een diner. Daar wilde ik maar eens verandering in aanbrengen :-)
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:25 schreef borisz het volgende:
35 alweer.![]()
Vanavond eten bij Dakkas. Ben er al vaak geweest, maar nooit voor een diner. Daar wilde ik maar eens verandering in aanbrengen :-)
Hopen dat het dus net zoals de vorige keer gaat..quote:Op zondag 20 augustus 2023 08:38 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Hier lijkt de verhoging van de antidepressiva aangeslagen te zijn en voel me dus sterker worden... Nu de Lorazepam afbouwen.. vorige keer ging dat vrij vlot.. maar de drie keer daarvoor waren minder prettig..
Hoor veel goede dingen over EMDR. Al denkt de wetenschap (op dit moment) dat het hem niet zit in het bewegen van de ogen maar de keiharde exposure naar je trauma's.quote:Op zondag 20 augustus 2023 09:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hopen dat het dus net zoals de vorige keer gaat..
Ik begin morgen aan de zogeheten EMDR therapie. Ik krijg 6 sessies verspreid over 3 weken. Ben al behoorlijk gespannen...
Balen!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:00 schreef MatthijsDJ het volgende:
Goedemorgen. Leek het ergste van de Lorazepam ontwenning gehad te hebben, helaas viel dat met slapen ff tegen..
Mjah had gehoopt nu wel een beetje weer terug mezelf te zijn.. maar ja kost weken en ik wil het binnen een dag, of liefst binnen een uurquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |