40 minuten in de MRI gelegen en het dankzij allerlei angstmaatregelen weer overleefd. Maandagmiddag de uitslag bij de uroloog.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:46 schreef borisz het volgende:
Sterkte en succes Golfer!
en idd die brand![]()
https://www.haarlemsdagblad.nl/cnt/dmf20230811_27505433
Wat ik uit een appgroep begrijp laad- en losgedeelte + voorraad is verloren. Winkel an sich is gespaard gebleven.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:46 schreef borisz het volgende:
Vrijdag snaaidag. Snackbar bij werk heeft de prijzen verhoogd.
Broodje Kroket nu 4,75
Jee wat lang! Duimen voor goede uitslagquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:50 schreef golfer het volgende:
[..]
40 minuten in de MRI gelegen en het dankzij allerlei angstmaatregelen weer overleefd. Maandagmiddag de uitslag bij de uroloog.
Wow dat is wel lekker snel tussen onderzoek en uitslag. Hopelijk krijg je goed nieuws.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:50 schreef golfer het volgende:
[..]
40 minuten in de MRI gelegen en het dankzij allerlei angstmaatregelen weer overleefd. Maandagmiddag de uitslag bij de uroloog.
Wel een snackbar in Zuid... Maar toch... Het was 3,75...quote:
Jaren geleden hadden wij een soortgelijk iets toen een nieuwe cateraar het overnam.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel een snackbar in Zuid... Maar toch... Het was 3,75...
Alles is met een euro verhoogd lijkt wel.
Bij FEBO 4 euroquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel een snackbar in Zuid... Maar toch... Het was 3,75...
Alles is met een euro verhoogd lijkt wel.
Wow! Hoop dat het gehoopte effect heeft!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
Twee weken op verhoogde dosering antidepressiva. Hopelijk gisteren de top gehad van de periode dat klachten eerst erger worden.
En dan nog een week of 4 a 6 en ik heb hopelijk een flinke terugval voorkomen.
Anders ik wel, was nu zo'n drie jaar stabiel.. maar was al gewaarschuwd dat ik echt nog wel mindere periodes zou krijgen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Wow! Hoop dat het gehoopte effect heeft!
Dat is dan toch fijn! Ben altijd 'bang' dat je meer medicatie krijgt en niet zo snel minder. Zeker met antidepressivaquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:01 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Anders ik wel, was nu zo'n drie jaar stabiel.. maar was al gewaarschuwd dat ik echt nog wel mindere periodes zou krijgen.
Vandaag iig goed opgestaan dat is al winst.
Er is een beweging gaande in de psychiatrie om het aantal pillen te minderen. Voor velen is dat ook gewoon mogelijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:00 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat is dan toch fijn! Ben altijd 'bang' dat je meer medicatie krijgt en niet zo snel minder. Zeker met antidepressiva
Ik slik best veel, 2 soorten AD en een antipsychotica. Van die laatste hoop ik ooit wel af te komen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:57 schreef Ole het volgende:
Ja hoor de hele dag door reclame daarover. Slik al zo lang.. vind het ook lastig
Vervelend. Sterkte alvastquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:23 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag uitslag MRI bij uroloog gekregen. Er is nog te veel onduidelijk, dus a.s. vrijdagmiddag wordt er een punctie/biopt afgenomen.
De uitslag daarvan en een mogelijk behandeltraject horen we pas op 30-8.
Ik haat dat wachten bij medische zaken.. Zeker als het om serieuze zaken gaan.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:23 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag uitslag MRI bij uroloog gekregen. Er is nog te veel onduidelijk, dus a.s. vrijdagmiddag wordt er een punctie/biopt afgenomen.
De uitslag daarvan en een mogelijk behandeltraject horen we pas op 30-8.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |