Zit toch het oorlogsmuseum ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Das vroeg, ook een goedemorgen vanuit Overloon.
Jazeker, dochter en ik zijn flink geïnteresseerd in WOII dus gaan we zeker een keer heen.quote:
Ik ga er niet voor op staan. Mijn nachtrust is me heiligquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:14 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Jazeker, dochter en ik zijn flink geïnteresseerd in WOII dus gaan we zeker een keer heen.
Dit keer niet bijna 2 uur rijden vanuit Maasmechelen naar Bastogne voor het oorlogs museum aldaar..
Vind overigens dat middelbare scholen verplicht excursies moeten maken naar iig één museum of andere plek die met WOII te maken heeft...
Dan hadden we minder idioten gehad die de QR code met een Jodenster gingen vergelijken.
Ai. Dat is balen en idd even goed oppassen dat die ontsteking niet uit de hand loopt.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:12 schreef golfer het volgende:
Middag!
Bij de huisarts controle van mijn wond die ontstaan was na het donderdagmiddag door hem insnijden van de cyste op mijn rug. Het voelde al die dagen niet goed en deed nog pijn. Blijkt dus dat de onstane wond onstoken is. Dus opnieuw paar keer per dag spoelen en verpakken met speciale pleisters en een 14-daagse anti-bioticumkuur meegekregen.
Komt goed.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:27 schreef manny het volgende:
Ai. Dat is balen en idd even goed oppassen dat die ontsteking niet uit de hand loopt.
Kritiek oke, maar ik ga aangifte tegen je doen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:37 schreef Ole het volgende:
Favoriete shoarmatent vannacht opgeblazen
Whut? Gasten 18 en 19 al opgepaktquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Kritiek oke, maar ik ga aangifte tegen je doen.
Oef. Het komt wel dichtbij zo.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:37 schreef Ole het volgende:
Favoriete shoarmatent vannacht opgeblazen
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Haha, zo leuk dat je de opmerking van @:coco niet begreep.
Ja... en het is gewoon ook echt dichtbij. En een paar uur daarvoor was ik er nogquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |