Hahaha op die manierquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. ik ben niet zo op de hoogte wat hip is
ik zag echt iets zwart geel gestreept voor me als een grote bij
Ik breng kleur in huis met mijn persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:59 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb alleen maar kleur in huis als in posters aan de muur
Das zinloos hier met onze kat met een vantablack persoonlijkheidquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik breng kleur in huis met mijn persoonlijkheid.
Sexy.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mee eens, ik kijk nogal wat realityseries ( jaja... ik weet het) en die mensen met botox zien er vaak ouder uit dan ze zijn. Überhaupt al die nep... niet mijn smaak. En zonde van een gezond lichaam
(lekker hypocriet met mijn vijf oorbelgaatjes met ringetjes)
Hoe veel heb jij er?quote:
doe eens gek, zijn dat er 3 per oor?quote:
Oh haiquote:
Ik twijfelde of je vijf per oor bedoeldequote:
ach, wanneer win of verlies je..quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe eens gek, zijn dat er 3 per oor?
Denken dat die in haar oor zittenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe eens gek, zijn dat er 3 per oor?
Ik wil best met je mee hoor. Mag je zo hard in mijn hand knijpen als nodig is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:45 schreef Tegan het volgende:
[..].
Ik wil er ooit nog wel een paar bij maar dan moet iemand mijn hand vasthouden.
Nee, linkeroor vier en rechteroor éénquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik twijfelde of je vijf per oor bedoelde. Ik ben echter meer van de 2 mm steentje look. Lekker subtiel
.
Oh ik ben erg tevreden met mijn ringetjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die tepelpiercing is er nog niet van gekomen.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die tepelpiercing is er nog niet van gekomen.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil best met je mee hoor. Mag je zo hard in mijn hand knijpen als nodig is.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik ben erg tevreden met mijn ringetjes
Ook wel een leuk verhaal achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |