Wel in het weekend, dus misschien pak ik ze dan wel live mee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:37 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Als Oranje groepswinnaar wordt, zijn de volgende 2 rondes 's nachts. Lekker man.
Volgende ronde ja. De ronde erna is in de nacht van DO op VRIJ volgens mij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel in het weekend, dus misschien pak ik ze dan wel live mee.
Ojaquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:38 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Volgende ronde ja. De ronde erna is in de nacht van DO op VRIJ volgens mij.
Dat is ook weekendquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:38 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Volgende ronde ja. De ronde erna is in de nacht van DO op VRIJ volgens mij.
@Paul waar hang je uit?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Paul is maar een matige fanboy.
quote:
Doe ff normaalquote:
Is er iemand hier die deze schizofrene act leuk vindt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
net alsof NL in kwartfinale komt
Nee USA heeft er 3, Oranje slechts 1.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat nu dus gelijk qua fer plee
Oh ik dacht dat Oranje er 2 had en VS 1. Sorry.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:41 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Nee USA heeft er 3, Oranje slechts 1.
Dat werd net wel gezegd ja.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Oranje er 2 had en VS 1. Sorry.
Ik pakte toevallig die 1-0 van Oranje mee en ben ook vertrokken. Moet niet te gek worden allemaalquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd was hij er ook plots om 4:55 om daarna nooit meer gezien te worden.
Niet de wedstrijd blokken in je agenda en alles/iedereen op 'niet storen' zettenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgende wedstrijd vrij nemen dan maar!
Stukje duiding voor mevrouw van Zetten uit Tielquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:42 schreef Wicky15 het volgende:
De commentator spreekt ons wel toe alsof we een stel kleuters zijn
In sommige gevallen terecht. (ik noem geen namen)quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:42 schreef Wicky15 het volgende:
De commentator spreekt ons wel toe alsof we een stel kleuters zijn
Alleen VdDonk had geel. USA heeft in alle wedstrijden nu 1 kaartje gepakt. Of mijn flashscore moet liegen.quote:
Ook hier roddelen we niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In sommige gevallen terecht. (ik noem geen namen)
Ja en nu weer Lavellequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
USA - Nederland
Geel Lavelle (USA)
Nederland - Portugal
Geel Van de Donk (NED)
USA - Vietnam
Geel Horan (USA)
ik voel mij niet aangesprokenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In sommige gevallen terecht. (ik noem geen namen)
Achja, denk dat het ook lastig is om serieus commentaar te geven bij een wedstrijd als dit.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Stukje duiding voor mevrouw van Zetten uit Tiel
Ja, ze moeten er nu al 3 maken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Usa moet eerst maar eens door zien te komen. Portugal is voorlopig niet minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |