Geen tijd voor.. ze hebben net een half uur op de slaapkamers gezetenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kreeg hij ook geen tijd voor binnen 1 min verzamelen voor het speelscherm
Helaas niet van de bouwwerken die ze hebben moeten maken..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:11 schreef freaky40 het volgende:
Hoogte bouwwerken bij elkaar opgeteld.
Dat is het format tot het eind.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Verwacht je een eliminatie, komt er weer een vrijstelling.
Zo kijkt ze al een week uit de ogen. Krijg de indruk, dat het voor haar wel afgelopen mag zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:14 schreef renevanlaaren het volgende:
wendy kijkt alsof ze vuur ziet branden
hoop ook van niet die heeft juist vrijstelling gehadquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Denk zomaar dat Erik deze gaat halen, liever niet wat mij betreft...
Please noooooooo, niet weer voor Erikquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Ze denken zeker dat ze het zo nog een beetje spannend maken..dat er een strijd ontstaat voor die vrijstelling terwijl het niemand wat boeitquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een onzinopdracht weer en waarom dei vrijstellingen? Had dat eerder in het programma gedaan
Het blijft geen feest hé...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:16 schreef xdiashalizx het volgende:
mag ook 1 cm zijn van mijquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zou het Wendy gunnen met 1 meter verschil ten opzichte van Babette
Dat wordt dus geen vrijstelling voor Imadiddin en Rupert of de anderen moeten er nog veel verder naast zittenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:21 schreef Yver73 het volgende:
Ima heeft 4321
Rupi 5179 -> o nee, hij wijzigt naar iets in de 4000…
zelf ingenomen bitch is het met die grijns op haar facequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Die grijns van Babette. Kan het persoon niet meer zien of luchten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |