abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210112930
Ik heb accounts op diverse datingsites, maar ik ben altijd aan het klooien met foto's. Welke foto's werken nu het beste voor een datingsite. Dat je niet alleen selfies moet plaatsen is logisch. Dat je een foto moet plaatsen waar je helemaal opstaat is ook logisch. Wat ik zelf bijvoorbeeld wel lastig vind is wat je met groepsfoto's moet doen. Een foto waar je met 2 mensen opstaat... Ik wil die ander niet herkenbaar op een datingsite zetten. Alleen al vanwege privacy. Aan de andere kant ziet een foto waarop iemand geblurd is ook niet echt uit. Laat je zo'n foto dan helemaal weg? Vind ik ook zonde omdat dit foto's zijn waarop je laat zien dat je sociaal bent. En welke andere soorten foto's werken nog goed?
pi_210113563
Simpel: kijk op die datingsites naar de foto's. Wat zie je dan?
pi_210113620
Ligt aan wat je zoekt. Iemand die bij je past of meer los contact.

Als je iemand zoekt die bij je past plaats dan fotos die gaan over wat jij leuk vindt en wil delen met iemand.
Wil jij graag karpers gaan vissen in spanje met je lief laat dat dan zien.
Krijg je minder reacties op, maar wel beter passend.

Wil je gewoon los contact of een we zien wel misschien ooit plaats dan vooral geen vis fotos, maar fotos die gericht zijn op uiterlijk en snelle lol.

In beide gevallen liever geen groepsfotos plaatsen. Zeer zeker niet als profiel foto of anderen onherkenbaar gemaakt.
Bij een zoek een passende partner profiel kan het tussen verdere fotos, maar enkel binnen context en als die anderen het ok vinden. Bij losser contact gewoon niet down, zeker niet pontificaal.
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 01:39:49 #4
277627 Seven.
We are Borg.
pi_210113624
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 23:22 schreef timmieliesie het volgende:
Ik heb accounts op diverse datingsites, maar ik ben altijd aan het klooien met foto's. Welke foto's werken nu het beste voor een datingsite. Dat je niet alleen selfies moet plaatsen is logisch. Dat je een foto moet plaatsen waar je helemaal opstaat is ook logisch. Wat ik zelf bijvoorbeeld wel lastig vind is wat je met groepsfoto's moet doen. Een foto waar je met 2 mensen opstaat... Ik wil die ander niet herkenbaar op een datingsite zetten. Alleen al vanwege privacy. Aan de andere kant ziet een foto waarop iemand geblurd is ook niet echt uit. Laat je zo'n foto dan helemaal weg? Vind ik ook zonde omdat dit foto's zijn waarop je laat zien dat je sociaal bent. En welke andere soorten foto's werken nog goed?
Er zijn vooral een hoop don'ts. Karpers, zatte foto's, alleen maar groepsfoto's zodat je niet te identificeren bent, vage foto's, ik vond pitbull foto's ook altijd een enorme afknapper. Ik persoonlijk zou ook geen groepsfoto's posten.

Al met al, gewoon een paar leuke foto's van jou alleen. Close-up van je gezicht. Foto van je hele lijf. Leuke lach doet het altijd goed. Ja, we houden allemaal van reizen maar het is nu eenmaal veilige gespreksstof. Dus als je die hebt, gewoon een paar toevoegen. Hobby foto's: ligt eraan wat voor gesprekken het op gaat leveren en wat voor mensen je aan wil trekken. Ben je een schaakkampioen en zoek je iemand om een potje mee te doen, dan kun je best een schaakfoto posten. Alleen er zijn ook veel mensen die daar geen zin in hebben.
Resistance is futile.
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 01:52:21 #5
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_210113649
Als je het echt goed wil aanpakken, zoek je een fotograaf en gooi je er even een honderdje of 2 3 tegenaan.

Niet alleen voor je profiel, maar ook voor je zelfbeeld.

Een fotograaf betaal je niet zozeer voor het drukken op het knopje en de nabewerking, maar omdat die weet hoe je iemand het beste op de foto kan krijgen.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 06:58:58 #6
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210114125
Gouden tip. Zet je foto's op https://www.photofeeler.com/

Daar worden je foto's anoniem beoordeeld door andere gebruikers en dat kan gratis als je ook andermans foto's gaat beoordelen. Dus daar zet je enkele fo's op en je neemt degenen die goed scoren.

Het is erg moeilijk om van jezelf te beoordelen welke foto's aantrekkelijk zijn voor een vreemde namelijk.

Ik gebruikte het ook toen ik aan het daten was. En dat was wel een gewaarwording. Foto's waarvan ik dacht dat ik er goed op stond werden weggehoond terwijl sommige foto's die ik maar zozo vond wel aantrekkelijk werden gevonden.

Daarmee wist ik op den duur zoveel dates te regelen dat ik er qua tijd en financiën de rem op moest zetten. :D
pi_210116589
Als je wil laten zien dat je sociaal bent is het denk ik al voldoende om geen of niet uitsluitend selfies vanuit je woonkamer op je profiel te zetten. Ik vind dan je bio veel beter geschikt om dat uit te laten blijken.

Verder heb ik in die periode gewoon regelmatig aan vrienden en familie gevraagd of ze een paar foto's van mij wilden maken. Ik ben ook wel iemand die normaliter niet constant op de foto hoeft, dus dan heb je ook relatief weinig foto's van jezelf, laat staan leuke die geschikt zijn voor je profiel op een datingapp. Desnoods zeg je er gewoon bij dat het voor je profiel op een datingapp is, dan kunnen ze gelijk meedenken en beoordelen of de gemaakte foto geschikt is.
  donderdag 3 augustus 2023 @ 16:18:13 #8
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_210145723
Waar ik vaak op let bij dames is dat ze geen foto gemaakt hebben met haar mobile telefoon in haar handen.
Zowel selfies via de spiegel of dat iemand anders het genomen heb waar ze haar mobile vast heeft.
Dat zal bij mij betekenen dat ze veel aan Sociaal media doet.
En daar zal ik dan weer niets mee te maken willen hebben.
Na 1 relatie al kwijt te zijn geraakt omdat in haar ogen FB / Netflix belangrijker werd dan de wereld om haar heen , pas ik hier wel voor.
Ze verwaarloosde iedereen.

En wat ik ook niet waardeer, zijn die filters zoals maskers , ballonnen of hartjes op de fto er bij zetten
Of dingen vervagen.
Kies dan een andere foto.

En als dame helemaal geen duckface doen ... :r :r :r (man ook niet trouwens)

[ Bericht 11% gewijzigd door RAVW op 03-08-2023 16:24:33 ]
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_210151896
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 01:19 schreef Hiddendoe het volgende:
Simpel: kijk op die datingsites naar de foto's. Wat zie je dan?
Een hoop troep.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_210152496
Gewoon een foto van voren genomen op je gezicht. Geen zwart-wit foto, geen 10 pogingen en 1 eruit kiezen. Gewoon 1 foto. Je wordt dan wellicht vaker afgewezen maar de dames die niet wegklikken heb je een veel hogere kans op succes mee lijkt mij omdat je jezelf niet anders vertoont dan je bent.
pi_210274580
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 01:37 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Ligt aan wat je zoekt. Iemand die bij je past of meer los contact.

Als je iemand zoekt die bij je past plaats dan fotos die gaan over wat jij leuk vindt en wil delen met iemand.
Wil jij graag karpers gaan vissen in spanje met je lief laat dat dan zien.
Krijg je minder reacties op, maar wel beter passend.

Wil je gewoon los contact of een we zien wel misschien ooit plaats dan vooral geen vis fotos, maar fotos die gericht zijn op uiterlijk en snelle lol.

In beide gevallen liever geen groepsfotos plaatsen. Zeer zeker niet als profiel foto of anderen onherkenbaar gemaakt.
Bij een zoek een passende partner profiel kan het tussen verdere fotos, maar enkel binnen context en als die anderen het ok vinden. Bij losser contact gewoon niet down, zeker niet pontificaal.
Tering. Vrouwen vereisen echt een speciale handleiding lijkt het wel. Als vrouw hoef je je in tegenstelling tot mannen alleen maar te presenteren. Al is het maar met alleen je naam of alias met een (V) en zelfs zonder foto in je bio! Dan krijg je nog aandacht te over. Smh.

Vrouwen zijn gewoon veels te veeleisend ten op zichte van mannen. Laten we dit met zn allen gewoon een keer beamen.
  zondag 13 augustus 2023 @ 19:35:05 #12
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210274802
-nee-

[ Bericht 80% gewijzigd door Lenny77 op 13-08-2023 19:57:41 ]
  Moderator zondag 13 augustus 2023 @ 19:57:21 #13
441859 crew  Lenny77
pi_210275080
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2023 19:19 schreef Gunnter het volgende:

[..]
Tering. Vrouwen vereisen echt een speciale handleiding lijkt het wel. Als vrouw hoef je je in tegenstelling tot mannen alleen maar te presenteren. Al is het maar met alleen je naam of alias met een (V) en zelfs zonder foto in je bio! Dan krijg je nog aandacht te over. Smh.

Vrouwen zijn gewoon veels te veeleisend ten op zichte van mannen. Laten we dit met zn allen gewoon een keer beamen.
En toch is er helemaal niets mis met die post? Of veeleisend? Het zijn tips :)
Als jij graag een partner wil die jouw hobby's deelt, dan is dit toch een heel goed idee?
Als je enkel seks wil (en duidelijk alleen al genoeg hebt aan de letter V want een gat=een gat), dan zou ik daar geen moeite in steken.. maakt het wat uit dat jij karpers vangt.. alleen kan een vrouw dat wel als 'nadeel' beschouwen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_210279156
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2023 19:19 schreef Gunnter het volgende:

[..]

Als je uitgangspunt is dat je alleen maar aandacht wilt, dan heb je wellicht een punt. Lijkt mij alleen dat veel mensen met toch redelijk specifieke intenties op datingapps zitten, zij het rondscharrelen, zij het op zoek naar een partner voor de rest van je leven. Dan is het toch niet een heel raar idee dat je je profiel een beetje afstemt op waar jij naar op zoek bent?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')