Er zijn vooral een hoop don'ts. Karpers, zatte foto's, alleen maar groepsfoto's zodat je niet te identificeren bent, vage foto's, ik vond pitbull foto's ook altijd een enorme afknapper. Ik persoonlijk zou ook geen groepsfoto's posten.quote:Op maandag 31 juli 2023 23:22 schreef timmieliesie het volgende:
Ik heb accounts op diverse datingsites, maar ik ben altijd aan het klooien met foto's. Welke foto's werken nu het beste voor een datingsite. Dat je niet alleen selfies moet plaatsen is logisch. Dat je een foto moet plaatsen waar je helemaal opstaat is ook logisch. Wat ik zelf bijvoorbeeld wel lastig vind is wat je met groepsfoto's moet doen. Een foto waar je met 2 mensen opstaat... Ik wil die ander niet herkenbaar op een datingsite zetten. Alleen al vanwege privacy. Aan de andere kant ziet een foto waarop iemand geblurd is ook niet echt uit. Laat je zo'n foto dan helemaal weg? Vind ik ook zonde omdat dit foto's zijn waarop je laat zien dat je sociaal bent. En welke andere soorten foto's werken nog goed?
Een hoop troep.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 01:19 schreef Hiddendoe het volgende:
Simpel: kijk op die datingsites naar de foto's. Wat zie je dan?
Tering. Vrouwen vereisen echt een speciale handleiding lijkt het wel. Als vrouw hoef je je in tegenstelling tot mannen alleen maar te presenteren. Al is het maar met alleen je naam of alias met een (V) en zelfs zonder foto in je bio! Dan krijg je nog aandacht te over. Smh.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 01:37 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Ligt aan wat je zoekt. Iemand die bij je past of meer los contact.
Als je iemand zoekt die bij je past plaats dan fotos die gaan over wat jij leuk vindt en wil delen met iemand.
Wil jij graag karpers gaan vissen in spanje met je lief laat dat dan zien.
Krijg je minder reacties op, maar wel beter passend.
Wil je gewoon los contact of een we zien wel misschien ooit plaats dan vooral geen vis fotos, maar fotos die gericht zijn op uiterlijk en snelle lol.
In beide gevallen liever geen groepsfotos plaatsen. Zeer zeker niet als profiel foto of anderen onherkenbaar gemaakt.
Bij een zoek een passende partner profiel kan het tussen verdere fotos, maar enkel binnen context en als die anderen het ok vinden. Bij losser contact gewoon niet down, zeker niet pontificaal.
En toch is er helemaal niets mis met die post? Of veeleisend? Het zijn tipsquote:Op zondag 13 augustus 2023 19:19 schreef Gunnter het volgende:
[..]
Tering. Vrouwen vereisen echt een speciale handleiding lijkt het wel. Als vrouw hoef je je in tegenstelling tot mannen alleen maar te presenteren. Al is het maar met alleen je naam of alias met een (V) en zelfs zonder foto in je bio! Dan krijg je nog aandacht te over. Smh.
Vrouwen zijn gewoon veels te veeleisend ten op zichte van mannen. Laten we dit met zn allen gewoon een keer beamen.
Als je uitgangspunt is dat je alleen maar aandacht wilt, dan heb je wellicht een punt. Lijkt mij alleen dat veel mensen met toch redelijk specifieke intenties op datingapps zitten, zij het rondscharrelen, zij het op zoek naar een partner voor de rest van je leven. Dan is het toch niet een heel raar idee dat je je profiel een beetje afstemt op waar jij naar op zoek bent?quote:Op zondag 13 augustus 2023 19:19 schreef Gunnter het volgende:
[..]
Tering. Vrouwen vereisen echt een speciale handleiding lijkt het wel. Als vrouw hoef je je in tegenstelling tot mannen alleen maar te presenteren. Al is het maar met alleen je naam of alias met een (V) en zelfs zonder foto in je bio! Dan krijg je nog aandacht te over. Smh.
Vrouwen zijn gewoon veels te veeleisend ten op zichte van mannen. Laten we dit met zn allen gewoon een keer beamen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |