Babette is gewoon een vies vals wijf zonder enige integriteit , dat bezit Mirthie juist welquote:Op maandag 31 juli 2023 22:01 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Geklets van Babette is zich vooral beter voor doen dan ze is, vaak een act om interessant over te komen en roddelen.
Dat van Mirthe is meer chaotisch en puur zonder zich verheven te voelen boven anderen of messen in ruggen te steken. Daarom word ik wel gek van het geklets van Babette in tegenstelling tot dat van Mirthe.
Ik zal niet meer reageren op je postsquote:
Ik vind dat heel leukquote:Op maandag 31 juli 2023 20:57 schreef lojanda het volgende:
Wordt er vaak gezegd gek te worden van dat geklets van Babette maar van Mirthe wordt je helemaal Koekkoek.. wat daar continu uitkomt slaat werkelijk nergens op. De ene seconde heeft ze het over stukjes die op een garnaal lijken en dan weer op een kip en één seconde later begint ze Ali Expres te zingenecht niet te doen om daar naar te luisteren
Vakantiekrachten, pubers bij de Febo vermoedelijkquote:Op maandag 31 juli 2023 21:55 schreef woxxel het volgende:
Febo blijft maar inzoomen op die kont van mirthe.
quote:Op maandag 31 juli 2023 22:22 schreef MacDeMarco het volgende:
Wendy nog druk aan het poetsen in de keuken.
Nu wel naar bed net als Bern en Sasha.quote:
Maar Jasper is een eikel. Hij laat Mirthe alles opzoeken en dan tegen hem vertellenquote:Op maandag 31 juli 2023 22:30 schreef MacDeMarco het volgende:
Jasper: Mirthe, wat ben je aan het doen?
Mirthe: Zoveel mogelijk onthouden, ze geven nooit zomaar iets.
Ze hebben er toch nog best veel moeite meequote:Op maandag 31 juli 2023 23:06 schreef woxxel het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren met die puzzels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |