Vroeger was ik hier vaak maar dat is al enkele jaren geleden. Omdat ik me herinner dat er naast hilarische antwoorden ook af en toe iets nuttigs naar boven komt, post ik hier nog eens iets. Dit keer wel met een nieuw profiel omdat ik het graag wat anoniem wil houden.
Ik ben al 5 jaar samen met mijn vriendin en we hebben sinds een half jaar ons eerste kindje. Het ouderschap gaat zeer goed, de relatie wat minder.
Vertrouwen is al van in het begin moeilijk geweest in onze relatie. Toen we al op enkele dates waren geweest, maar nog niets officieel hadden, had ik haar gevraagd of ze nog andere mannen datete want ik deed dat al niet meer. Ze zei dat zij dat ook niet meer deed. Voor mij betekende dit "exclusive", voor haar was dit blijkbaar nog niet duidelijk afgesproken. Ze was vroeger wel een losbol en er gingen veel geruchten rond dat ze vaak dronken met verschillende mannen het bed deelde dus dat was wel iets belangrijk voor mij om af te spreken. Kort daarna waren we samen op een feestje, waar ik al tegen veel van onze vrienden en kennissen had gezegd dat we "exclusive" waren. Die avond is ze voor iedereen dronken met een andere kerel (tegen wie ik ook had gezegd dat we exclusive waren) naar huis gaan neuken en iedereen heeft dat zien gebeuren. Achteraf hebben we het uitgeklaard, heb ik toch besloten verder te daten want ik was ongelooflijk verliefd, maar die avond heeft jaren lang een schaduw geworpen op mijn vertrouwen in haar.
Toch is het over de jaren gebeterd door duidelijk afspraken te maken. Ik wil eerlijk gezegd niet te vaak geconfronteerd worden met zeker die avond maar ook andere escapades van haar uit het verleden, wat in een dorp nogal snel gebeurt. Dus de afspraak was: ik hoef geen namen of getallen of details te weten van haar seksleven voor mij, maar als ze weet dat we in contact komen met iemand waar wat mee gebeurd is, dat ze mij wel even op de hoogte brengt. Ze doet zelf ook haar best om sommige contacten te vermijden maar soms gebeurt het toch.
Nu al 2 jaar is er iemand meer en meer in mijn sociale kring gekomen. Ik kan hem niet goed uitstaan maar veel van mijn vrienden komen met hem overeen. Ik voelde meteen dat er iets niet pluis was, dat er wat geroddeld werd. Uiteindelijk kwam ik via via te weten dat mijn vriendin vroeger met hem seks heeft gehad. Ik heb het haar gevraagd en ze zei dat daar niets van waar was. Ik geloofde haar ook en trok me verder niets aan. Ondertussen groeide mijn vertrouwen gewoon verder en zijn we ons gezin begonnen. Nu vorige week kwam er weer ter spraken dat die twee ooit seks hebben gehad en kwamen er meer details boven, van een feestje, samen in de douche en er waren nog mensen in dat huis toen. Ik heb dan een kennis die daar toen aanwezig zou geweest zijn aangesproken. Hijj zei dat hij het fijne niet wist maar het zou de ochtend na zijn verjaardagsfeest geweest zijn, ze zou als "cadeautje" mee met hem de douche ingegaan zijn en ze hebben haar horen giechelen en hem keihard horen kreunen. Ik heb mijn vriendin daarna geconfronteerd met die details en dat ik het gevoel heb dat ze liegt en dus wel seks heeft gehad. Haar antwoord was "nee echt geen seks gehad, maar ik ben wel met hem mee de douche in geweest voor zijn verjaardag, hij drong een beetje aan en dan heb ik hem gewoon afgetrokken. Verder niks gebeurd." Voor haar is dit geen seks blijkbaar, voor mij wel en zeker iets om me van de eerste keer te vertellen gezien onze afspraak. De dag erna bespreek ik dit met een vriend die ook hem en mijn vriendin al langer kent en volgens hem heeft die kerel aan meerdere mensen gezegd dat het effectief een pijpbeurt was, mijn vriendin ontkent dit. Ik weet dit keer echt niet meer wie of wat ik moet geloven. De enigen die in die douche waren zijn mijn vriendin en hij, en aan hem ga ik niet vragen hoe mijn vriendin en de moeder van mijn kind hem heeft doen klaarkomen voor zijn verjaardag...
Sorry voor de lange tekst. We waren het vertrouwen aan het terugwinnen maar door dit soort zaken zakt alles weer in elkaar. Ondertussen hebben we een kind, mijn vriendin snapt dat het kwetst maar niet waarom dit zo hard prikt voor mij en ik ben even ten einde raad. Ik sliep al weinig. Nu dus bijna niet meer. Eender wat jullie denken of van tips kunnen aanbieden, laat maar komen. En als het idiote antwoorden zijn zoals het er hier vroeger aan toe ging, kan een lach ook even deugd doen.