abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210106382
Vroeger was ik hier vaak maar dat is al enkele jaren geleden. Omdat ik me herinner dat er naast hilarische antwoorden ook af en toe iets nuttigs naar boven komt, post ik hier nog eens iets. Dit keer wel met een nieuw profiel omdat ik het graag wat anoniem wil houden.

Ik ben al 5 jaar samen met mijn vriendin en we hebben sinds een half jaar ons eerste kindje. Het ouderschap gaat zeer goed, de relatie wat minder.

Vertrouwen is al van in het begin moeilijk geweest in onze relatie. Toen we al op enkele dates waren geweest, maar nog niets officieel hadden, had ik haar gevraagd of ze nog andere mannen datete want ik deed dat al niet meer. Ze zei dat zij dat ook niet meer deed. Voor mij betekende dit "exclusive", voor haar was dit blijkbaar nog niet duidelijk afgesproken. Ze was vroeger wel een losbol en er gingen veel geruchten rond dat ze vaak dronken met verschillende mannen het bed deelde dus dat was wel iets belangrijk voor mij om af te spreken. Kort daarna waren we samen op een feestje, waar ik al tegen veel van onze vrienden en kennissen had gezegd dat we "exclusive" waren. Die avond is ze voor iedereen dronken met een andere kerel (tegen wie ik ook had gezegd dat we exclusive waren) naar huis gaan neuken en iedereen heeft dat zien gebeuren. Achteraf hebben we het uitgeklaard, heb ik toch besloten verder te daten want ik was ongelooflijk verliefd, maar die avond heeft jaren lang een schaduw geworpen op mijn vertrouwen in haar.

Toch is het over de jaren gebeterd door duidelijk afspraken te maken. Ik wil eerlijk gezegd niet te vaak geconfronteerd worden met zeker die avond maar ook andere escapades van haar uit het verleden, wat in een dorp nogal snel gebeurt. Dus de afspraak was: ik hoef geen namen of getallen of details te weten van haar seksleven voor mij, maar als ze weet dat we in contact komen met iemand waar wat mee gebeurd is, dat ze mij wel even op de hoogte brengt. Ze doet zelf ook haar best om sommige contacten te vermijden maar soms gebeurt het toch.

Nu al 2 jaar is er iemand meer en meer in mijn sociale kring gekomen. Ik kan hem niet goed uitstaan maar veel van mijn vrienden komen met hem overeen. Ik voelde meteen dat er iets niet pluis was, dat er wat geroddeld werd. Uiteindelijk kwam ik via via te weten dat mijn vriendin vroeger met hem seks heeft gehad. Ik heb het haar gevraagd en ze zei dat daar niets van waar was. Ik geloofde haar ook en trok me verder niets aan. Ondertussen groeide mijn vertrouwen gewoon verder en zijn we ons gezin begonnen. Nu vorige week kwam er weer ter spraken dat die twee ooit seks hebben gehad en kwamen er meer details boven, van een feestje, samen in de douche en er waren nog mensen in dat huis toen. Ik heb dan een kennis die daar toen aanwezig zou geweest zijn aangesproken. Hijj zei dat hij het fijne niet wist maar het zou de ochtend na zijn verjaardagsfeest geweest zijn, ze zou als "cadeautje" mee met hem de douche ingegaan zijn en ze hebben haar horen giechelen en hem keihard horen kreunen. Ik heb mijn vriendin daarna geconfronteerd met die details en dat ik het gevoel heb dat ze liegt en dus wel seks heeft gehad. Haar antwoord was "nee echt geen seks gehad, maar ik ben wel met hem mee de douche in geweest voor zijn verjaardag, hij drong een beetje aan en dan heb ik hem gewoon afgetrokken. Verder niks gebeurd." Voor haar is dit geen seks blijkbaar, voor mij wel en zeker iets om me van de eerste keer te vertellen gezien onze afspraak. De dag erna bespreek ik dit met een vriend die ook hem en mijn vriendin al langer kent en volgens hem heeft die kerel aan meerdere mensen gezegd dat het effectief een pijpbeurt was, mijn vriendin ontkent dit. Ik weet dit keer echt niet meer wie of wat ik moet geloven. De enigen die in die douche waren zijn mijn vriendin en hij, en aan hem ga ik niet vragen hoe mijn vriendin en de moeder van mijn kind hem heeft doen klaarkomen voor zijn verjaardag...

Sorry voor de lange tekst. We waren het vertrouwen aan het terugwinnen maar door dit soort zaken zakt alles weer in elkaar. Ondertussen hebben we een kind, mijn vriendin snapt dat het kwetst maar niet waarom dit zo hard prikt voor mij en ik ben even ten einde raad. Ik sliep al weinig. Nu dus bijna niet meer. Eender wat jullie denken of van tips kunnen aanbieden, laat maar komen. En als het idiote antwoorden zijn zoals het er hier vroeger aan toe ging, kan een lach ook even deugd doen.
  maandag 31 juli 2023 @ 14:15:33 #2
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_210106390
Was dit dan, Engelbert Stumperdink, wel een extra topic, geen reacties?
Of heeft een mod deze aangemaakt.
Haters everywhere but I don't really care.
  Moderator maandag 31 juli 2023 @ 14:17:17 #3
5428 crew  miss_sly
pi_210106413
Misschien kun je nog eens reageren op wat dingen die er in het vorige topic zijn gepost?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 31 juli 2023 @ 14:20:16 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_210106438
quote:
7s.gif Op maandag 31 juli 2023 14:17 schreef miss_sly het volgende:
Misschien kun je nog eens reageren op wat dingen die er in het vorige topic zijn gepost?
Sterker nog, dat lijkt me zó wenselijk dat zónder die reacties dit topic geen bestaansrecht heeft. Dit is een forum, geen blog.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_210106449
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 14:14 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
Omdat ik me herinner dat er naast hilarische antwoorden ook af en toe iets nuttigs naar boven komt
Dat gebeurt vooral als je als TopicStarter reageert op de reacties in jouw topic.
  maandag 31 juli 2023 @ 14:22:02 #6
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_210106458
Trekken, pijpen, seks is seks. Wat maakt het dan uit wat ze destijds hebben gedaan.
Feit dat ze erover blijft liegen zou ik me meer zorgen over maken.

-edit-
oh ik zie dat je in je vorige topic niet meer reageert dus denk dat mijn reactie (en bereidheid om hier verder nog op in te gaan) om niet zal zijn.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_210106526
Ik wou nog even een algemeen antwoord geven op iedereen na de gigantische lading verdeelde antwoorden.

Nee, de relatie eindigen is zeker niet iets wat in mijn hoofd zit. Het lijkt zeer dramatisch maar zo extreem is dit probleem ook niet. Gewoon een issue waar we al lang mee zitten en nu weer naar boven komt.

Het lijkt misschien ook zo dat ik alles rond seks met iedereen openbaar bespreek maar dat is zo niet. Hier en daar wordt er wel eens onder elkaar gepraat. Ik doe dat echt niet zo vaak bij mijn vrienden maar hier en daar wordt er wel wat gedronken en soms moet ik even wat kwijt. Ik weet dat zij dat ook doet met haar vriendinnen.

Haar verleden en wat ze heeft gedaan en hoeveel en met wie, daar ben ik al lang over en is echt niet de issue. De dorpsroddels zijn gewoon heel vervelend. Die actie van in het begin van toen we datete was kwetsend, ik heb een keuze gemaakt en ben gelukkig met die keuze, maar ik hoop dat iedereen begrijpt dat dit wel nog even bleef steken. Vooral omdat de reactie en roddels van velen rond ons nogal "uitlachend" waren naar ons beide toe. Als er dan nog eens allerlei oude sekspartners van haar passeren wordt dat nogal awkward. Daarom, en daar zijn we beide mee akkoord gegaan, ging ze me op de hoogte brengen als er "exen" waren zodat we die situaties wat konden vermijden.

Ik ga straks nog eens met haar praten want ik merk wel dat ze zich ergens schuldig voelt voor het verzwijgen en vroeg zelf om even te praten als ze thuis komt straks.
  Moderator maandag 31 juli 2023 @ 14:31:15 #8
5428 crew  miss_sly
pi_210106575
Je bespreekt dingen met je vrienden, dat begrijp ik wel. Maar deze vrienden zijn dezelfde als degenen waarmee ze seks heeft gehad? Of zijn dat degenen die alle roddels van vroegah kennen en op blijven lepelen?

En hoe zit het nu met jullie seksleven? Heb je al eens ter sprake gebracht dat het voor jou niet voldoende is?

Als laatste: in zo’n dorp blijven wonen is eigenlijk niet heel slim als jij wil dat ze jou op de hoogte brengt van contact met iemand waarmee ze ‘iets’ heeft gedaan. Wanneer is iemand een ex? En wat wil je dan weten; alleen dat het iemand is waarmee ze ‘iets’ heeft gedaan of ook wat?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_210106678
quote:
7s.gif Op maandag 31 juli 2023 14:31 schreef miss_sly het volgende:
Je bespreekt dingen met je vrienden, dat begrijp ik wel. Maar deze vrienden zijn dezelfde als degenen waarmee ze seks heeft gehad? Of zijn dat degenen die alle roddels van vroegah kennen en op blijven lepelen?

En hoe zit het nu met jullie seksleven? Heb je al eens ter sprake gebracht dat het voor jou niet voldoende is?

Als laatste: in zo’n dorp blijven wonen is eigenlijk niet heel slim als jij wil dat ze jou op de hoogte brengt van contact met iemand waarmee ze ‘iets’ heeft gedaan. Wanneer is iemand een ex? En wat wil je dan weten; alleen dat het iemand is waarmee ze ‘iets’ heeft gedaan of ook wat?
Mijn dichte vrienden hebben geen seks met haar gehad maar weten wel veel geruchten. Maar zij zijn dan weer goed bevriend met anderen waar ze wel wat mee heeft gedaan... Het is niet makkelijk om te schetsen als je er zelf niet inzit.

Het probleem rond seks hebben we al vaak besproken. Ze weet dat het tekort komt maar zegt steeds dat dit wel zal beteren, maar het is steeds iets nieuws dat het voor haar moeilijk vindt om weer de juiste mindset te vinden. Voor haar waren liefde en seks heel aparte dingen en als dat samen is gekomen in onze relatie heeft ze daar issues rond gehad.

En verhuizen lijkt makkelijker dan het is. Daarvoor is deze issue ook niet "erg" genoeg voor zo een dramatische wijziging.
  maandag 31 juli 2023 @ 14:56:09 #10
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210106920
Klinkt als Retrospectieve jaloezie of het Rebecca-syndroom.
Zoek hulp want je bent ongezond bezig
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210107010
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 14:56 schreef Puzzie het volgende:
Zoek hulp want je bent ongezond bezig
Wat precies van wat hij hierboven heeft toegevoegd geeft jou het idee dat hij 'ongezond' bezig is?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  maandag 31 juli 2023 @ 15:02:57 #12
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210107016
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 15:02 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Wat precies van wat hij hierboven heeft toegevoegd geeft jou het idee dat hij 'ongezond' bezig is?
Lees dit topic anders nog eens door
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210107025
quote:
2s.gif Op maandag 31 juli 2023 15:02 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Lees dit topic anders nog eens door
Waarom? Alles wat TS ooit geschreven heeft staat op deze pagina. Wijs gewoon even exact aan waar je op doelt wanneer je met zo een aantijging komt.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  maandag 31 juli 2023 @ 15:04:22 #14
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210107031
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 15:03 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Waarom? Alles wat TS ooit geschreven heeft staat op deze pagina. Wijs gewoon even exact aan waar je op doelt wanneer je met zo een aantijging komt.
Hoeft niet maar reageer dan ook niet op mijn post want ik had het niet tegen jou
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210107036
En ook: hoezo retrospectieve jaloezie? Hij geeft herhaaldelijk aan het allemaal niet zo heel boeiend te vinden, behalve wanneer hij geconfronteerd wordt met ex-neukers en/of uitgelachen wordt.
pi_210107042
Tsja daarom moet je niet met de dorpshoer trouwen :')
pi_210107055
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 15:04 schreef Puzzie het volgende:
Hoeft niet maar reageer dan ook niet op mijn post want ik had het niet tegen jou
Gelukkig is dat geen voorwaarde op FOK! om op ongefundeerde/niet-onderbouwde opmerkingen te kunnen reageren.
  maandag 31 juli 2023 @ 15:05:59 #18
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210107061
quote:
14s.gif Op maandag 31 juli 2023 15:05 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Gelukkig is dat geen voorwaarde op FOK! om op ongefundeerde/niet-onderbouwde opmerkingen te kunnen reageren.
Van jou ben ik wel gewend dat je nogal eenzijdig leest. Ook prima
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 31 juli 2023 @ 15:06:25 #19
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210107063
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 14:39 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:

[..]
Mijn dichte vrienden hebben geen seks met haar gehad maar weten wel veel geruchten. Maar zij zijn dan weer goed bevriend met anderen waar ze wel wat mee heeft gedaan... Het is niet makkelijk om te schetsen als je er zelf niet inzit.

Het probleem rond seks hebben we al vaak besproken. Ze weet dat het tekort komt maar zegt steeds dat dit wel zal beteren, maar het is steeds iets nieuws dat het voor haar moeilijk vindt om weer de juiste mindset te vinden. Voor haar waren liefde en seks heel aparte dingen en als dat samen is gekomen in onze relatie heeft ze daar issues rond gehad.

En verhuizen lijkt makkelijker dan het is. Daarvoor is deze issue ook niet "erg" genoeg voor zo een dramatische wijziging.
Je maakt het probleem zeg maar zo groot door steeds het verleden op te rakelen.
En jouw vriendin zal niet de enige zijn waar geruchten over gaan, haal er je schouders over op en leef verder. Die mensen zullen echt niet continu bezig zijn met jou en haar.

Zie dat los van het slechte seksleven dat jullie nu hebben want daar kun je wel iets aan doen.
Hoe oud is jullie kindje ook weer? Zes maanden? Pittige tijden zijn het met een kleintje. Ze zal vast ook heel vaak erg moe zijn, zoals veel jonge ouders.
Misschien eens samen een weekend weg gaan en de kleine uit logeren, is dat een idee? Of hebben jullie veel tijd om samen nog leuke dingen te doen?
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator maandag 31 juli 2023 @ 15:06:41 #20
441859 crew  Lenny77
pi_210107067
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 15:04 schreef Akathisia het volgende:
En ook: hoezo retrospectieve jaloezie? Hij geeft herhaaldelijk aan het allemaal niet zo heel boeiend te vinden, behalve wanneer hij geconfronteerd wordt met ex-neukers en/of uitgelachen wordt.
Nou in het vorige topic klonk hij toch niet zo 'positief' als hier.
Zie slaaptekort en nu al helemaal niet meer kunnen slapen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 31 juli 2023 @ 15:08:07 #21
438527 MissButterflyy
pi_210107081
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 15:04 schreef ReplaR het volgende:
Tsja daarom moet je niet met de dorpshoer trouwen :')
Jammer dat je niet een duimpje omlaag kan geven op een post.
pi_210107145
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 15:08 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Jammer dat je niet een duimpje omlaag kan geven op een post.
Dorpsfiets is inderdaad netter.
  maandag 31 juli 2023 @ 16:10:07 #23
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_210107820
- dat incel gelul van je kennen we nu wel -

[ Bericht 47% gewijzigd door CoolGuy op 31-07-2023 16:56:35 ]
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_210107853
Daarom wil ik ook nooit in een dorp wonen. Wat verschrikkelijk dat geroddel en achterbaks gelul.
No bitch to me
  maandag 31 juli 2023 @ 16:18:31 #25
438527 MissButterflyy
pi_210107908
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 16:12 schreef TornadoDK het volgende:
Daarom wil ik ook nooit in een dorp wonen. Wat verschrikkelijk dat geroddel en achterbaks gelul.
Dat is een nadeel van wonen in een dorp. Mensen letten wat meer op elkaar.

Maar zou me alsnog niet veel van aantrekken in geval van TO. Het zal een van de vele roddels zijn.

Ik zou de mensen als ze er steeds over beginnen op afstand houden. Bemoei je lekker met je eigen leven ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')