Herkenbaar, die van mij willen helemaal niks, alleen zijn waar ze zijn. Omgekeerde romanticussen. Ligt een beetje of ik het zelf heel graag wil (leuk of al geld betaald) en of ik zin heb in de strijd of ik er in mee ga, maar meestal neem ik ze op sleeptouw en dan is het toch wel heel leuk en willen ze weer niet naar huis.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:45 schreef Quoi het volgende:
De kinderparade, echt een paradijs op aarde voor kinderen: pannenkoeken versieren, poffertjes bakken, zweefmolen, leuke voorstellingen, noem maar op. Mijn kind wil niks![]()
Het is dat we 2 voorstellingen hebben geboekt....
Herkenbaar en hoe gaan jullie daarmee om? Ik wil ver met 'm mee gaan, maar de ervaring leert dat als hij eenmaal de drempel over is, hij het heel tof vindt.
Herkenbaar Quoi. Ik sleurde ze gewoon mee het terrein op en dan paaide ik ze met een veel te duur ijsje. Daarmee klaarde hun humeur wel op en dan wilden ze zelfs nog wel wat zien/doen. En de zweefmolen was sowieso prima, ook zonder ijs.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:45 schreef Quoi het volgende:
De kinderparade, echt een paradijs op aarde voor kinderen: pannenkoeken versieren, poffertjes bakken, zweefmolen, leuke voorstellingen, noem maar op. Mijn kind wil niks![]()
Het is dat we 2 voorstellingen hebben geboekt....
Herkenbaar en hoe gaan jullie daarmee om? Ik wil ver met 'm mee gaan, maar de ervaring leert dat als hij eenmaal de drempel over is, hij het heel tof vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |