Apart, als je ze soms hoort weten ze genoeg.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of ze veel weten.
Viel mij op dat Zoë vertelde dat ze weinig informatie kregen van achter.
Het zou wel spannend zijn als ze moeten knokken voor finale plaatsen..Gaat dan misschien voor wat spanning in de groep zorgen..Maar 25 dagen Dot? Zijn zij niet verder, ik hoorde gisteren een latere datumquote:Op maandag 31 juli 2023 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat denk ik nog niet het is nog 25 dagen tussen door komen er best nog wat afvallers.
Is altijd maar een eliminatie ronde was ze vrijstelling krijgen
Of een wonderbaarlijke genezing.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk nu een zware lange opdracht, alleen zou ik het wel sneu voor Jasper vinden als het iets lichamelijks is
Of ze doen of ze dingen weten....quote:Op maandag 31 juli 2023 14:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Apart, als je ze soms hoort weten ze genoeg.
Japie heeft zijn knietjes al gedoneerd voor ¤250, die mag vrij deze keerquote:Op maandag 31 juli 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk nu een zware lange opdracht, alleen zou ik het wel sneu voor Jasper vinden als het iets lichamelijks is
Zoals Babette met haar pols. Bedoel je zoiets?quote:Op maandag 31 juli 2023 14:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of een wonderbaarlijke genezing.![]()
En ja hoop ook op een lange opdracht, maar vrees dat het weer een korte zal zijn.
Die zou niet eens meer weten welke pols het nou was.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoals Babette met haar pols. Bedoel je zoiets?
Jij denkt dat ze zich bewust zo afschuwelijk haar make-up op deed?quote:Op maandag 31 juli 2023 14:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat allemaal een act geweest, ze heeft toch zelf ook wel gezien hoe ze erbij liep . En nu ziet ze er qua make-up mooi uit, niks overdreven gewoon mooi...
Ze is er behoorlijk vaak op gewezen dat het echt wel wat minder kon, maar ja dan was de reactie dat ze van ordinair hield en plamuurde ze zich weer volquote:Op maandag 31 juli 2023 14:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze zich bewust zo afschuwelijk haar make-up op deed?
Geloof ik ook niet. Misschien heeft ze terug gekeken of heeft men haar erop gewezen dat het ook minder kanquote:Op maandag 31 juli 2023 14:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze zich bewust zo afschuwelijk haar make-up op deed?
Wat zouden ze anders moeten doen?quote:Op maandag 31 juli 2023 14:50 schreef kater1 het volgende:
Waarom slapen ze allemaal, of is dit hun idee van een powernap?
Jef vertelde van de week dat ze niets hoefde van achter de enige keer dat ze echt iets moesten doen was serieus doen toen ze allemaal hun verhaal moesten doen waarom ze manager wilde worden.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat kan en ze houdt van nep en ordinair maar kan me niet voorstellen dat je die vlekken en strepen bewust op je gezicht zet..quote:Op maandag 31 juli 2023 14:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze is er behoorlijk vaak op gewezen dat het echt wel wat minder kon, maar ja dan was de reactie dat ze van ordinair hield en plamuurde ze zich weer vol
25 augustus is de laatste datum op tv. Ik ga er dan voor het gemak van uit dat de finale wordtquote:Op maandag 31 juli 2023 14:45 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het zou wel spannend zijn als ze moeten knokken voor finale plaatsen..Gaat dan misschien voor wat spanning in de groep zorgen..Maar 25 dagen Dot? Zijn zij niet verder, ik hoorde gisteren een latere datum
Prive en loods zit toch wel wat verschil tussen. Je ziet bewoners, die uit een RLS stappen, helemaal weer opbloeien als ze thuis zijn.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze is er behoorlijk vaak op gewezen dat het echt wel wat minder kon, maar ja dan was de reactie dat ze van ordinair hield en plamuurde ze zich weer vol
Natuurlijk, dat moeten ze allemaal zo vertellen, ook Jeff vertelde dit. Is gewoon een contract note.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Oja zou best kunnen..quote:Op maandag 31 juli 2023 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
25 augustus is de laatste datum op tv. Ik ga er dan voor het gemak van uit dat de finale wordt
Ik denk dat ze thuishoor haar moeder er wel op is gewezen en ze zal ook echt al wel beelden terug hebben gezien. De beelden van een dag voor haar vertrek staan op haar insta en daar zie je heel goed hoe dik de plamuur op haar gezicht zat.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:50 schreef magnaal het volgende:
[..]
Geloof ik ook niet. Misschien heeft ze terug gekeken of heeft men haar erop gewezen dat het ook minder kan
Ach waar maken we ons druk om ,ze is toch weg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |