Dat is nogal een verschilquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
als ik zelf aan de slag had gegaan was het gebakken ei of boterham met pindakaas geworden![]()
Ik heb het deurtje wit nu, morgen wordt hij rood, en ik moet steentjes schilderenquote:
Leukquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het deurtje wit nu, morgen wordt hij rood, en ik moet steentjes schilderen![]()
Gordijntjes komen na het weekend
Vroeger was ik gek op bakken en koken , maar nu.. vreselijkquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik baal zo ontzettend van koken, echt pure haat![]()
![]()
Maar ik kan het wel......als het moet
Nooit leuk gevonden, dat gedoe in de keuken,eeuwen bezig en dat voor 5 minuten naar binnen raggenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vroeger was ik gek op bakken en koken , maar nu.. vreselijk![]()
Dus ik kook niet vaak
Sinds de kinderen de deur uit zijn doe ik niet veel meer aan kokenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nooit leuk gevonden, dat gedoe in de keuken,eeuwen bezig en dat voor 5 minuten naar binnen raggen![]()
Ook met anderen thuis eten vind ik niks, urenlange gesprekken, keuvelen en maar treuzelen met eten
geef mijn portie maar aan fikkie
OMGquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mijn hele woning is rood , geel , oranje
Ik heb alles gehad, paars, blauw en turquoisequote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
OMGIk had wel kleur ,maar vooral paars en roze
![]()
Sowieso kleur is leukquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb alles gehad, paars, blauw en turquoise
Zwart en wit
Zandkleur
en nu knalrood etc
![]()
Maar paars is altijd tof
Oh ben je in Zuid-Afrika geweest ?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn studiootje heeft neutrale kleuren.
Anyway, Zuid Afrika was tof. Ik mis de mooie natuur en het feit dat alles veel goedkoper is dan hier.
Ja van 5 juli tot 27 juli.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 02:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Oh ben je in Zuid-Afrika geweest ?![]()
Ik ben ik Kaapstad geweest, heerlijke tijd gehad
Bavianen op de weg
Ballito, Durban, Swaziland, Marloth Park, Kruger National Park, Witrivier, Pilanesberg, ...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lekker lang![]()
Veel gezien
Waar ben je geweest in Zuid-Afrika?
Oh wow wat een topreisquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ballito, Durban, Swaziland, Marloth Park, Kruger National Park, Witrivier, Pilanesberg, ...
Leukquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Oh wow wat een topreis![]()
Jaloers![]()
ik ben alleen in Kaapstad geweest![]()
heb daar familie wonen, vandaar
was ook maar 2 weekjes
Awwwquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja 2 oompjes van me hadden daar een guesthouse , happy gaylife
|
|