Het is toch makkelijker met een magneet ofzo. Plastic was ook ooit gescheiden nu niet meerquote:Op zondag 30 juli 2023 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen want dat systeem werkt tegen straatvuil zeggen ze.
Ik wist niet dat je zoveel dronkquote:Op zondag 30 juli 2023 19:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan had ik nu vuilniszakken vol gehad ondertussen
Veel zwervers hier die alle vuilniszakken openhalen voor de blikjes. geoon met een mesje en de rest van het vuil verspreid zich op straatquote:Op zondag 30 juli 2023 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee in hoeverre vuilnis bakken overhoop worden gehaald, maar de apparaten die gebouwd zijn op enkel plastic flesjes zijn niet gebouwd om het zut aan vocht en vuil van blikjes aan te kunnen lijkt me vanuit een technisch standpunt.
Je ziet soms mensen die stad en land afschuimen en dan met vuilniszakken vol in komen leveren ... Hier zijn er 2 maar 1 was deze week out of order,,, gelijk een wachtrij tot aan het begin van de winkel...quote:Op zondag 30 juli 2023 19:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan had ik nu vuilniszakken vol gehad ondertussen
Top idee om statiegeld op die blikjes te gooienquote:Op zondag 30 juli 2023 19:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Veel zwervers hier die alle vuilniszakken openhalen voor de blikjes. geoon met een mesje en de rest van het vuil verspreid zich op straat
2 liter per dagquote:
Ook datquote:Op zondag 30 juli 2023 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Je ziet soms mensen die stad en land afschuimen en dan met vuilniszakken vol in komen leveren ... Hier zijn er 2 maar 1 was deze week out of order,,, gelijk een wachtrij tot aan het begin van de winkel...
Dat is wel een dingetje ja.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Je ziet soms mensen die stad en land afschuimen en dan met vuilniszakken vol in komen leveren ... Hier zijn er 2 maar 1 was deze week out of order,,, gelijk een wachtrij tot aan het begin van de winkel...
Ik moest ineens weer denken aanquote:Op zondag 30 juli 2023 19:12 schreef pullup het volgende:
[..]
2 liter per dagEn er zit meer in dan bier in die blikjes
Niet echt goed over nagedachtquote:Op zondag 30 juli 2023 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Top idee om statiegeld op die blikjes te gooien
Ik ga dat niet nog eens aanklikkenquote:
Dat komt vanzelf goed..quote:Op zondag 30 juli 2023 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Top idee om statiegeld op die blikjes te gooien
Vanzelf niet hequote:
Het had al moeten werken vanaf het moment dat het in ging.quote:
Ik heb nog geen problemen gehad met het inleveren van de blikjes hierquote:Op zondag 30 juli 2023 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde daar inderdaad van alles over in het nieuws, gelukkig gebruik ik amper blikjes.
Ik niet, maar daar ben ik ook niet voor. Laat de supermarkt het maar oplossen.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Vanzelf niet he![]()
Of heb jij een goed plan ervoor?
Net te slim doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |