Who the fuck is Simons ?quote:Op zondag 16 juli 2023 10:27 schreef PSVCL het volgende:
Klinkt gek ..maar hier wordt PSV, als team, sterker van.
Volgens mij een bewuste bal van Saibari, je ziet hem ook kijken naar links, en hem bewust met de binnenkant van de voet spelen. Een bal op goal had hij op de wreef genomen met een totaal andere trap.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik twijfel of Saibari dat kan.
Mooi trouwens, die aandacht voor die kinderen achteraf. Die hebben de dag van hun leven.
Was een hele goeie goal, vond PSV goed spelen, het zit hem alleen een beetje in die laatste fase en de eindpass om goals te maken wat eraan ontbrak, was 1 keer Lang die Luuk in 1 keer aan had moeten spelen maar ging dribbelen en ook Van Aanholt had een paar mogelijkheden om de bal beter neer te leggen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij een bewuste bal van Saibari, je ziet hem ook kijken naar links, en hem bewust met de binnenkant van de voet spelen. Een bal op goal had hij op de wreef genomen met een totaal andere trap.
Aldus Slot. Volgens mij zijn zowel PSV als Feyenoord 2 basisspelers kwijt.quote:Toen hebben we het initiatief niet meer gehad. Eigenlijk moesten we gewoon hopen dat het 0-0 bleef. Het heeft er mee te maken dat de tegenstander hartstikke fit is, terwijl wij veel basisspelers zijn verloren. Als je dat afzet tegen PSV… Zij zijn Xavi Simons verloren, maar hebben die met een geweldige Noa Lang vervangen.'
Ik vond het ook maar een slap excuus van Arne, bij Ajax was ik ook verbaasd over wat de spelers meer konden toen Bosz kwam, maar een seizoen is lang.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Aldus Slot. Volgens mij zijn zowel PSV als Feyenoord 2 basisspelers kwijt.Nee, moet zeggen dat Bosz in de eerste wedstrijd wel een prima indruk heeft achter gelaten, speelden echt een heel stuk beter dan vorig jaar onder Ruud, met nagenoeg dezelfde spelers achterin. Als dit geen uitschieter was, en er nog een versterking of 2/3 bij gaat komen, ben ik erg benieuwd waar Bosz toe in staat is met dit team.
Ik denk dat je vooral kunt stellen dat trainen een ervaringsvak is en dat Bosz er al een stuk meer patronen in heeft gekregen dat Van Nistelrooij vorig jaar. Dat is jammer om te moeten constateren want Ruudquote:
Idd iedereen ziet hem als zekerheidje. Ik heb liever iemand die voorzetten kan geven en af toe eroverheen gaat zoals Max in z’n eerste 5 potjes of een Willems toendertijd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:43 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Eeg positief verrast gisteren door dit PSV, alleen geldt dit niet voor van Aanholt.
Dat was wel een dissonant inderdaad, kreeg veel vrijheid maar de snelheid en finesse ontbrak wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:43 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Eeg positief verrast gisteren door dit PSV, alleen geldt dit niet voor van Aanholt.
Puur genot die Babadi.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:25 schreef Buitendam het volgende:
Die Babadi bohhhhhhh. In een ideaal scenario halen we CL met hem, Bakayoko en Lang. Dan zou het zomaar eens hard cashen kunnen worden, de komende seizoenen.
Snap dan ook niet dat PSV niet heeft geprobeerd Angelino terug te halenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd iedereen ziet hem als zekerheidje. Ik heb liever iemand die voorzetten kan geven en af toe eroverheen gaat zoals Max in z’n eerste 5 potjes of een Willems toendertijd.
Selectie heeft echt nog wel een paar oppeppers nodig. Vergeleken met het afgelopen seizoen zag het er gisteren grote delen van de wedstrijd wel een stuk degelijker uit. Zelfs toen in het eerste deel van de wedstrijd er het nodige mis ging qua verdediging was er altijd nog iemand die er uiteindelijk zijn poot/hand voor kreeg. Vorig seizoen gebeurde dat veel te weinig.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gefeliciteerd mannen. Jullie staan er beter voor dan verwacht.
Das een mooi lijstjequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:19 schreef PSVCL het volgende:
PSV-Ajax 2-1
Ajax-PSV 3-5
PSV-Feyenoord 4-3
Ajax-PSV 1-2
Feyenoord-PSV 2-2(9 min extra tijd anders win je gewoon met 1-2,kut makkelie)
PSV-Ajax 3-0
PSV-Ajax 1-1(4-2p)
Feyenoord-PSV 0-1
De laatste 8 toppers niet verloren, niet verkeerd. #wzpwzdb
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:19 schreef PSVCL het volgende:
PSV-Ajax 2-1
Ajax-PSV 3-5
PSV-Feyenoord 4-3
Ajax-PSV 1-2
Feyenoord-PSV 2-2(9 min extra tijd anders win je gewoon met 1-2,kut makkelie)
PSV-Ajax 3-0
PSV-Ajax 1-1(4-2p)
Feyenoord-PSV 0-1
De laatste 8 toppers niet verloren, niet verkeerd. #wzpwzdb
Laat zo'n jongen eerst maar eens 5 wedstrijden achter elkaar presteren in de eredivisie.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:25 schreef Buitendam het volgende:
Die Babadi bohhhhhhh. In een ideaal scenario halen we CL met hem, Bakayoko en Lang. Dan zou het zomaar eens hard cashen kunnen worden, de komende seizoenen.
Joh.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Laat zo'n jongen eerst maar eens 5 wedstrijden achter elkaar presteren in de eredivisie.
Laat 'm eerst z'n contract maar eens verlengen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Laat zo'n jongen eerst maar eens 5 wedstrijden achter elkaar presteren in de eredivisie.
Gaf de assist in Eindhoven op de 0-1. Dan moet je wat kunnen! Hopelijk loten we straks weer Rangers. Voor het geval we Graz verslaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |