Straks Amerikaanse anthem voor elke wedstrijd. USA USA!quote:
hou je vriendin maar binnen. Geen afterparty met tillman en noa.quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:19 schreef onlogisch het volgende:
(Als je hier niet tussen staat beschouw ik je dus niet als een goede vriend)
Dank hiervoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:19 schreef onlogisch het volgende:
(Als je hier niet tussen staat beschouw ik je dus niet als een goede vriend)
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Straks Amerikaanse anthem voor elke wedstrijd. USA USA!
Bedankt maat. Respect.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik feliciteer mijn goede PSV vrienden @:Coco @:Buitendam @:Lange_Lans en @:de_boswachter met deze verdiende overwinning. Feyenoord had geen klote in te brengen.
Nee toeval. Saibari schoot eigenlijk op doel.quote:
Ik doe gewoon even alsof dat niet waar is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee toeval. Saibari schoot eigenlijk op doel.
- Perez en Been
Het slaat ook nergens op, niet alleen de richting maar verder was het ook precies de juiste snelheid ook voor de voorzet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik doe gewoon even alsof dat niet waar is.
Daar is nog een 'groot verschil tussen vraag en aanbod'.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Die Babadi moeten ze maar meteen z’n contract plussen.
Til en Tillman, dat wordt erg verwarrend. En dan komt van Duiven er misschien ook nog bij.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
ESPN weet nog niets van Tillman.
#werkenbijESPN
Alles kan natuurlijk maar zo zag het er toch echt niet uitquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee toeval. Saibari schoot eigenlijk op doel.
- Perez en Been
Ik twijfel of Saibari dat kan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op, niet alleen de richting maar verder was het ook precies de juiste snelheid ook voor de voorzet.
Til gaat toch niet spelen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Til en Tillman, dat wordt erg verwarrend. En dan komt van Duiven er misschien ook nog bij.
Watquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar is nog een 'groot verschil tussen vraag en aanbod'.
Lekker schreeuwen op de tribune! "Van Duiven! Til! Geef die bal aan Til man, Tillman!"quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Til en Tillman, dat wordt erg verwarrend. En dan komt van Duiven er misschien ook nog bij.
Dat mag je volgens mij aan Lang toeschrijven.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik twijfel of Saibari dat kan.
Mooi trouwens, die aandacht voor die kinderen achteraf. Die hebben de dag van hun leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |