SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
NOS, met 3sdehand en Rox
Sporza, met helaas Ruben Van Gucht en helaas Ine Beyen
Eurosport, met hopelijk het gouden koppel Nick Stöpler en Jip van den Bos
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SD-Worx macht freiquote:Op zondag 30 juli 2023 17:25 schreef Szura het volgende:
Erg jammer dat het zeer onsympathieke SS Worx hier schroeit
Tijdrit in een etappekoers is wel wat anders.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:31 schreef Columbiafan het volgende:
VOLLERING vs. Reusser straks in Glasgow wordt een geweldig duel.
Is er ueberhaupt iemand die Reusser dan gaat kunnen bedreigen?quote:Op zondag 30 juli 2023 17:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tijdrit in een etappekoers is wel wat anders.
Dygert?quote:Op zondag 30 juli 2023 17:32 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Is er ueberhaupt iemand die Reusser dan gaat kunnen bedreigen?
Dygert?quote:Op zondag 30 juli 2023 17:32 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Is er ueberhaupt iemand die Reusser dan gaat kunnen bedreigen?
Dat lijkt me inderdaad een belangrijk verschil. Al is het afwachten of Vollering alle risico’s genomen heeftquote:Op zondag 30 juli 2023 17:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tijdrit in een etappekoers is wel wat anders.
Amaiquote:Op zondag 30 juli 2023 17:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kopecky had gewoon de tour kunnen winnen als SD-Worx ervoor had gewerkt
Over negen maanden verwelkomen we de liefdesbaby van Ine en de scheefpoeper. Een meisje genaamd Lotte.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:32 schreef WAvanBuren het volgende:
Natte Wind is zo vaak gekomen deze week dat Blanka toch wel een probleem heeft komende dagen.
Iedereen met een HLN-account denkt dat dus echtquote:Op zondag 30 juli 2023 17:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Of ze had geen etappe gewonnen en nooit in het geel gereden..quote:Op zondag 30 juli 2023 17:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Alleen bij haar neus alleen al.. Ach, laat ook maarquote:Op zondag 30 juli 2023 17:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu weer 100 artikelen over KAN KOPECKY DE TOUR WINNEN?
Als ze 15 kilo afvalt of zo
Nou, als SD gisteren in haar dienst had gereden had ze de Tour ook gewonnen.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iedereen met een HLN-account denkt dat dus echt
Ik kon het aardig volgen.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:37 schreef gianni61 het volgende:
Marlen praat een aardig woordje Frans.
Ik versta er alleen geen ruk van. Maar dat ligt aan mij
Ach, Blanka kan dat varkentje wel wassen.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:32 schreef WAvanBuren het volgende:
Natte Wind is zo vaak gekomen deze week dat Blanka toch wel een probleem heeft komende dagen.
Misschien moet Miek zich realiseren dat de jaren een keer gaan tellen.quote:
Zwitsers Frans?quote:Op zondag 30 juli 2023 17:37 schreef gianni61 het volgende:
Marlen praat een aardig woordje Frans.
Ik versta er alleen geen ruk van. Maar dat ligt aan mij
Dat realiseerde ze zich al welquote:Op zondag 30 juli 2023 17:40 schreef OProg het volgende:
[..]
Misschien moet Miek zich realiseren dat de jaren een keer gaan tellen.
Dat is toch pas 1x gebeurd?quote:Op zondag 30 juli 2023 17:41 schreef Columbiafan het volgende:
Hoe gaat Kopecky er dit jaar in slagen de wereldtitel mis te lopen?
Ik zie haar alleen verliezen als Nederlands alles controleert voor Wiebes. Maar de Nederlandse dames gaan dat natuurlijk niet doen.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:41 schreef Columbiafan het volgende:
Hoe gaat Kopecky er dit jaar in slagen de wereldtitel mis te lopen?
Blanka is wel veel leuker.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ach, Blanka kan dat varkentje wel wassen.
En dat in het altijd sympathieke Pau. Zou @Rellende_Rotscholier op de banken staan?quote:Op zondag 30 juli 2023 17:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Vollering en Kopecky op 1 en 2. Heeft het leven nog wel zin voor dit topic?
Lotte moest wel al huilen daarnet.quote:
Dan mogen we nog blij zijn dat grefo Anna en domme Danny daar zitten. Anders hoefden we al helemaal niet meer te kijkenquote:
Ook op een andere manier kan ze ook makkelijk verliezen zonder fatsoenlijke ploeg, dan moet ze geluk hebben dat anderen haar meenemen zoals vorig jaarquote:Op zondag 30 juli 2023 17:42 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik zie haar alleen verliezen als Nederlands alles controleert voor Wiebes. Maar de Nederlandse dames gaan dat natuurlijk niet doen.
Prima verdeeld eigenlijk wel.quote:
4 keer SS Worx valt ook nog mee.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Prima verdeeld eigenlijk wel.
Meerdere nationaliteiten, meerdere teams.
Eervolle vermelding voor Fenix elegant wat mij betreft
Nou, dan Reusser maar.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:47 schreef Revanches het volgende:
Nee, ik kan haar niet sympathiek vinden.
De altijd vervelende en onvermijdelijke Jonas Creteur.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Natte Wind haalt allerlei statistieken van de mannen Tour erbij om Varkensneusje op te hemelen.
Heerlijk hč.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iedereen met een HLN-account denkt dat dus echt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |