abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211494627
Plate is al hard aangepakt. Hij mag van de rechter geen 'juridische' informate meer verstrekken.
Helaas zijn er meer van deze figuren, zoals Roeland Meijs, die blijft beweren dat je het betalen van huur aan de woningbouw kunt zien als een gift.

Mensen die zichzelf autonoom of soeverein vinden zijn pure egoisten. Het is alleen maar ik, ik, ik, totdat de problemen te groot zijn dan moeten anderen bijspringen en doneren. Soms hadden deze mensen al problemen, zoals een gokverslaving.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_211494833
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 12:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
Plate is al hard aangepakt. Hij mag van de rechter geen 'juridische' informate meer verstrekken.
Helaas zijn er meer van deze figuren, zoals Roeland Meijs, die blijft beweren dat je het betalen van huur aan de woningbouw kunt zien als een gift.

Mensen die zichzelf autonoom of soeverein vinden zijn pure egoisten. Het is alleen maar ik, ik, ik, totdat de problemen te groot zijn dan moeten anderen bijspringen en doneren. Soms hadden deze mensen al problemen, zoals een gokverslaving.
Daarbij is verlies de ultieme winst. Als jij je huis kwijtraakt, is dat voor sommigen een overwinning, omdat ze denken weer een ‘overheidsmisdrijf’ erbij hebben in hun strijd.
pi_211494916
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 12:27 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Daarbij is verlies de ultieme winst. Als jij je huis kwijtraakt, is dat voor sommigen een overwinning, omdat ze denken weer een ‘overheidsmisdrijf’ erbij hebben in hun strijd.
Wanneer ze uit hun huis gesmeten worden met hun autonome gejank zie ik dat als overwinning voor ons allemaal; op die wijze komt immers een huis beschikbaar voor mensen die wél een bijdrage vormen aan de samenleving.
pi_211495348
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2023 12:35 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Wanneer ze uit hun huis gesmeten worden met hun autonome gejank zie ik dat als overwinning voor ons allemaal; op die wijze komt immers een huis beschikbaar voor mensen die wél een bijdrage vormen aan de samenleving.
het nadeel is wel dat ze de criminaliteit ingaan en mensen die een brijdage vormen gaan lastigvallen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_211495491
Protesteren autonomen ook tegen toeslagen en teruggaves?
pi_211495532
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2023 10:30 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Och God, de bekende stuip waarin totale idioten weer arme, kwetsbare mensen zijn waar we vooral medelijden mee moeten hebben en die met belastinggeld gepamperd moeten worden. :|W
Ik lees nergens dat we medelijden met deze mensen moeten hebben. Zelf kan kan ik er soms wel om lachen. Toch is het beter om ze wel te helpen. Bijvoorbeeld omdat ze kinderen hebben of omdat we er als maatschappij niet op vooruit gaan als deze mensen allemaal op straat belanden.
pi_211495612
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 13:55 schreef grimselman het volgende:

[..]
Ik lees nergens dat we medelijden met deze mensen moeten hebben. Zelf kan kan ik er soms wel om lachen. Toch is het beter om ze wel te helpen. Bijvoorbeeld omdat ze kinderen hebben of omdat we er als maatschappij niet op vooruit gaan als deze mensen allemaal op straat belanden.
En dus "mag" de werkende burger, boven op o.a. de stijgende lasten door inflatie, ook nog eens de financiële zorg voor dit soort egoïstische parasieten op zich nemen.
pi_211495675
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2023 14:06 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
En dus "mag" de werkende burger, boven op o.a. de stijgende lasten door inflatie, ook nog eens de financiële zorg voor dit soort egoïstische parasieten op zich nemen.
Integendeel. Autonomen die nu niet afhankelijk zijn van de overheid zullen dat wel worden als je ze laat aanmodderen. Boete’s, rechtzaken, inbeslagname’s totdat ze financieel aan de grond zitten en een beroep op de bijstand moeten doen. De autonomen die nu afhankelijk zijn van de overheid zullen dat blijven.
Je moet als overheid ook niet de financiële zorg op je nemen maar zorgen dat deze mensen uit het autonomen bubbeltje komen.

Over het belangrijkste punt, namelijk de kinderen hoor ik je niet.
pi_211495710
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 14:15 schreef grimselman het volgende:

[..]
Integendeel. Autonomen die nu niet afhankelijk zijn van de overheid zullen dat wel worden als je ze laat aanmodderen. Boete’s, rechtzaken, inbeslagname’s totdat ze financieel aan de grond zitten en een beroep op de bijstand moeten doen. De autonomen die nu afhankelijk zijn van de overheid zullen dat blijven.
Je moet als overheid ook niet de financiële zorg op je nemen maar zorgen dat deze mensen uit het autonomen bubbeltje komen.

Over het belangrijkste punt, namelijk de kinderen hoor ik je niet.
Hun ouders horen uit de ouderlijke macht ontzet te worden.

Ik kan er totaal geen medelijden mee hebben wanneer zulke autonome parasieten, net als bijv. al die crystal meth junks in de VS, in een tentje op straat eindigen. Play stupid games, win stupid prizes.

Daarbij hoop ik wel dat de politie hen uit de weg knuppelt wanneer ze het uitzicht voor normale mensen verpesten.

[ Bericht 14% gewijzigd door spicymchaggis op 02-12-2023 14:26:04 ]
pi_211495746
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2023 14:18 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Hun ouders horen uit de ouderlijke macht ontzet te worden.
Dat is een heel zwaar middel. Dat zou je kunnen doen als ze op straat gezet worden. Dus als je dat kunt voorkomen dan hoef je daar ook niet op terug te grijpen. Voor de kinderen beter.
pi_211495801
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 14:21 schreef grimselman het volgende:

[..]
Dat is een heel zwaar middel. Dat zou je kunnen doen als ze op straat gezet worden. Dus als je dat kunt voorkomen dan hoef je daar ook niet op terug te grijpen. Voor de kinderen beter.
Die kinderen gaan een kansloze toekomst tegemoet met zulke ouders, voor zowel hen zelf als voor de samenleving zou het beter zijn wanneer hun gestoorde ouders de mogelijkheid ontnomen wordt nog meer mensen(levens) te verpesten.
pi_211495889
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2023 14:28 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Die kinderen gaan een kansloze toekomst tegemoet met zulke ouders, voor zowel hen zelf als voor de samenleving zou het beter zijn wanneer hun gestoorde ouders de mogelijkheid ontnomen wordt nog meer mensen(levens) te verpesten.
Ik zou het beter vinden om zowel de kinderen als de ouders te helpen. Het uit de ouderlijke macht zetten is ook behoorlijk schadelijk voor kinderen.
Een deel van deze mensen is ook misleid door misinformatie en als je dat tegen kunt gaan zullen er ook minder nieuwe gevallen komen.
pi_211495928
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 14:37 schreef grimselman het volgende:

[..]
Ik zou het beter vinden om zowel de kinderen als de ouders te helpen. Het uit de ouderlijke macht zetten is ook behoorlijk schadelijk voor kinderen.
Een deel van deze mensen is ook misleid door misinformatie en als je dat tegen kunt gaan zullen er ook minder nieuwe gevallen komen.
Help liever mensen die buiten hun schuld (werkgever failliet, inflatie, wat dan ook) in de financiële problemen komen, maar wél altijd braaf aan de samenleving af- en bijgedragen hebben. Dat de verspreiders van autonome misinformatie opgepakt en veroordeeld dienen te worden staat buiten kijf, maar wanneer je in hun leugens trapt hoort dat eerst en vooral je eigen probleem te zijn en niet van je medeburgers die wél braaf hun rekeningen en belasting betalen.
  zaterdag 2 december 2023 @ 14:44:15 #189
497997 Strijder_
Waar ligt jouw grens?
pi_211495937
Beter maakt die hoge raad zich zorgen over de corruptie in de overheid dan de mensen die daar genoeg van hebben en souverain willen zijn.
pi_211495944
Hierover zullen wij het niet eens worden.
pi_211495949
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2023 14:44 schreef Strijder_ het volgende:
Beter maakt die hoge raad zich zorgen over de corruptie in de overheid dan de mensen die daar genoeg van hebben en souverain willen zijn.
Autonome parasiet gespot.
pi_211496003
quote:
Spellen ze souverein zo op die misinformatie websites?
pi_211496130
quote:
Sow
pi_211496139
quote:
Hey we hebben een soeverein in het topic.

Vind je ook dat de hoge raad zich druk moet maken over de hagelslagverpakking?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_211496363
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 15:12 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Hey we hebben een soeverein in het topic.

Vind je ook dat de hoge raad zich druk moet maken over de hagelslagverpakking?
dat vind ik niet. Ik vind wel dat ze zich eens mogen uitspraken over FOK.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_211496893
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2023 09:55 schreef H_T het volgende:
Op de website van Pointer:

Deurwaarders zoals Erik Hamer krijgen tijdens hun werk steeds vaker te maken met burgers die zichzelf autonoom of soeverein verklaren. Aan financiële verplichtingen, zoals het betalen van belastingen, hoeven deze burgers niet te voldoen, vinden zijzelf. Hamer maakt zich zorgen en hij is niet de enige. Ook de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) waarschuwde onlangs in een rapportage voor deze beweging.

https://pointer.kro-ncrv.(...)die-weigeren-betalen

Heel nieuw is dit natuurlijk niet. Rond 2010 begon de soevereine beweging (ik claim mijn naam) met het onderscheid tussen je lichaam en je BSN. Sommigen gingen daar nog verder in, door te beweren dat ze door die scheiding dus niet verplicht waren om belasting of huur te betalen, met alle gevolgen van dien. Nadat de meeste fanatiekelingen uit hun huis waren gezet, werd het stil.
Sinds Corona hebben mensen als Youri Plate het soevereine verhaal nieuw leven ingeblazen. Voor hem een verdienmodel, voor de volgers een financieel debacle in aantocht. Doordat deurwaarders niet aan door zichzelf autonoom verklarende burgers verzonnen regeltjes voldoen, hoeft niet betaald te worden en volgen enorme, oeverloze discussies.
Nou lijkt het mij niet fijn om een deurwaarder te ontvangen, maar dit gaat wel heel ver. Wat ik me vooral afvraag: waarom gaan nog steeds zoveel mensen mee in deze gedachtespinsels?
Mooi dan hieven dex burgers zich ook niet te houden aan door de overheid zelf verzonnen regeltjes. Opzich zit er wel iets in dezet manier van denken.
pi_211496935
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 12:03 schreef spectrumanalyser het volgende:

Precies. Zulke nare dwarsliggers wil je niet in je vrienden/kennissenkring. Binnen je familie ligt het helaas was lastiger.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_211496947
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 13:50 schreef Beathoven het volgende:
Nope. Hun uitkeringen ontvangen ze uiteraard met alle liefde.
Hypocriet rotvolk :r
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_211496995
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 13:50 schreef Beathoven het volgende:
Zorgtoeslag is omlaag gegaan, dus dat zou reden voor protest kunnen zijn.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 december 2023 @ 16:59:11 #200
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_211496998
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2023 16:49 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Precies. Zulke nare dwarsliggers wil je niet in je vrienden/kennissenkring. Binnen je familie ligt het helaas was lastiger.
Lijkt me ook best kut, elke verjaardag aanhoren dat ze autonoom zijn.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')